0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Hydrasel Light Cream

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل لایت

شناسه کالا: 815770
شناسه کالا: 815770
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
211,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل لایت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده لایسل هیدراسل لایت

«ساده اما مهم» شعار یک برند تازه تاسیس به نام لایسل است که اخیرا کار خود را در سوئیس آغاز کرده. این برند خوشنام با هدف تولید و عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی برای کمک به حفظ سلامت پوست یک تیم قدرتمند شامل داروسازان با تجربه، پزشکان متخصص زیبایی، محققین و غیره تشکیل داده است؛ تا با تهیه فرمولاسیونی منحصر به فرد و با به کارگیری مواد اولیه درجه یک محصولی با کیفیت تولید کنند.ثمره تلاش تیم لایسل تولید محصولاتی است که توانسته‌اند در زمانی کوتاه، محبوبیت قابل توجهی را برای خود کسب کنند.

کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان از جمله محصولاتی‌اند که در سلامت پوست بسیار تاثیرگذار بوده و نقش مهمی را ایفا می‍‌کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محبوب‌ترین محصولات برند مذکور با نام کرم مرطوب کننده لایسل هیدراسل لایت را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 


 

مرطوب‌کننده و آبرسان لایسل چیست و چه کاربردی دارد؟

مهم‌ترین نقشی که یک آبرسان برای پوست ایفا می‌کند محافظت از سلامت و زیبایی پوست مصرف‌کننده است. یکی از چندین کاربرد مرطوب‌کننده‌ها جوانسازی پوست است. اما تنها استفاده از مرطوب کننده کافی نیست و تهیه مرطوب کننده و آبرسان با کیفیت و مرغوب نیز اهمیت بسیاری

دارد. بنابراین باید توجه داشته باشید که آبرسان خود را از چه برندی انتخاب می‌کنید. برند لایسل مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌های شگفت‌انگیزی را تولید کرده که به بهترین شکل سرعت پیری پوست را کاهش می‌دهد.

 


 

کرم مرطوب کننده هیدراسل لایت چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

معمولا افرادی که پوستی چرب دارند از حالت براقی دائمی پوست خود رنج می‌برند. این افراد با این فکر که پوست‌شان دیگر نیازی به مرطوب‌کننده ندارد به اشتباه ترشح سبوم در سطح پوست را دلیلی بر وجود رطوبت مناسب در پوست می‌دانند بنابراین سعی می‌کنند از آبرسان‌ها استفاده نکنند تا کمی از چربی پوست خود بکاهند. برخلاف این تفکر پوست چرب نیز همانند دیگر انواع پوست، نیاز به آبرسانی دارد.

آبرسان لایسل هیدراسل لایت مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه است که سبب رطوبت رسانی طولانی مدت و موثر به پوست، تنظیم ترشح چربی سبوم، کنترل عوامل مولد آکنه و جلوگیری از پیری زودرس پوست می‌شود.

این محصول لایسل حاوی هیالورونیک اسید و انواع ویتامین‌ها همچون ویتامین آ، گروه ویتامین‌های ب و ویتامین سی است که آن موجب نرمی، لطافت و روشن شدن پوست می‌شود. مضاف بر این کرم مرطوب کننده هیدراسل لایت دارای میتوکینیل است این ماده یک آنتی اکسیدان پرقدرت بوده  که با ترکیب ضد آلودگی خود قادر است اثرات مخرب آلاینده‌ها و رادیکال‌های آزاد را کنترل نموده این نیز گفتنی است که میتوکینیل توان یکنواخت کردن رنگ پوست را نیز دارد.

ترکیبات به کار رفته در کرم مرطوب کننده هیدراسل لایت عبارتند از:

نیاسین آمید، پی ای جی ۷ گلیسریل کوکوات، سوریبتان اولئات، کاپربلیک کاپریک تری گلیسیرید، اکوا، کاربومر، تری-پی پی جی ۳ میریستیل اثر سیترات، سوربیتان لورات، پنتنیل گلایکول، گلیسرین، فروکتوز، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز، سدیم پی سی آ، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تری‌هالوز، آلانتوئین، گلوکوز، سدیم هیالورونات، آکواکسیل، یونی ردیوس، ایزونونیل ایزونونانوات، فیتونادیون، فسفولیپیدها، رتنیل پالمیتات، آسکوربیل پالمیتات، پانتودنیک اسید، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، سر امید ان پی، سر امید آ پی، سر امید ای او پی، کلسترول، فیتوسفینگوزاین، سدیم لاریل لاکتیلات، زانتان گام، هیدروکسی اتیل سلولز، ایزوپروپیل میریستات، مدیاکالم، زینک پی سی آ، پیرودکسین هیدروکلراید، میتوکینیل، سیلیکا، بیزابولول، فاکوژل، سبوکسیل، آسپارلین، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی در مورد تاثیرات برخی ترکیبات به کار رفته در کرم مرطوب کننده لایسل هیدراسل لایت را آورده‌ایم؛

ویتامین B3 یا نیاسین آمید

نخستین ماده‌ای که در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل لایت به چشم می‌خورد؛ ترکیب آنتی‌اکسیدانی نیاسین آمید یا ویتامین B3 است. مهم‌ترین ویژگی این ماده توانایی آن در بهبود عملکرد سد دفاعی پوست یا Skin Barrier است. این نیز گفتنی است که ویتامین B3 با متوقف کردن انتقال ملانین موجب روشن‌تر شدن و درمان لک و تیرگی پوست می‌شود. همچنین در تولید کلاژن و توقف روند پیری پوست نیز تاثیرگذار است.

 Caprylic/Capric Triglyceride

یکی از ترکیبات به کار رفته در ساخت کرم مرطوب کننده هیدراسل لایت  Caprylic/Capric Triglyceride است. این ماده که از گلیسیرین و روغن نارگیل به دست می‌آید؛ یک امولیانت و نرم‌کننده سبک و فاقد چربی بوده و از ترکیبی ایمن با بافتی سبک برخوردار است. همین ویژگی باعث سازگاری آن با انواع پوست شده.

pantothenic acid

از دیگر مواد به کار رفته در آبرسان لایسل هیدراسل لایت pantothenic acid است که پس از قرار گرفتن روی پوست به ویتامین B5 تبدیل و سبب افزایش رطوبت، کاهش التهاب، تسکین و ترمیم و احیای پوست می‌شود. پروویتامین B5 یک جاذب آب قوی به شکار می‌رود که قادر به جذب و حفظ رطوبت در پوست بوده و موجب بهبود عملکرد سد دفاعی یا لایه محافظ پوست می‌شود گلیسیرین

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری  از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت می‌شود. ضمن اینکه گلیسیرین به عنوان یک جاذب آب نیز شناخته شده است و در کرم‌های آبرسان به کار می‌رود. این ماده مانند یک سد دفاعی در آبرسان لایسل هیدراسل لایت به کار رفته است که روی پوست مانع از تبخیر و از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست می‌شود.

Trehalose

دیگر ماده آبرسان به کار رفته در آبرسان لایسل هیدراسل لایت ترکیب قندی Trehalose است که با ترکیباتی مشابه فاکتورهای مرطوب کننده پوست به افزایش رطوبت پوست کمک کرده و یک سد دفاعی در مقابل آسیب عوامل محیطی مانند انواع آلودگی‌‌ها، اشعه UV و غیره است.

اوره

اوره یک مرطوب کننده با خاصیت کراتولیک است که به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند. خاصیت کراتولیک به این معنی است که قسمت‌های سخت‌شده پوست را جدا می‌کند و برخلاف سایر لایه‌بردارها که پوست را خشک می‌کند این ترکیب یک آبرسان عمقی پوست است که در بسیاری از آبرسان و مرطوب کننده‌های قوی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 رتینیل پالمیتات

دیگر ترکیب به کار رفته در کرم مرطوب کننده لایسل هیدراسل لایت رتینیل پالمیتات یکی از مشتقات ویتامین آ است.

درباره رتینیل پالمیتات گفته می‌شود که یک ضد چروک بوده و به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی همچون سدی در برابر آلودگی‌های محیطی مانند اشعه UVB قرار می‌گیرد.

ویتامین سی، ویتامین ای و ویتامین K1

 آبرسان لایسل هیدراسل لایت حاوی ویتامین‌های نام برده است که به عنوان؛ کلاژن ساز، نرم کننده و جوانساز پوست در فرمولاسیون آن به کار رفته است.

زینک PCA  

از دیگر مواد موجود در فرمولاسیون  کرم مرطوب کننده لایت هیدراسل لایسل زینک PCA  

 است. زینک موجب تنظیم ترشح چربی در پوست و کاهش رشد و تکثیر باکتری‌های مولد آکنه می‌شود.  L-PCA یکی از مولکول‌های پوست و در واقع از فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست (NMF) است که در فرآیندهای آبرسانی نقش مهمی را ایفا می‌کند.علاوه بر این؛ ترکیب مورد نظر موجب تولید کلاژن نوع ا در پوست نیز می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده لایسل هیدراسل لایت

  • دارای هیالورونیک اسید برای مرطوب کنندگی پوست
  • دارای ویتامین C برای تقویت هر چه بیشتر پوست
  • رطوبت رسانی طولانی مدت  به پوست
  • کنترل ترشح چربی سطح پوست
  • دارای ساختار سبک و جذب سریع
  • مات‌کننده پوست
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده لایسل هیدراسل لایت چیست؟

آبرسان لایسل هیدراسل لایت با ایجاد تعادل آب در لایه‌های مختلف و عمیق پوست و بازسازی سبب بسته شدن منافذ باز پوست شده و با کنترل ترشح چربی پوست ظاهری مات را به پوست می‌بخشد. این کرم دارای  ویتامین سی و میتوکینیل است و از خواص ضد الودگی و روشن کنندگی و آبرسانی طولانی مدت نیز برخوردار است.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده هیدراسل لایت چگونه است؟

پیش از استفاده از این محصول لایسل، پوست خود را به خوبی با شوینده مناسب شست و شو داده و سپس مقدار کافی از کرم را روی پوست قرار داده و به آرامی و به صورت دوارانی ماساژ داده تا جذب پوست شود.

تعداد دفعات مصرف روزانه کرم مرطوب کننده هیدراسل لایت با توجه به نیاز پوست هر فرد متغیر است.

توجه داشته باشید که؛

  • در صورت بروز هرگونه تغییر و حساسیت از ادامه مصرف خودداری کنید
  • از تماس این کرم با چشم بپرهیزید
  • محصول را دور از دسترس کودکان نگه دارید
  • این محصول فقط جهت استعمال خارجی طراحی شده، در قسمت‌های مخاطی و روی زخم از آن استفاده نکنید

 


 

کرم مرطوب کننده هیدراسل لایت برای چه افرادی مناسب است؟

با توجه به تحقیقات انجام شده؛ این آبرسان بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای پوست چرب هستند. مرطوب‌کننده مورد بحث با جذبی سریع سبب نرمی، لطافت و رطوبت رسانی طولانی مدت پوست می‌شود.

آبرسان هیدراسل لایت فاقد پارابن بوده و چربی مضاعفی به پوست‌های چرب نمی‌دهد بلکه موجب مات شدن پوست نیز می‌شود و با کنترل چربی از بروز جوش پیشگیری و آن حالت براقی پوست‌های چرب را نیز برطرف می‌کند.

 


 

 خرید کرم مرطوب کننده لایسل هیدراسل لایت

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

 یادداشت پایانی

افرادی با پوست چرب و مستعد آکنه نیز نیاز به مرطوب کننده و آبرسان، مراقبت از پوست دارند.

کرم مرطوب کننده لایسل هیدراسل لایت از آن دسته از محصولات با کیفیتی است که با تغذیه و آبرسانی عمیق پوست، پوست‌های چرب اما بدون آب را به خوبی مرطوب کرده و با ویژگی فاقد پارابن بودن پوستی مات را برای افرادی با پوست چرب و مستعد جوش به ارمغان می‌آورد. 

 

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل لایت
کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل لایت
قیمت:
211,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;