0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Dry & Normal Skin Silky Cream

کرم آبرسان وچه مناسب برای پوست خشک و معمولی

شناسه کالا: 817848
شناسه کالا: 817848
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم آبرسان وچه مناسب برای پوست خشک و معمولی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم آبرسان وچه مناسب برای پوست خشک و معمولی

برند وچه با به کارگیری علم و استفاده از عناصر طبیعت سعی داشته که محصولات مراقبت از پوست و موی خود را فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر عرضه کند. تمام هدف وچه این است که همه افراد با خیالی آسوده در کنار آشتی با طبیعت و بهره‌مندی از علم روز دنیا از پوست و مویی سالم و زیبا برخوردار شوند.

این کمپانی داخلی محصولات خود را در ایران و تحت لیسانس فرانسه تولید و عرضه می‌کند. مواد اولیه با کیفیت تهیه شده از کمیاب‌ترین گیاهان دارویی دنیا این برند را منحصر به فردتر کرده است به طوری که رقیبی جدی برای محصولات خارجی به شمار می‌آید.

علاوه بر تولید محصولات با کیفیت برای مراقبت و درمان از انواع پوست، این کمپانی سعی در نگه‌داری و محافظت از محیط زیست داشته تا تولیداتش هیچ آسیبی به آن وارد نکند. از جمله مواردی که این کمپانی موفق به رعایت آن بوده است عبارت است از:

  • استفاده حداقل از کاغذ در تبلیغات
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر برای محیط زیست
  • عدم هر گونه تست حیوانی
  • حمایت از NGO های محیط زیست
  • حمایت از گونه های گیاهی در حال انقراض

این کمپانی با رعایت مسئولیت‌های اجتماعی محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید و عرضه کرده است. یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده توسط وچه که نیاز هر فردی است یک کرم آبرسان خوب است. در ادامه این مطلب قصد داریم توضیحی مختصر در مورد کرم آبرسان وچه مناسب برای پوست خشک و معمولی ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم آبرسان وچه چیست و چه کاربردی دارد؟

معمولا پوست‌های خشک و معمولی پس از شست‌و شو و حتی در حالت عادی دچار التهاب و خارش و در بعضی موارد پوسته پوسته شدن، می‌شوند؛ بنابراین برخورداری از رطوبت کافی در این نوع از پوست‌ها می‌تواند از عوارض گفته شده بکاهد. کرم آبرسان وچه از آن دست محصولاتی است که با رساندن رطوبت کافی، شادابی و طراوت را به پوست بازمی‌گراند.

 

 


 

کرم آبرسان وچه چه ترکیباتی دارد و چگونه بر پوست اثر می‌گذارد؟

خشکی بیش از حد و دهیدراته شدن پوست، عوارضی همچون ایجاد چین و چروک روی پوست را به همراه دارد. افرادی که پوست‌های خشکی دارند معمولا احساس سوزش، خارش و زبری ناخوشایندی را تحمل می‌کنند. گاهی این کم آبی پوست عوارض بیشتری به همراه دارد و موجب ترک‌های عمیق و حتی خونریزی می‌شود.

کرم آبرسان وچه موجب نرمی بافت‌های پوست شده و میزان ذخیره آب را افزایش می‌دهد. آبرسانی کرم مرطوب‌کننده وچه به قدری عمیق است که با کاهش التهاب و بازسازی بافت پوست، پوست خشک و آسیب‌دیده را به پوستی نرم و با طراوت تبدیل می‌کند.

وچه با بکارگیری ترکیبات شگفت‌انگیزی همچون هیالورونیک اسید، روغن ماکادمیا، پروتئین هیدرولیز شده و روغن هسته انگور در تولید کرم آبرسان خود سعی داشته پوستی نرم و ابریشمی را برای طرفداران خود به ارمغان آورد. آبرسان وچه رطوبت از دست رفته پوست را بازگردانده و در رفع چین و چروک موثر است. این محصول فاقد پارابن و سیلیکون بوده و بدون ایجاد حس ناخوشایند چرب و سنگین شدن پوست، موجب نرمی و شادابی آن می‌شود.

 


 

ترکیبات به کار رفته شده در تولید کرم آبرسان وچه

پلی متیل متاکریلات، آب دیونیزه، هیدروژنیتد پلی ایزوبوتن، هیالورونیک اسید، هیدروژنیتدپلی دسن، دایمتیکون – 100، عصاره پودری گیاه بامبو، گلیسرول مونو استئارات، عصاره مورینگا، روغن جوانه گندم، روغن هسته انگور، پروپیلن گلایکول، ایزوپروپیل میریستات، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیر گلیسیرین، عصاره ریشه گیاه بابا آدم، پلی اکریل آمید، سی 14-13، ایزوپارافین ولورت 7، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، پلی اکریلات کراس پلیمر -6، اتیلن دی آمین تتراستیک اسید.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی ترکیبات موثر در رفع خشکی و التهاب پوست این آبرسان وچه آورده‌ایم؛

 

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید از آن دست از موادی است که به طور طبیعی در پوست وجود دارد و شادابی و طراوت پوست را حفظ می‌کند. اما در افرادی با پوست های خشک یا افراد مسن تولید این ماده کاهش می‌یابد و پوست رطوبت طبیعی مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کند. از این رو کمپانی وچه برای جبران کمبود هیالورونیک اسید در بدن برخی افراد، این ماده را در ساخت کرم آبرسان پوست خشک و معمولی وچه به کار گرفته است تا بدین ترتیب رطوبتی همچون رطوبت طبیعی پوست، لطافت و نرمی را به پوست مصرف‌کننده بازگرداند.

روغن هسته کاملیا

روغن هسته کاملیا سرشار از ویتامین های مورد نیاز پوست مثل A، B و D است. همچنین این روغن سرشار از امگا3 و امگا6 است که برای تغذیه پوست ضروری هستند. علاوه بر این روغن هسته کاملیا موجب رفع خشکی پوست شده و یک محرک شگفت‌انگیز برای تولید کلاژن در پوست و بهبود خاصیت کشسانی آن محسوب می‌شود.

 

روغن گیاه اینکا اینچی

گیاه اینکا اینچی که تحت عنوان راز معجزه جوانی پوست نیز شناخته شده در تولید و ساخت کرم آبرسان وچه به کار رفته است. روغن دانه این گیاه یکی از موثرترین مواد برای لطافت پوست محسوب می‌شود بنابراین از آن برای تغذیه پوست، به ویژه پوست‌های خشک و آسیب دیده استفاده بسیار می‌شود. روغن این گیاه در کاهش التهابات پوستی نیز تاثیرگذار است. مهم‌ترین علت به کار بردن این عنصر در ترکیبات کرم مرطوب کننده پوست خشک و معمولی وچه نیز همین است؛ زیرا برخی پوست‌ها به دلیل خشکی و نداشتن رطوبت کافی، دچار التهاب و قرمزی می‌شوند.

 

روغن هسته انگور

روغن هسته انگور نیز از دیگر ترکیبات موثر در کرم آبرسان وچه است. این روغن یک لایه چربی سبک اما موثر را بر روی پوست ایجاد می‌کند. به طوری که فرد این لایه چربی را حس نخواهد کرد. علاوه بر اینکه لطافت و نرمی را برای پوست به ارمغان می‌آورد؛ یک محافظ خوب است و از پوست در برابر انواع آلودگی‌های محیطی نیز محافظت می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم آبرسان وچه

  • مرطوب کننده و نرم کننده پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • برطرف‌کننده خشکی پوست
  • تقویت کننده پوست
  • محافظ طبیعی پوست در برابر انواع آلودگی
  • حفظ رطوبت پوست
  • ضد التهاب
  • بدون بروز حساسیت
  • بازسازی کننده پوست
  • آنتی اکسیدان
  • دارای هیالورونیک اسید و پروتئین هیدرولیز شده گندم
  • حاوی کره دانه گل کاملیا و روغن ماکادمیا
  • فاقد:پارابن و سیلیکون

 


 

مزایای استفاده از کرم آبرسان وچه

کرم آبرسان وچه پوست را آبرسانی کرده، لطافت بی‌نظیری به پوست می‌بخشد، مانع خشکی پوست و ضخیم شدن لایه شاخی پوست شده و علاوه بر حفظ سلامت پوست؛ پوستی لطیف و زیبا را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

از دیگر مزایای استفاده از کرم آبرسان وچه می‌توان به ویژگی بازسازی کنندگی و محافظت از پوست آن اشاره کرد. این محصول به جهت دارا بودن هیالورونیک اسید آبرسانی عمیق پوست را داشته و از کاهش رطوبت پوست جلوگیری می‌کند.

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم کرم آبرسان مخصوص پوست‌های خشک و معمولی وچه دارای روغن ماکادمیا و سرشار از امگا 7 است همین امر باعث شده که به عنوان یک مرطوب‌کننده قوی، آنتی اکسیدان و ضد التهاب شناخته شود. این نیز گفتنی است که محصول مورد نظر فاقد سیلیکون و پارابن بوده و به تقویت سد دفاعی پوست نیز کمک می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم آبرسان پوست خشک و معمولی وچه چگونه است؟

برای استفاده از کرم آبرسان وچه ابتدا لازم است دستها را به خوبی شسته و خشک کنید و سپس مقدار کافی از  کرم مرطوب کننده پوست خشک و معمولی وچه را روی پوست تمیز خود بزنید و سپس ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. می‌توانید این کار را روزی دو تکرار کنید.

اگر پوستی خشک و آسیب دیده دارید می‌توانید دفعات مصرف از کرم آبرسان وچه را افزایش دهید

 


 

کرم آبرسان وچه برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که پوست ملتهب و دهیدراته‌ای دارند، مواد غذایی کمتری به سلول‌ های پوستشان می‌‌رسد و این امر باعث پیری زودرس پوست‌شان می‌شود. برای پیشگیری از پیری زودرس و رساندن تغذیه کافی به سلول‌ها، باید پوست را مرطوب نگه داشت. یکی از بهترین و البته موثرترین راه‌‌های آبرسانی و جلوگیری از زبری و خشکی پوست، استفاده از یک مرطوب کننده قوی است.

کرم آبرسان وچه یک انتخاب عالی برای افرادی با  پوست خشک و بی‌آب شده است. این مرطوب‌کننده فوق‌العاده رطوبت از دست رفته پوست را برگردانده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

 


 

خرید کرم آبرسان وچه

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

کرم آبرسان وچه با دارا بودن هیالورونیک اسید برای آبرسانی عمیق پوست، روغن ماکادمیا برای ترمیم و تقویت پوست صورت و آنتی اکسیدان و ضد التهاب، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم برای نرم و مرطوب کردن و ایجاد حس مخملی پوست، کره دانه گل کاملینا و اکتیو روغنی گیاه اینکا اینچی برای کاهش التهاب و بازسازی پوست خشک و آسیب دیده و روغن هسته انگور برای نرم و لطیف کردن پوست بسیار خوب عمل می‌کند. وچه با تولید این کرم یک سد دفاعی طبیعی برای پوست به ارمغان می‌آورد تا از هر نوع آلودگی در امان باشد، موجب افزایش رطوبت آن شود و از دهیدراته شدن لایه شاخی پوست نیز پیشگیری کند.

 

 

 

 

 

 

 

کرم آبرسان وچه مناسب برای پوست خشک و معمولی
کرم آبرسان وچه مناسب برای پوست خشک و معمولی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;