0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Dry To Normal Skin Hydrating Cream

کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک

شناسه کالا: 822348
شناسه کالا: 822348
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
157,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ژیناژن این برند تازه نفس داخلی در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست آغاز کرد و در این مدت کوتاه توانست اعتماد بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

این برند موفق داخلی محصولات خود را در کشور عزیزمان ایران و تحت لیسانس انگلستان تولید می‌کند. گفته می‌شود که مواد اولیه محصولات این برند تماما وارداتی بوده که همین امر به افزایش کیفیت آن نیز کمک می‌کند.

ژیناژن محصولات خود را مطابق با برترین محصولات انگلیسی فرموله می‌کند که این خود نیز موجب افزایش رضایت مشتری می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند؛ با نام کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کاربرد کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست؟

پوست بدن در اثر کاهش تراوش چربی یا سبوم از غده‌های سباسه دچار خشکی می‌شود در این زمان است که نسبت به عوامل محیطی و برخورد با برخی مواد دچار حساسیت می‌شود.

خشکی و دهیدراته شدن پوست شرایط آزاردهنده‌ای را همراه با نشانه‌هایی مانند پوسته پوسته شدن، خارش، سوزش و ترک‌خوردگی بخش‌هایی از پوست به وجود می‌آورد.

تنها کاهش ترشح از غده‌های سباسه نیست که موجب بروز خشکی می‌شود بلکه عوامل دیگری نیز همچون ژنتیک، افزایش سن، بیماری‌های زمینه‌ای مانند کم‌کاری تیروئید، شستشوی بیش از حد با شوینده‌های قوی، شرایط آب و هوایی، تغذیه و نور خورشید نیز خشکی پوست را افزایش می‌دهد.

تمام عوامل نامبرده به علاوه آلاینده‌های هوا موجب بروز خشکی و چین و چروک پوست می‌شود.

برای پیشگیری از بروز خشکی و همچنین پیری پوست راه‌های زیادی وجود دارد که ساده‌ترین آن استفاده از مرطوب کننده و آبرسان است.

کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک یکی از بهترین آبرسان‌های داخلی است که به خوبی می‌تواند پوست را مرطوب و شاداب کند.

 


 

کرم آبرسان ژیناژن چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک قادر است پوست را به صورت عمقی مرطوب کرده و از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری کند.

فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول موجب شده تا به محض استفاده از آن انواع عوارض خشکی پوست نظیر؛ التهابات، خارش و قرمزی پوست کاهش یابد و از چین و چروک جلوگیری کند.

ترکیبات خاص کرم آبرسان ژیناژن حاوی مواد معدنی و مغذی بوده که علاوه بر تقویت سلول‌های پوست موجب جوانی آن نیز می‌شود.

 


 

ترکیبات به کار رفته در کرم آبرسان ژیناژن

مواد اولیه موجود در کرم آبرسان ژیناژن عبارتند از:

اوره، سیلکوپنتاسیلوکسان، سدیم PCA, کاپریک تری گلیسیرید، دایمتیکون، گلیسرول مونو استئارات، ستئارات ۲۰, گلیسیرین، پروپلین گلایکول، ویتامین ب۵, اسید استئارات، عصاره هیدروگلایکولی بابونه، عصاره هیدروگلایکولی آلوئه ورا، عصاره هیدروگلایکولی روغن دانه آفتابگردان، آلانتوئین، دی سدیم EDTA, ویتامین آ، ویتامین سی پایدار، فنوکسی اتانول، اسید هیالورونیک، اسید سیتریک.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره به کار رفته در کرم آبرسان ژیناژن را آورده‌ایم:

اوره

اوره یکی از ترکیبات موثر در آبرسانی طبیعی پوست است. این ماده قدرت اتصال بالایی با مولکول‌های آب داشته و قادر است با جذب آب ، مانع خشکی پوست شود. در پوست‌های خشک به سبب کاهش میزان اوره، پوست قدرت حفظ و نگهداری آب را از دست می‌دهد که این امر خود سبب تخریب سلول‌های لایه اپیدرم شده و پوست زبر و خشک می‌شود. اوره موجود در این محصول  به راحتی در عمق لایه شاخی نفوذ کرده و می‌تواند مقادیر فراوانی آب را به خود جذب کند و در طولانی مدت از رطوبت پوست محافظت کند.

 

سدیم پی سی اِی

این ترکیب یک نوع آمینواسید است که به فرآیند بازسازی سلول‌ها و رطوبت پوست کمک کرده و با دارا بودن آنتی اکسیدان از پوست محافظت می‌کند. به علاوه به ذخیره آب در پوست نیز کمک می‌کند.

گلیسرول مونو استئارات

ترکیب دیگر موجود در کرم آبرسان ژیناژن، گلیسرول مونو استئارات است که با آبرسانی قوی به پوست و همچنین کمک به ذخیره آب در پوست شادابی و طراوت آن را حفظ می‌کند.

از دیگر خواص این ماده می‌توان به مرطوب‌کنندگی بالا، کاهش و برطرف‌کننده چین و چروک، رفع آکنه و جوش و درمان زخم اشاره کرد.

آلوئه‌ورا

این ترکیب با دارا بودن مواد مغذی زیاد کاربردهای فراوانی دارد. این گیاه حاوی ویتامین‌هایA ،B1 ،B2 ،B6 ،B12 ،C ،E  و فولیک اسید و نیاسین و مواد معدنی مانند کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی بوده و با انواع پوست‌ها سازگاری دارد.

این گیاه شگفت انگیز به سبب دارا بودن خواص ضد میکروبی و ضد التهابی نه تنها در کرم‌های آرایشی بلکه در کنترل بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات پوستی کاربرد دارد به طور مثال در درمان بسیاری از زخم‌ها، جراحات، سوختگی‌ها، اگزما، تاول، گزیدگی زنبور و نیش حشرات، بریدگی، آفتاب سوختگی و آکنه تاثیرگذار است است.

روغن دانه آفتابگردان

از مهم‌ترین خواص روغن دانه آفتابگردان برای پوست صورت می‌توان ضد جوش و آکنه بودن آن را نام برد. این مورد از خواص روغن آفتابگردان باعث می‌شود که منافذ پوست مسدود نشوند و همچنین روغن به‌ راحتی جذب شود. بنابراین روغن آفتابگردان، روغنی مناسب برای تولید محصولات آرایشی و درمانی پوست به شمار می‌رود.

اسید هیالورونیک

ترکیب دیگر به کار رفته در کرم آبرسان ژیناژن یکی از قوی‌ترین ماده‌های جاذب رطوبت و مغذی برای پوست بوده که در بهبود زخم نیز تاثیر گذار است. ضمن اینکه مانند سدی در مقابل میکروارگانیسم‌ها عمل کرده و موجب رشد و ترمیم کلاژن و الاستین می‌شود.

از دیگر دلایل به کار بردن اسید هیالورونیک در این محصول موثر بودن آن در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست است. ضمن اینکه قادر است چین و چروک و فرورفتگی هر قسمتی از بدن را رفع کند.

 


 

ویژگی‌های کرم آبرسان ژیناژن

  • دارای خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت
  • قابل استفاده برای دست و صورت
  • افزایش‌دهنده نرمی و لطافت پوست
  • شاداب کننده و طراوت بخش
  • تسکین دهنده و التیام بخش
  • تقویت کننده و تغذیه کننده
  • فاقد پارابن و مواد مضر
  • حاوی آنتی اکسیدان

 


 

مزایای استفاده از کرم آبرسان ژیناژن

از مهم‌تزین مزایای این محصول به کارگیری ترکیبات منحصر به فردی است که علاوه بر تغذیه پوست، از ایجاد ترک و چین و چروک نیز پیشگیری می‌کند.

دیگر مزیت مصرف کرم آبرسان ژیناژن برخورداری از خاصیت جوان‌سازی و تحریک پوست برای کلاژن سازی است.

 


 

 

نحوه مصرف کرم آبرسان ژیناژن

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • می‌توانید کرم آبرسان ژیناژن  را روزی دوبار روی پوست تمیز استفاده کنید
  • کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست خشک و حساس به تنهایی یا زیر آرایش نیز قابل استفاده است
  • بعد از هر بار مصرف درب محصول را کاملا ببندید
  • از این محصول دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  • محصول مورد بحث را دور از دسترس اطفال نگهدارید

 


 

استفاده از کرم آبرسان ژیناژن برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم آبرسان انتخاب عالی برای افرادی است که پوست‎های خشک تا معمولی دارند ضمن اینکه برای استفاده صورت و دست نیز مناسب است.

 


 

خرید کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

استفاده از محصولات مرطوب کننده و آبرسان از جمله نیازهای پوستی است که نباید از آن غافل شد. کرم مرطوب کننده پوست خشک ژیناژن محصولی است که برای افرادی با پوست خشک تولید می‌شود و یک آبرسان مغذی بوده که تمامی نیاز پوست را برطرف می کند.

کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک
کرم آبرسان ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک
قیمت:
157,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;