0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Sebugen2 Hydrating Cream

کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2

شناسه کالا: 823926
شناسه کالا: 823926
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
195,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2

کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2 (Sebugen2 Hydrating Cream) آبرسان عمیق پوست بوده که افراد با پوستی خشک و آکنه می‌توانند از آن بهره بگیرند. این کرم سبب کوچکترین منافذ پوست شده و فاقد چربی و عدم مسدود کردن منافذ پوست است. این کرم پس از مصرف به سرعت جذب پوست شده و فرد ذره‌ای احساس چربی روی پوست نمی‌کند. این محصول به صورت تیوپی در ایران تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2 روی پوست

کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2 (Sebugen2 Hydrating Cream) با دارا بودن ترکیبات هوشمند، به عنوان یک محصول پوستی فوق‌العاده عالی شناخته می‌شود. این مرطوب کننده و آبرسان با استفاده از عناصر طبیعی و ویتامین‌ها، به بهبود و حفظ سلامت پوست می‌پردازد. این کرم توانایی رطوبت‌رسانی به عمق لایه‌های اپیدرم و درم پوست را داراست، که به تداوم حالت طراوت و شادابی پوست کمک می‌کند.

ترکیبات اصلی این کرم شامل عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌ها است. به‌عنوان مثال، عصاره بنفشه سه رنگ به عنوان یک مولکول آکواپورین، با افزایش سنتز پروتئین، رطوبت پوست را بهبود می‌بخشد. این افزایش رطوبت به‌واسطه تقویت توان اتصال سلول‌های اپیدرم به مولکول‌های آب، با استفاده از گیرنده CD44 و افزایش تولید اسید هیالورونیک انجام می‌شود.

حضور فیتواسفینگوزین نیز با بهبود سدهای محافظتی پوست، حفظ رطوبت، تنظیم تکثیر سلول‌های اپیدرمی، و کنترل ترشح چربی، از ایجاد مسدودی در منافذ پوست جلوگیری می‌کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد میکروبی، ضد‌آکنه و ضد‌التهابی است.

نیاسینامید نیز با تثبیت سدهای فیزیکی پوست و افزایش سنتز سرامیدها، تبخیر آب از سطح پوست را کاهش داده و ماندگاری رطوبت را افزایش می‌دهد. این ماده همچنین دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است که از پوست در مقابل آسیب‌های آزادهای رادیکالی محافظت می‌کند.

کوآنزیم Q10 به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل کرده و با افزایش انرژیرسانی به پوست، حس لطافت و شادابی پوست را ایجاد می‌نماید. بتا-گلوکان نیز با تقویت سیستم ایمنی پوست و ایجاد تعادل در باکتری‌های پوست، از بروز آکنه جلوگیری می‌کند.

اوره با داشتن خاصیت مرطوب‌کنندگی طبیعی، به حفظ تعادل چربی-آب پوست و افزایش انعطاف‌پذیری آن کمک می‌کند. کمپلکس ویتامین نیز شامل ویتامین‌هایA، E، C و B5 می‌شود که در تقویت و سلامتی پوست نقش دارند.

برای خرید این محصول آبرسان فوق‌العاده و سایر کرم‌ها و ماسک‌های آبرسان می‌توانید همین حالا به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش، محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 


 

ویژگی‌های کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2

کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2 یک کرم با خاصیت و ویژگی‌های بسیار زیاد است. ویژگی‌های این کرم سبب شده تا به نسبت سایر محصولات مشابه در بازار فروش بیشتری داشته باشد. برخی از ویژگی‌های متمایزکننده کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2 عبارت است از:

  • مرطوب‌کننده و آبرسان پوست صورت
  • فاقد چربی
  • مجوز سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای پوست‌های دارای آکنه
  • خوشبو
  • عدم برق افتادن روی پوست

 


 

مزایای مصرف کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2

همانطور که در بخش بالا مطالعه کردید، کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2 یک کرم فوق‌العاده عالی است که برای پوست مزایا و فواید بسیار زیادی دارد. بنابراین شما با بهره از این کرم می‌توانید زیبایی و طراوت بیشتری را به پوست صورت خود هدیه دهید. برخی از مزایای مصرف کرم آبرسان پوست عبارت است از:

  • آبرسانی عمیق
  • عدم مسدود کردن منافذ پوست
  • افزایش حس آرامش بخشی و شادابی به پوست
  • کوچک کننده منافذ پوستی
  • جذب سریع بدون ایجاد حس چربی
  • افزایش توان سیستم ایمنی پوست به منظور مقابله با باکتری آکنه

نحوه مصرف کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2

قبل از استفاده از کرم، ابتدا دست‌ها و صورت خود را به‌طور کامل و دقیق شسته و تمیز کنید. سپس مقدار کافی از کرم را برداشته و با دستان خود به آرامی و به وسیله ماساژ، به صورت خود بمالید. برای نتیجه بهتر، این عمل را دو بار در روز تکرار کنید، بهتر است صبح و شب از این کرم رطوبت‌رسان استفاده نمایید.

شرایط نگهداری

برای نگهداری از این کرم آبرسان باید آن را در جایی خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید. همچنین تیوپ کرم را در جایی که تحت فشار است، قرار ندهید. چرا که در این صورت به محض باز کردن درب تیوپ، محتویات کرم به خارج از آن منتقل خواهد شد.

 


 

کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2 مناسب برای چه افرادی است؟

از این کرم آبرسان ژنوبایوتیک، همه بزرگسالان که پوستی خشک و دارای آکنه دارند، می‌توانند استفاده کنند. با مصرف یک دوره از این کرم می‌توانید تاثیرات شگفت‌انگیز آن را روی پوست مشاهده کنید.

ترکیبات کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2

عصاره آلوئه ورا، ترکیب اتاوره، نیاسینامید، زانتان گام، سدیم هیدروکساید، سالیسیلیک اسید، فنوکسی اتانول، سدیم کلراید

 

 

کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2
کرم آبرسان پوست دارای آکنه ژنوبایوتیک مدل سبوژن 2
قیمت:
195,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;