0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Sucranica Skin Repair Cream

کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا

شناسه کالا: 819375
شناسه کالا: 819375
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برخی از افراد بر اثر جراحی یا پس از ایجاد خراش، با برآمدگی‌های سطحی روی پوست خود مواجه می‌شوند که ظاهر نامناسبی ایجاد می‌کند. به خصوص اگر این جراحی و آثار زخم، روی صورت یا محلی از بدن باشد که بیشتر از سایر نقاط در معرض دید است. برای بهبود جای زخم و جلوگیری از برآمده شدن آن، محصولات مختلفی وارد بازار شده است که یکی از آن‌ها کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا است.

این محصول از برند لافارر، مختص درمان و التهابات ناشی از زخم ساخته شده است و به هنگام استفاده در محل زخم، در کنار ترمیم، اثری از لک و برآمدگی بر جای نمی‌گذارد. همچنین این محصول، روند بهبود زخم را سریع‌تر می‌کند و مانع ورود باکتری‌ها و قارچ‌ها به داخل زخم باز می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا

گاهی اوقات، به هنگام ایجاد زخم و خراش روی پوست، برآمدگی ایجاد می‌شود که نشان می‌دهد پوست شما ترمیم زخم را به خوبی انجام نداده است. این مرحله نتیجه کمبود کلاژن است که نتوانسته به خوبی بافت پوست را ترمیم و بازسازی کند. استفاده از کرم ترمیم کننده لافارر در رفع آثار بجامانده از زخم موثر است و هیچ ردی از برآمدگی بر جای نمی‌گذارد.

این محصول که برای انواع زخم، خراش و حتی جراحی و جای بخیه ساخته شده است، قادر است روند ترمیم زخم را سرعت ببخشد و در کنار آن، باعث تحریک کلاژن به ترمیم بهتر پوست شود. درواقع این محصول، آثاری از زخم و جراحت روی پوست باقی نمی‌گذارد و همچنین مانع ایجاد برآمدگی می‌شود. درنتیجه ظاهر پوست حفظ شده و آثاری از زخم مشاهده نمی‌شود.

ناگفته نماند که این کرم ترمیم کننده و بازسازی کننده، یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد می‌کند و مانع فعالیت باکتری‌ها می‌شود؛ درنتیجه از ایجاد عفونت در محل زخم نیز جلوگیری می‌کند. ترکیبات ضدالتهاب موجود در این محصول، خارش و سوزش زخم را کاهش می‌دهد و مانع قرمز شدن آن می‌شود.

البته ناگفته نماند که از این محصول می‌توانید برای سوختگی و رفع آثار آن نیز استفاده کنید. در این مورد، کرم ترمیم کننده جای زخم لافارر از ایجاد تاول و التهاب در محل سوختگی جلوگیری می‌کند و با سرعت بخشیدن به روند بهبودی، مانع از ایجاد لک ناشی از سوختگی می‌شود.

از ترکیبات موجود در این کرم می‌توان به عصاره آرنیکا، روغن هسته انگور، روغن گل ساعتی، زینک اکساید، مس سولفات و سوکرالفیت اشاره کرد. هر یک از این ترکیبات خواص منحصر به فرد خود را دارند و در مجموع باعث ترمیم زخم، جلوگیری از فعالیت باکتری‌ها، جلوگیری از عفونت، رفع لک و برآمدگی ناشی از زخم، آبرسانی به محل زخم و در نهایت سرعت بخشیدن به روند بهبودی می‌شوند.

 


 

ویژگی‌های کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا

  • ترمیم و بازسازی پوست
  • رفع آثار به جا مانده از جای زخم
  • جلوگیری از برآمده شدن پوست بر اثر زخم و خراش
  • مناسب برای پس از جراحی، سوختگی و ایجاد زخم و خراش‌های ریز
  • سرعت بخشیدن به روند بهبودی زخم
  • بهبود آثار ناشی از سوختگی و جلوگیری از ایجاد لک
  • آنتی باکتریال و جلوگیری از ایجاد عفونت در محل زخم
  • تسکین سوزش و خارش زخم
  • ضدالتهاب و جلوگیری از التهاب و قرمزی زخم
  • ضد حساسیت و سازگار با انواع پوست

 


 

مزایای استفاده از کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا

با استفاده از کرم ترمیم کننده لافارر دیگر نگران آثار به جا مانده از زخم و بخیه نیستید. چرا که این محصول قادر است پوست شما را همانند روز اول ترمیم و بازسازی کند و مانع ایجاد لک و هرگونه اثر ناشی از زخم شود. ضمن اینکه این محصول سرعت بهبود زخم را نیز چند برابر می‌کند.

گفتنی است که این کرم ترمیم زخم، با تحریک پوست به ساخت کلاژن بیشتر، بافت و ساختار پوست را نیز بازسازی می‌کند تا از برآمده شدن محل زخم جلوگیری کند. با استفاده از این کرم می‌توانید هرگونه زخم اعم از بخیه، جراحت پس از عمل، خراش‌های ریز سطحی، آفتاب سوختگی، سوختگی‌های شدید و خفیف و... را به راحتی درمان کنید.

در ادامه باید ذکر کنیم که ضدالتهاب بودن این محصول از خارش و کشیده شدن پوست در محل زخم شده جلوگیری می‌کند و مانع قرمز شدن پوست می‌شود. به طور کلی، با استفاده از این کرم ترمیم کننده جای زخم می‌توانید سلامت و ظاهر کلی پوستتان را به دست آورید و دیگر به خاطر ناراحتی از جای زخم، عذاب وجدان نپوشیدن لباس‌های زیبا در مراسمات را نداشته باشید.

 

نحوه مصرف کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا

برای استفاده از کرم ترمیم کننده لافارر تنها کافی است مقداری از کرم را روی محل تمیز شده زخم بمالید.

توجه داشته باشید که:

  • از این محصول روی زخم‌های باز، دور چشم و نقاط مخاطی صورت استفاده نکنید.
  • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

جهت خرید این محصول می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را پس از بررسی‌های لازم و مقایسه با سایر محصولات مشابه، به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 


 

کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا برای بهبود جای زخم، سوختگی، بخیه و جراحت پس از عمل قابل استفاده است.

 

ترکیبات کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا

آب دیونیزه، موم زنبور عسل، پی پی جی ۱۰/۱ دایمتیکون، اکتاسولفات آلومینیوم ساکارز، زینک اکساید، عصاره گل آرنیکا مونتانا، سولفات مس، بیزابولول، توکوفریل استات، شی باتر، روغن بادام شیرین.

 

کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا
کرم ترمیم کننده لافارر مدل سوکرانیکا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;