0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد ترک

Anti Crack Foot Cream

کرم ترک پا ریچلند

شناسه کالا: 824360
شناسه کالا: 824360
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
288,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ترک پا ریچلند
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

معمولا بر اثر راه رفتن روی خاک و سیمان، بیماری‌های کلیوی، دیابت، خشکی پوست و...، پوست پاشنه ضخیم می‌شود و در اصطلاح پینه می‌بندد. اگر به این عارضه رسیدگی نشود، این پینه ضخیم و ضخیم‌تر می‌شود و در موارد حاد شروع به ترک خورن و خونریزی خفیف می‌کند. استفاده از محصولات ضد ترک می‌تواند این مشکل را برطرف کند و با لایه برداری ملایم، پوست کف پا را نرم کند.

کرم ترک پا ریچلند یک گزینه عالی برای برطرف کردن پینه‌های پاشنه است که می‌تواند پوست این ناحیه را لایه‌برداری کند و به مرور باعث نرم و تازه شدن پوست پاشنه شود. در نتیجه ترک پا را بهبود می‌بخشد و یک لایه محافظتی بر روی آن ایجاد می‌کند.

 


 

کرم ضد ترک چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد ترک محصولی است که برای ترک ایجاد شده در پوست خشن و زبر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات، انواع خشکی و زبری پوست را برطرف می‌کنند و با لایه برداری از پوست، باعث از بین بردن سلول‌های مرده و پوست پینه بسته می‌شوند. در نتیجه به مرور زمان، موجب نرم و لطیف شدن پوست می‌شوند و اثرات ترک و خشکی را کاملا بهبود می‌دهند.

کرم ترک پا ریچلند با خاصیت ضد ترک خود می‌تواند پاشنه ضخیم و ترک خورده شما را درمان کند. این محصول، پوست پا را لایه برداری می‌کند و با حذف سلول‌های مرده، فرصت رشد سلول‌های جدید پوستی را افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث از بین رفتن خشکی پا و ترک ناشی از آن می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ترک پا ریچلند

کرم ترک پا ریچلند حاوی مواد و ترکیبات قدرتمندی است که پوست خشن و زبر را به یک پوست نرم و لطیف تبدیل می‌کند. این محصول از موادی مانند اوره، موم زنبور عسل، لانولین، خزه ایرلندی، سراماید 3، لاکتیک اسید، ویتامین E، لانولین، سدیم لاکتات و سدیم PCA است که همه با هم یک پک بی نظیر برای بهبود ترک پا تشکیل داده اند.

لاکتیک اسید موجود در کرم ترک پا ریچلند یک لایه بردار ملایم است که باعث می‌شود سلول‌های مرده در سطح پوست از بین ببرند و سلول‌های جدید جایگزین آن‌ها شوند. در نتیجه پوست خشن و زبرپاشنه به تدریج پوسته‌ریزی می‌کند و جای خود را به پوست نرم و لطیف می‌دهد. گفتنی است که این محصول، یک سد محافظتی روی پوست ایجاد می‌کند و با رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی دیگر مبارزه می‌کند.

موم زنبور عسل به کار رفته در کرم ضد ترک پا ریچلند نیز خاصیت نرم کنندگی دارد و باعث لطیف شدن پوست پا می‌شود. در نتیجه با استفاده از این محصول، دیگر از ترک‌های دردناک و پوست زبر و خشن خبری نیست.

 


 

ویژگی‌های کرم ترک پا ریچلند

  • از بین بردن خشکی پوست
  • نرم و مرطوب کننده پاشنه
  • بهبود ترک و پینه پا
  • لایه برداری از پوست خشن و زبر پاشنه
  • ایجاد سد محافظتی روی پوست
  • تغذیه و ترمیم خراش‌های ناشی از ترک

 


 

مزایای مصرف کرم ترک پا ریچلند

چه مزیتی بهتر از این که با مصرف کرم ترک پا ریچلند می‌توانید خشکی و زبری پاشنه خود را برطرف کنید هنگام پوشیدن جوراب دیگر صدای خش خش پاشنه را نشنوید. این کرم یک گزینه عالی برای از بین بردن ترک پا محسوب می‌شود و قادر است پینه‌های کهنه و خشن را نیز بهبود ببخشد.

نحوه مصرف کرم ترک پا ریچلند

برای استفاده از کرم ترک پا ریچلند بهتر است ابتدا پاهای خود را بشویید. سپس مقداری از کرم را بر روی پاشنه مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود. در نهایت جوراب بپوشید تا پاشنه شما نرم باقی بماند.

 


 

یادداشت پایانی

 داروخانه صبا یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید کرم ترک پا ریچلند، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

جدول ترکیبات کرم ترک پا ریچلند

ترکیبات

مقدار

اوره

*

موم زنبور عسل

*

سراماید 3

*

خزه ایرلندی

*

لانولین

*

لاکتیک اسید

*

سدیم لاکتات

*

سدیم PCA

*

ویتامین E

*

 

کرم ترک پا ریچلند
کرم ترک پا ریچلند
قیمت:
288,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;