0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Oily Skin Oil Balancing Face Cream

کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ

شناسه کالا: 824580
شناسه کالا: 824580
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
220,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ یک محصول فوق العاده است؛ که در کنار مرطوب نگه داشتن پوست، وظیفه تنظیم سبوم و چربی سطح پوست، را نیز برعهده دارد و با تنظیم چربی سطح پوست به مشکلات ناشی از چرب شدن پوست کمک می‌کند.

کمپانی درمالوگ محصولات متنوع همچون انواع کرم‌های لیفتینگ، آبرسان، انواع سرم، ضد آفتاب و غیره را روانه بازار کرده است تا به یاری افراد برای محافظت از سلامت پوستشان بشتابد. در این مقاله قصد داریم به بررسی و توضیح در مورد کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان درمالوگ Oily Skin Oil Balancing Face Cream بپردازیم؛ که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.


 

نحوه اثرگذاری کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ بر پوست چگونه است؟

داشتن پوستی چرب به نسبت سایر پوست‌ها؛ بیشتر مسئله ساز است چرا که سطح چربی انباشته شده روی پوست سبب بروز مشکلاتی همچون نمایان شدن لک و آکنه و نازیبایی‌های دیگر مانند جوش می‌شود.

کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ یک نمونه محصول با کیفیت برای رفع چربی بیش از حد و به تعادل رساندن آن است؛ لذا این کاربرد مهم برای افراد با پوست‌های چرب بسیار موثر واقع می‌شود و در کنار این خاصیت بارز و مهم، با آبرسانی به پوست نتیجه‌ای باورنکردنی برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت.


 

ترکیبات موجود در کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ

مواد اولیه به کار رفته در کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان درمالوگ عبارت است از:

آب، عصاره درخت چای، ویتامین B3، ویتامین B5 ، نیاسینامید، BHT، کراتین هیدرولیز شده، گلیسیرین فراوان، اتانول، عصاره سویا، اسید سیتریک، عصاره آلوئه‌ورا، پروپیلن گلایکول و غیره.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره در کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ پرداخته‌ایم:

عصاره درخت چای

روغن درخت چای از برگ‌های درخت بومی استرالیا به نام Melaleuca Alternifolia تهیه می‌شود. این روغن دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدعفونی و ضد التهابی است که برای افزایش سطح سلامت پوست و مو ضروری هستند. به ارمغان آوردن پوست و مویی درخشان، سالم و عاری از هرگونه بیماری وظیفه‌ای است که روغن درخت چای به خوبی از عهده انجام آن برمی‌آید.

ویتامین B3

این ویتامین ظاهر کلی پوست را بهبود می‌بخشد و در اصل یک قهرمان متواضع برای برطرف کردن مشکلات پوستی است؛ از رفع چین‌ و چروک و خطوط ریز گرفته تا آکنه و قرمزی پوست تنها چند نمونه از معجزه‌های آن است.

ویتامین B5  

ویتامین B5 به پوست کمک می‌کند تا انواع زخم‌ها و آسیب‌های بافتی را سریع‌تر بهبود دهد. همچنین به‌عنوان یک آبرسان و عامل ضدپیری برای پوست کاربرد دارد که همین موضوع سبب شده است در تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی از خواص ویتامین B5 برای پوست استفاده شود.

گلیسیرین

گلیسیرین به دلیل برخورداری از خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی به خوبی می‌تواند از بروز چین و چروک پیشگیری کرده و پوست را نرم و جوان و شاداب نگه دارد.

عصاره سویا

 سویا حکم تزریق استروژن به پوست را دارد و ایجاد چین و چروک و خطوط عمیق در پوست را به تعویق می‌اندازد و کاهش می‌دهد. همچنین ویتامین B موجود در سویا، از ایجاد لکه‌های سیاه روی صورت که ناشی از پیری است، جلوگیری می‌کند.

 عصاره آلوئه‌ورا

از آنجا که آلوئه‌ورا غنی از ویتامین‌های C و E و بتاکاروتن بوده، حاوی خاصیت ضد پیری است. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی آن نیز توانایی رفع و روشن شدن لکه‌ها را نیز دارد.

پروپیلن گلیکول

پروپیلن گلیکول به عنوان یک مرطوب کننده می‌تواند از سرعت پیری جلوگیری کند و منجر به افزایش طراوت پوست شود. این ترکیب می‌تواند در جذب سایر مواد موثر محصولات آرایشی پوست نیز موثر باشد. در واقع منجر به افزایش نفوذ پوست شده و در نتیجه سایر مواد مغذی بهتر در پوست جذب می‌شوند؛ در نتیجه کارایی مواد آرایشی را افزایش می‌دهد. این ماده به عنوان نرم کننده برای ایجاد یک لایه محافظ روی پوست شما عمل می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که از اتلاف آب جلوگیری کرده و منجر به ایجاد پوستی صاف و سالم می‌شود.


 

ویژگی‌های کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ

  • آبرسان قوی به سبب وجود آلوئه‌ورا در ترکیبات
  • فاقد مواد مضر از جمله پارابن و سیلیکون
  • حاوی روغن درخت چای و عصاره سویا
  • کمک به پیشگیری از پیری زودرس
  • سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان
  • مناسب برای پوست‌های چرب
  • تنظیم و کنترل چربی پوست
  • دارای جذب بالا و بافت سبک
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • تقویت کننده و مغذی

 

مزایای استفاده از کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ چیست؟

یکی از مشکلات پوست‌های چرب، تراوش بیش از حد سبوم پوست است که این تراوش نامتعادل سبب بسته شدن منفذهای پوست شده و در نهایت با بروز جوش‌های مختلف برای افراد ظاهری ناخوشایند ایجاد می‌کند. برای درمان این مسئله، کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ دست به کار شده تا با خاصیت کنترل چربی و ضد جوش؛ ظاهری زیبا را برای مصرف کنندگان فراهم کند. همچنین محصول مذکور نمونه بارز برای حفظ و افزایش سلامت پوست محسوب می‌شود زیرا با دارا بودن خاصیت آبرسانی به عنوان یک مدافع عالی برای حفظ سلامت پوست عمل می‌کند.

نحوه مصرف کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ چگونه است؟

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • سپس پوست را با لایه‌ای نازک از کرم بپوشانید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • می‌توانید این کرم درمالوگ را روزی دوبار صبح و عصر روی پوست تمیز استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف درب محصول را کاملا ببندید
  • از این محصول دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 

 


 

استفاده از کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ برای چه افرادی مناسب است؟

نگرانی‌های ناشی از نازیبایی‌ها روی سطح پوست سبب شده تا افراد با پوست چرب به دنبال راهکاری برای رفع آن بپردازند. از جمله راهکارهای بی عوارض؛ استفاده از کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ Oily Skin Oil Balancing Face Cream است که با درمان و کنترل چربی پوست، به مشکلات و عوارض ناشی از آن کمک می‌کند.

 کرم تنظیم کننده چربی درمالوگ با ترکیبات ویژه، آبرسانی به پوست را تضمین می‌کند تا نرمی و راحتی را به پوست هدیه دهد. ویتامین‌های موجود در محصول مذکور، سبب بازسازی پوست می‌شود و علاوه بر آن، با خواص درمانی عصاره درخت چای و سویا، سبب می‌شود تا پوست ضدعفونی شده و از بروز و نمایان شدن خطوط و پیری زودرس پوست، پیشگیری کند.

کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ
کرم تنظیم کننده چربی و آبرسان صورت درمالوگ
قیمت:
220,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;