0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Eye Contour Cream 6 in 1

کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1

شناسه کالا: 807753
شناسه کالا: 807753
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
457,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و زودتر از نقاط دیگر صورت دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود. در این نواحی ممکن است به دلیل اخم و کوچک کردن چشم‌ها در برابر نور آفتاب، شاهد خطوط ریز و پنجه کلاغی در اطراف چشم باشیم. همچنین این ناحیه، به دلیل عوامل محیطی دچار لک و تیرگی می‌شود و گاهی اوقات بر اثر خستگی و خواب آلودگی نیز، ورم می‌کند.

برای رفع تمام این مشکلات از محصولات مختلف دور چشم مانند کرم‌های ضد لک، ضد پف و ضد تیرگی، ضد چروک و لیفتینگ یا آبرسان استفاده می‌شود. اما در این صفحه محصولی را به شما معرفی می‌کنیم که قادر است تمامی ‌عارضه‌های اطراف چشم مانند چین و چروک، تیرگی، ورم و... را از بین ببرد و پوست این ناحیه را زیبا و جوان کند.

این محصول که با نام کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1 شناخته می‌شود، یکی از محصولات بی‌نظیر برند ام کیو (MQ) است و با عملکرد 6 گانه عرضه می‌شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه های سراسر کشور و همچنین داروخانه آنلاین خریداری کنید.

 این کرم قادر است پوست اطراف چشم را آبرسانی و مرطوب کند، چین و چروک‌های آن را از بین ببرد، پوست این ناحیه را جوان و شاداب کند، از اثرات مضر UV به پوست جلوگیری کند و در نهایت پف و تیرگی زیر چشم را درمان کند.

به طور کلی یک گزینه عالی برای حفاظت از پوست اطراف چشم است که می‌تواند روند پیری پوست در این ناحیه را به تعویق بیاندازد. در ادامه، به طور کامل در رابطه با خواص این محصول و چگونگی تاثیر آن بر پوست توضیح خواهیم داد. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ضد پف و ضد تیرگی چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات ضد پف و تیرگی همانطور که از نامشان پیداست، محصولاتی هستند که باعث کاهش پف اطراف چشم و از بین رفتن سیاهی و تیرگی زیر چشم می‌شوند. این محصولات در انواع مختلفی روانه بازار می‌شوند و بسته به ترکیبات و موادی که در ساختار خود دارند، اثرات مختلفی بر جای می‌گذارند.

بسیاری از این محصولات، در کنار خاصیت ضد تیرگی و ضد پف خود، دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی هم هستند و باعث جوانسازی پوست اطراف چشم و زیباتر به نظر رسیدن آن می‌شوند.

کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1، یکی از محصولات کاربردی برای کاهش پف و تیرگی زیر چشم است. این محصول قادر است رطوبت پوست اطراف چشم را تامین کند و با کمک مواد آنتی اکسیدان و ضد آفتاب خود از پوست حساس دور چشم در برابر عوامل محیطی مانند رادیکال‌های آزاد و اشعه مضر خورشید محافظت کند.

ضمن اینکه این کرم حاوی مواد ضد چروک و ضد پیری پوست هم می‌باشد و می‌تواند خطوط ریز و پنجه کلاغی اطراف چشم را به طور کامل از بین ببرد.

 


 

 نحوه اثرگذاری کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1

کرم دور چشم ام کیو به دلیل برخورداری از مواد با کیفیت و فرمولاسیون عالی، نه تنها به پوست حساس و نازک اطراف چشم آسیب وارد نمی‌کند، بلکه موجب جوانسازی و شاداب‌تر شدن این ناحیه می‌شود. درواقع در ساختار این محصول از ترکیباتی مانند عصاره گل همیشه بهار، عصاره نخود فرنگی، شی باتر، عصاره گیاه آرنیکا، سویا، سدیم هیالورونات، ویتامین E و فیلتر اتیل هگزیل متوکسی سینامات استفاده شده است.

سویا و ویتامین E موجود در کرم دور چشم ام کیو MQ، خاصیت آنتی اکسیدان و روشن کنندگی دارند، بنابراین از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کنند و سیاهی و تیرگی زیر چشم را از بین می‌برند. طبق تحقیقات، مهار کننده‌های تریپسین سویا، رنگدانه‌های موجود در پوست را کاهش می‌دهند و از این طریق موجب بهبود سیاهی زیر چشم می‌شوند. خاصیت ضد التهابی این دو ماده نیز باعث کاهش پف و ورم دور چشم می‌شود، همچنین با تحریک پوست به ساخت کلاژن، باعث کاهش چین و چروک شده و پوست اطراف چشم را جوان و شاداب نشان می‌دهند.

گل همیشه بهار، شی باتر و سدیم هیالورونات از فاکتورهای مرطوب کننده و آبرسان هستند که باعث حفظ رطوبت در پوست دور چشم شده و از تبخیر سطحی آب میان بافتی پوست جلوگیری می‌کنند. در نتیجه موجب جوانسازی و لیفت پوست دور چشم می‌شوند.

فیلتر اتیل هگزیل متوکسی سینامات یک فیلتر ضد آفتاب است که از پوست نازک دور چشم در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند و مانع ایجاد لک، آفتاب سوختگی و آسیب به بافت پوست می‌شود.

عصاره نخود فرنگی به کار رفته در این کرم MQ نیز سرشار از ویتامین C است که با تحریک پوست به ساخت کلاژن باعث کاهش چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم می‌شود. همچنین این ماده با خواص روشن کنندگی خود برای کاهش لک و تیرگی زیر چشم بسیار موثر است.

 


 

ویژگی‌های کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1

·       آبرسانی عمیق و مرطوب کننده

·       نرم کننده و ایجاد لطافت در پوست دور چشم

·       ویتامینه و سرشار از مواد آنتی اکسیدان

·       دارای عملکرد 6 گانه برای محافظت از پوست اطراف چشم

·       ضد چروک و بازسازی قوی بافت‌های آسیب دیده

·       لیفت و جوانسازی پوست دور چشم

·       رفع پف و ورم ناشی از خستگی و خواب آلودگی

·       رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم

·       دارای فیلتر ضد آفتاب برای حفاظت از پوست در برابر اشعه UV

·       التیام بخش و کاهش قرمزی و التهاب دور چشم

·       مناسب برای انواع پوست

 


 

مزایای مصرف کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1

مزیتی که در استفاده از کرم دور چشم ام کیو وجود دارد این است که تمامی ‌عارضه‌های دور چشم را برطرف می‌کند. به طور مثال اگر دور چشم شما دارای خطوط ریز است و ورم زیادی دارد یا در این ناحیه لک و تیرگی دیده می‌شود، با استفاده از این کرم 6 کاره می‌توانید این عارضه‌ها را برطرف کنید و پوست دور چشم خود را جوان و لیفت کنید.

این محصول، با ایجاد نرمی‌ و لطافت در پوست و همچنین تامین رطوبت مورد نیاز آن، باعث کلاژن سازی پوست می‌شود و از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می‌کند. با این تفاسیر، وجود این محصول برای هر خانم و آقا ضروری است و می‌تواند یک معجزه جوانی برای پوست شما باشد.

نحوه مصرف کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1

برای استفاده از کرم دور چشم ام کیو، صبح‌ها و شب‌ها مقداری از کرم را روی پوست تمیز اطراف چشم بمالید و آن‌ را به صورت ضربه‌ای با نوک انگشتان پخش کنید.

نکات استفاده از کرم دور چشم:

·       ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب بشویید.

·       برای پخش کردن کرم، به هیچ وجه انگشتان خود را اطراف پوست چشم نکشید. این کار باعث افزایش سیاهی زیر چشم و چین و چروک می‌شود.

·       در طول روز، از کرم ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده کنید.

·       مراقب باشید کرم به داخل چشم نفوذ نکند. در صورت بروز این اتفاق چشم‌ها را با آب فراوان بشویید.

·       پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.

·           محصول را از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید خارج کنید.

 


 

کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1 برای چه افرادی مناسب است؟

کرم 6 گانه دور چشم ام کیو برای انواع پوست فرموله شده است و افراد دارای عارضه‌های زیر می‌توانند از این محصول به صورت روزانه استفاده کنند:

·       چین و چروک و پیری پوست دور چشم

·       پف و ورم

·       تیرگی و سیاهی زیر چشم

·   خشکی و کشیدگی پوست دور چشم

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 جدول ترکیبات کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1

ترکیبات

مقدار

عصاره گل همیشه بهار

*

عصاره نخود فرنگی

*

شی باتر

*

عصاره گیاه آرنیکا

*

سویا

*

سدیم هیالورونات

*

ویتامین E

*

اتیل هگزیل متوکسی سینامات

*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1
کرم دور چشم ام کیو مدل 6 در 1
قیمت:
457,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;