0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

For Oily & Combination Skin Face & Neck Cream

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک مناسب برای پوست چرب و مختلط

شناسه کالا: 822041
شناسه کالا: 822041
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
188,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک مناسب برای پوست چرب و مختلط
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در سال 1382 بود که شرکتی با نام پارس آزمای طب در جهت تولید محصولات تخصصی پوست و مو تاسیس شد.

این شرکت محصولات خود را در دو لاین جداگانه برای پوست و مو، با متریال درجه یک و با تکیه بر علم روز دنیا تولید و روانه داروخانه‌های معتبر می‌کند. محصولات مخصوص مو با نام سریتا و محصولات ویژه مراقبت از پوست با برند ژنوبایوتیک عرضه شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست این برند کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک مناسب برای پوست چرب و مختلط است. که در ادامه قصد معرفی آن را داریم.

 


 

کاربرد مرطوب کننده و آبرسان چیست؟

پوست‌های چرب و براق به صورت خودکار چربی زیادی تولید می‌کنند؛ اما چرب بودن پوست ارتباطی با مرطوب بودن آن ندارد؛ بنابراین افرادی که پوست‌های چرب دارند نیز باید از مرطوب‌ کننده و آبرسان استفاده کنند. لازم به ذکر است که این افراد باید از مرطوب‌کننده‌های مخصوص پوست چرب بهره ببرند. این پوست به دلیل ماهیتی که دارد بیشتر مستعد جوش بوده و به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک علاوه بر محافظت پوست در مقابل انواع آلودگی‌ها در برابر پرتوهای نور آبی نیز از آن مراقبت می‌کند . پوستی صاف و شفاف را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک مناسب برای پوست چرب و مختلط با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی مانع از بروز جوش و آکنه می‌شود.

این محصول یک آبرسان فوق‌العاده است که علاوه بر رطوبت رسانی به لایه‌های مختلف پوست با تغذیه سلول‌های پوستی از برزو علائم پیری و خشکی آن نیز پیشگیری می‌کند.

محصول مورد بحث با تشکیل یک لایه محافظتی روی پوست ضمن جلوگیری از ورود آلودگی‌ها به پوست از آن در مقابل امواج مضر نیز مراقبت می‌کند.

 

 


 

ترکیبات موجود در کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک

مواد به کار رفته در کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک عبارتند از:

بیوساکارید گام-۱، ستئاریل الکل، سدیم هیالورونات، سیکلو پنتاسیلوکسان و دایمتیکون، وینیل دایمتیکون کراس پلیمر، هیدروژنیتد پلی ایزوبوتن، پلی متیل سیلسکوکسان، وینیل دایمتیکون/متیکون سیلسکوکسان کراس پلیمر، اتیلن/پروپیلن کوپلیمر، سیکلومتیکون، گلیسرین، کاسالپنیا اسپینوسا فروت اکسترکت وهلیانتوس آنوس (عصاره گل آفتاب گردان)، اسپروت اکسترکت،پروپیلن گلایکول، فنوکس اتانول، سدیم بنزوات، ستیل الکل، ایزو ستئاریل، ایزو استئارات، پتاسیم ستیل فسفات، ستیل استئارات، استئاریک اسید، ایزوپنتیل دیول، تری فولیوم پراتنس، عصاره گل شبدر، لپیدیوم ساتیوم اسپروت اکسترکت، سینارا اسکولیموس (عصاره آرتیشو)، لیف اکسترکت و پولولان، سدیم کربوکسی متیل بتاگلوکان، کاسالپینا اسپینوسام گام، مالتودکسترین، آکریلات/سی-۱۰-۱۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، بیزوکس، فسفولیپیدز، توکوفریل استات، رتنیل پالمیتات، پانتوتنیک اسید، آسکوربیل پالمیتات، کولکاسیفرول، عصاره آلوئه ورا، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا د ت آ، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره در این محصول را آورده‌ایم:

هیالورونیک اسید

این ماده قوی‌ترین ماده جذب کننده رطوبت و مغذی برای پوست بوده که در بهبود زخم نیز تاثیر گذار است. ضمن اینکه مانند سدی در مقابل میکروارگانیسم‌ها است و موجب رشد و ترمیم کلاژن و الاستین می‌شود.

از دیگر دلایل به کار بردن اسید هیالورونیک در کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک تاثیر آن در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست است. علاوه بر این‌ها چین و چروک و فرورفتگی هر قسمتی از بدن را به خوبی برطرف می‌کند.

 

عصاره شبدر قرمز

این ترکیب گیاهی ضمن برخورداری از آنتی اکسیدان، موجب کوچک یا بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود. دیگر کاربرد عصاره شبدر قرمز کمک به تنظیم ترشح چربی در پوست است.

عصاره آرتیشو

این ترکیب به کمک پلی ساکاریدها و فلاونوئیدها از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به افزایش قدرت کشسانی پوست با نیرو بخشیدن به سلول‌های آن کمک می‌کند. از دیگر دلایل به کار بردن عصاره آرتیشو در کرم مرطوب کننده ژنوبایوتیک کمک به حذف ریز ذرات آلوده‌کننده از روی پوست است.

عصاره آفتابگردان

عصاره آفتابگردان همچون یک سد دفاعی در برابر پرتوهای IR و Blue Light است. به بیان دیگر این ماده یک محافظ خوب در مقابل انواع اشعه‌های مضر و نور آفتاب است.

 


 

ویژگی‌های کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک

  • رطوبت رسانی مناسب بدون ایجاد حس چربی و براقیت
  • محافظت در برابر تشعشعات مصنوعی و آلودگی هوا
  • آنتی اکسیدان و پیشگیری از بروز چین و چروک
  • کوچک کننده منافذ و کنترل چربی پوست
  • ضد استرس‌های اکسیداتیو روزانه
  • سم زدای قوی

 


 

مزایای استفاده از کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک

از مهم‌ترین مزایای  کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک محافظت از پوست در برابر تشعشعات مصنوعی است. علاوه بر این محصول دارای بافتی سبک بوده که حس ناخوشایند سنگینی و چربی اضافی را روی پوست ایجاد نمی‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک چگونه است؟

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید  کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از  کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

استفاده از کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک برای چه افرادی مناسبی است؟

 کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک انتخابی عالی برای افرادی است که دارای پوستی چرب و مختلط هستند چرا که با تنظیم ترشح چربی در پوست و بستن منافذ باز آن از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

 


 

خرید کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک برای پوست‌های چرب با برخورداری از فرمولاسیون منحصر به فرد تولید شده تا ضمن تنظیم و کنترل میزان چربی پوست‌، منافذ باز پوست را نیز جمع کند.

 

 

 

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک مناسب برای پوست چرب و مختلط
کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک مناسب برای پوست چرب و مختلط
قیمت:
188,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 2 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;