0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Hydra Sunscreen Cream Skin SPF50+

کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50+

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب رنگ:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
289,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50+
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

درماتیپیک این تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست مطرح ایرانی با پیروی از شعار «پوستی بهتر شایسته شماست» و تحت لیسانس فرانسه توانسته محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوبی را وارد بازار کند.

این برند موفق داخلی برای تولید محصولاتی مرغوب و با کیفیت از چهار اصل زیر پیروی می‌کند:

  • برآورده کردن خواسته های متخصصین پوست
  • به کارگیری تازه‌ترین دستاوردهای علمی
  • رعایت استانداردهای جهانی
  • شناخت نیازهای پوست

این شرکت با تکیه بر علم روز دنیا و پیروی از اصول گفته شده سعی در درمان انواع بیماری‌های پوستی و همچنین عرضه انواع محصولات مراقبت از پوست دارد.

این برند محصولات متنوعی عرضه کرده که ضد آفتاب یکی از آن‌ها است. در حال حاضر ضدآفتاب‌های درماتیپیک در ۵ نوع ضد آفتاب فلوئید مت، ضد آفتاب کرم هیدرا، ضدآفتاب و ضدجوش و ضدآفتاب‌ و ضدقرمزی تولید می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از پرطرفدارترین محصولات درماتیپیک به نام کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50+ را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

نور خورشید در کنار فواید زیادی که برای سلامت بدن به همراه دارد به همان اندازه برای پوست مضر است. تاکید پزشکان به استفاده مداوم از ضد آفتاب برای در امان ماندن از آسیب‌هایی است که اشعه‌های ماورا بنفش به پوست وارد می‌کنند.

کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50+ یک مدافع عالی در مقابل نور خورشید است که علاوه بر پیشگیری از عوارض آفتاب پوستی شاداب و جوان را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده با برخورداری از SPF50 و فیلترهای نوآورانه ارگانیک (تینوسرب S و M) حداکثر قدرت حفاظت از سطح و عمق پوست را در برابر طیف وسیعی از اشعه UVA و UVB ارائه می‌کند.

این ضد آفتاب دارای ترکیبات آبرسان قوی بوده که علاوه بر مرطوب کردن عمقی پوست چروک‌های سطحی و علائم پیری ناشی از نور خورشید را از بین می‌برد.

 

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده

مواد اولیه به کار رفته در  کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل هیدرا عبارتند از:

بیس- اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیل بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول، آکوا، دسیل گلوکوزاید، پروپیلن گلایکول، زانتان گام، روغن جوجوبا، گلیسیریل استئارات، پی ای جی-۱۰۰ استئارات، پلی اکریل امید، سی ۱۳-۱۴ ایزوپارافین، لورت-۷، کربومر، سوربیتان اولئات، پارافینیوم لیکوئیدیوم (پارافین مایع)، پلی سوربات ۸۰، کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسرید، تری دست-۶، ایزو پروپیل میریستات، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، لسیتین، الکل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیرا آمبیلیکالیس، سدیم پی سی ای، عصاره آلوئه ورا، عصاره جلبک، دی سدیم ا د ت ا، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

تینوسرب اس

این ماده یکی از فیلترهای به کار رفته در این است. تینوسرب اس یکی از بهترین فیلترهای شیمیایی ضدآفتاب‌ها است و از پوست در برابر همه طیف‌های دو اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند. تینوسرب اس برخلاف فیلترهای قدیمی‌تر (مانند آووبنزن) در برابر نور پایدار بوده و تغییر شکل نمی‌دهد (Photostable است) و به پایداری سایر فیلترها کمک می‌کند. تینوسرب S جذب پوست نشده و باز برخلاف نسل قبلی فیلترهای اشعه UV دارای اثرات هورمونی و استروژنی نیست. تینوسرب اس نسل جدید فیلترهای اشعه UV است که برای ایجاد SPF بالا همراه با محافظت کافی در برابر UVA طراحی شده است.

تینوسرب ام

دیگر فیلتر موجود در کرم ضد آفتاب درماتیپیک  تینوسرب(تینوزورب) ام است. تینوسرب M،‌ از جمله فیلترهای شیمیایی جذب‌کننده و بازتاب دهنده هر دو اشعه UVA و UVB است که علاوه بر محافظت از پوست در برابر هر دو اشعه،‌ اثر و پایداری سایر فیلترها را افزایش می‌دهد. جذب پوستی تینوسرب M بسیار ناچیز بوده و موجب تحریک و حساسیت پوستی نمی‌شود و با فیلتر دیگر به کار رفته در این ضدآفتاب یعنی تینوسرب اس کاملا سازگار است.

هلیوگارد 365

این ماده علاوه بر اینکه باعث افزایش اثر محافظتی محصول در برابر پرتوهای مضر خورشید می‌شود، از DNA سلولی نیز محافظت کرده و در نهایت از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

عصاره آلوئه‌ورا

دیگر ترکیب موجود در کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک عصاره آلوئه ورا است که دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی بوده و قادر است علاوه بر رطوبت‌رسانی عمیق به پوست و ترمیم‌ سلول‌ها موجب لطافت و شادابی آن می‌شود.

روغن جوجوبا

عصاره جوجوبا موجب افزایش لطافت و انعطاف‌پذیری پوست، نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی و کاهش التهاب و تحریکات پوستی می‌شود. این نیز گفتنی است که روغن مذکور برای حفظ رطوبت و خاصیت کشسانی پوست بسیار خوب عمل می‌کند.

سدیم پی سی ای

از دیگر مواد موجود در کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده سدیم PCA است. این ترکیب موجب ترمیم و بازسازی چسب داخل سلولی که سلول‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد، می‌شود و در واقع با این کار از هدر‌رفت رطوبت و همچنین رشد باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا روی پوست پیشگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل هیدرا

  • محافظت از پوست در مقابل طیف وسیعی از  اشعه UVA و UVB
  • کاهش چروک‌های سطحی و علائم پیری ناشی از نور خورشید
  • دارای خاصیت مرطوب کنندگی، ضد التهابی و ضد پیری
  • مقاوم در برابر تعریق و آب

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده چیست

اگر بخواهیم از مهم‌ترین مزیت این محصول بگوییم؛ طراحی فرمولاسیون آن است که عملکردی چندگانه دارد. در واقع کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده علاوه بر محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر با ترکیبات معجزه آسا و ضد التهابی خود موجب آبرسانی عمیق،  بهبود روند بازسازی و جوانسازی، رفع چین و چروک و افزایش سلامت و استحکام پوست می‌شود.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده چگونه است؟

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل هیدرا برای چه افرادی مناسب است؟

این ضد آفتاب درماتیپیک حاوی ترکیبات آبرسان بوده و گزینه‌ای عالی برای افرادی است که پوستی معمولی و خشک دارند. علاوه بر این کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل هیدرا با رنگ بژ طلایی به خوبی پوست را کاور کرده و می‌توان از آن به عنوان یک کرم آرایشی استفاده کرد.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

ضد آفتاب یکی از ضروریاتی است که باید در روتین مراقبت از پوست وجود داشته باشد؛ یکی دیگر از موارد مراقبت از پوست استفاده از مرطوب‌کننده است. کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50+ یک محصول با عملکرد چندگانه است که به خوبی از پوست‌های خشک و دهیدراته در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند و ضمن آبرسانی به سلول‌های پوست موجب جوانی و شادابی آن می‌شود.

 

کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50+
کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مدل مرطوب کننده مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50+
قیمت:
289,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;