0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کرم روز و شب

Anti Aging The Thuppy Night Cream

کرم شب ضد چروک لایسل

شناسه کالا: 819990
شناسه کالا: 819990
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
461,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم شب ضد چروک لایسل
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم شب ضد چروک لایسل

بسیاری از افراد از مشاهده علائم پیری زودرس و ایجاد چین و چروک روی صورتشان واهمه دارند. چرا که آن با مشاهده کوچکترین چین و چروک‌ها روی صورت احساس پیری می‌کنند و اعتماد به نفس‌شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. در حقیقت همه آقایان و خانم‌ها در طی زندگی به فکر داشتن پوستی صاف، شفاف و صیقلی هستند. وجود انواع لک‌های پوستی روی پوست احساس بدی به آنها القا می‌کند و موجب نگرانی و استرس‌شان می‌شود. چرا که با زیاد شدن لک و چین و چروک‌ها فرد ظاهری به نسبت نامناسب پیدا می‌کند.

کرم شب ضد چروک لایسل، با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به درمان این لک‌های پوستی پرداخته و ظاهری زیبا به پوست می‌بخشد. برای آشنایی بهتر شما با این محصول، در ادامه به بررسی تخصصی کرم شب ضد چرو لایسل و نحوه اثرگذاری آن بر پوست افراد پرداخته‌ایم. ما را تا انتها این مطلب همراهی کنید.

 


 

کرم روز و شب چیست و چه کاربردی دارد؟

تفاوتی که دو کرم روز و شب با یکدیگر دارند، در بافت و ترکیبات تشکیل‌دهنده آن‌ها است. بافت کرم‌های روز سبک‌تر است و در آن‌ها موادی از قبیل ویتامین سی وجود دارد که خاصیت روشن‌کنندگی دارند. اما در مقابل، کرم‌های شب بافتی غنی‌تر و غلیظتر دارند و سرشار از مواد فعالی نظیر رتینول و... هستند. به همین دلیل است که نامشان را کرم روز و شب گذاشته‌اند. هنگامی که شما می‌خوابید پوست استراحت بیشتری می‌کند. در نتیجه مواد مغذی و بافت غنی‌تر کرم زودتر به پوست جذب می‌شود و تاثیر می‌گذارد.

استفاده از هر دو این محصولات برای حفظ سلامت پوست بسیار ضروری و حائز اهمیت است. بهتر است این محصولات را با توجه به نوع پوستتان انتخاب نمایید تا بیشترین نتیجه را از آن‌ها دریافت کنید. کرم شب ضد چروک لایسل برای افراد با انواع پوست مناسب است و مانع از ایجاد چین و چروک روی سطح پوست شما می‌شود. می‌توانید این محصول را از داروخانه آنلاین خریداری و به صورت روزانه استفاده کنید.

کرم روز و شب می‌تواند علائم پیری را در فرد به تعویق بیندازد و با تامین مواد مغذی پوست آن را تغذیه کند. بنابراین در روتین پوستی خود می‌توانید از این محصولات بهره بگیرید و جوانی و زیبایی را به خودتان هدیه دهید.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم شب ضد چروک لایسل بر پوست

کرم شب ضد چروک لایسل دارای فرمولاسیون مخصوص به خود است. این محصول از ترکیبات ویژه‌ای ساخته شده  که برای پوست مزایا و خواص بی‌نظیری دارد. عصاره اوره موجود در این کرم، خواص ترمیم‌کنندگی و لایه‌برداری ملایم دارد. این ماده همچنین لایه‌های زیرین پوست را به صورت عمقی آبرسانی کرده و مانع از دهیدراته شدن آن‌ها می‌شود. در نتیجه این امر شما همیشه پوستی نرم و لطیفی را تجربه خواهید کرد و احساس خوبی خواهید داشت.

همچنین برخی از ترکیبات این محصول سلول‌های مرده پوست را لایه‌برداری کرده و به جوانسازی و نرم شدن پوست، کمک شایانی می‌کند. کلاژن موجود در این کرم سبب حفظ استحکام پوست می‌شود و مانع از افتادگی آن می‌شود. در واقع با مصرف این کرم قدرت ارتجاعی پوست افزایش پیدا می‌کند. عصاره جوانه گندم سرشار از ویتامین‌های E و C است. این ماده از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و سبب شادابی و طراوت پوست صورت شما می‌شود. در نتیجه این امر شما همیشه جوان به نظر می‌رسید.

 

 


 

ویژگی‌های کرم شب ضد چروک لایسل

کرم شب ضد چروک برند لایسل یکی از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین‌ کرم‌های موجود در بازار است. به همین منظور شما با بهره از این محصول می‌توانید نتایج شگفت‌انگیزی را روی پوست خود مشاهده کنید. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کرم موجب شده تا افراد زیادی از آن احساس رضایت داشته باشندو این ویژگی‌های متمایزکننده عبارتند از:

  • با کیوتن غنی شده است و خاصیت ضدپیری و آنتی‌اکسیدانی دارد.
  • در تغدیه پوست نقش دارد و به احیا شدن آن کمک می‌کند.
  • میزان چین و چروک پوستی را کاهش می‌دهد.
  • خاصیت آبرسانی داشته و در ترمیم بافت‌های پوستی نقش دارد.
  • سبب نرم شدن و لطیف‌تر شدن پوست می‌شود.
  • برای انواع پوست مناسب و کاربردی است.
  • فاقد هرگونه ماده مضر و حساسیت‌زا مثل پارابن است.

 


 

مزایای مصرف کرم شب ضد چروک لایسل

همانطور که در بالاتر مطالعه کردید، کرم شب ضد چروک لایسل دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی است و به کاهش چین و چروک‌های پوستی کمک می‌کند. برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول به شرح زیر است:

  • ویتامین A موجود در این کرم خاصیت سفیدکنندگی، آنتی‌اکسیدانی و ضدپیری دارد و سنتز کلاژن در پوست را نیز تحریک می‌کند. به همین جهت سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست شده و میزان چین و چروک را کاهش می‌دهد.
  • شی باتر به غیر خواص ضدپیری و ضدالتهابی که دارد، برای افرادی که قصد دارند از مواد سفت‌کننده طبیعی استفاده کنند، مناسب است. این ماده سلول‌های پوستی را بازسازی می‌کند و از ایجاد چین و چروک و بروز زودرس علائم پیری، جلوگیری می‌کند.
  • سرامید موجود در این محصول خاصیت آبرسانی دارد و لایه‌های پوستی را به صورت عمقی آبرسانی می‌کند و از این طریق مانع از ایجاد چین و چروک می‌شود.
  • عصاره جوجوبا در نرم‌تر شدن پوست صورت نقش دارد. این ماده حاوی ویتامین E و B است که سبب حفظ شادابی پوست و تعادل هورمونی آن می‌شود.

 


 

نحوه مصرف کرم شب ضد چروک لایسل

شایان ذکر است که پیش از استفاده از تمامی محصولات مراقبت پوستی، لازم است که صورت خود را به خوبی شسته و از نبودن آلودگی احتمالی روی سطح آن اطمینان حاصل کنید. برای انجام این کار، اول پوست خود را با آب ولرم نمدار کنید و بعد از آن مقدار مشخصی شوینده مخصوص کف دست ریخته و به صورت بزنید تا به خوبی کف کند.

بعد از گذشت 1 دقیقه آبکشی را انجام دهید تا زمانی که هیچ آثاری از کف روی سطح پوست باقی نماند و در نهایت با دستمال کاغذی یا پارچه کتان صورت را کاملا خشک کنید.

اکنون مقداری از کرم شب ضد چروک لایسل را روی انگشت قرار داده و به تمامی نواحی صورت و گردن زده و به شکل دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. روزی دوبار، یک نوبت صبح و یک نوبت عصر از این محصول استفاده کرده تا بهترین نتیجه را از آن دریافت نمایید.

 

 


 

کرم شب ضد چروک لایسل برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از کرم شب ضد چروک لایسل برای آقایان و بانوان با انواع پوست مناسب است و به جوانسازی و سفت شدن پوست آن‌ها کمک می‌کند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید. این محصول را از این داروخانه می‌توانید سفارش دهید.

 

ترکیبات کرم شب ضد چروک لایسل

کرم شب ضد چروک لایسل دارای فرمولاسیون ویژه‌ای است و میزان چین و چروک‌های پوستی را کاهش می‌دهد و ظاهر پوست شما را زیباتر می‌کند. در ادامه برای شناخت بهتر این محصول، ترکیبات تشکیل‌دهنده آن را برایتان آوردیم که عبارتند از:

پلاسپرز کیو بی ای، ستیل الکل، ایزواستئاریل ایزواستئارات، پتاسیم ستیل فسفات، ستیل استئارات، استئاریک اسید، کو آنزیم کیوتن، توکوفریل استات، رتنیل پالمیتات، پانتوتنیک اسید، آسکوربیل پالمیتات، کولکالسیفرول، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، آسپارتیک اسید، پی سی ای، گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل الانین، شی باتر، آکواکسیل، بوتیلن گلایکول، انانتیا کلرانتا اکسترکت، اولئانولیک اسید، ان هیدروکسی سوکسینامید، چریسین، پالمیتویل اولگوپپتاید، پالمیتویل تتراپپتاید-۷، پروتئین هیدرولیز شده شیر، سرامید، بیزابولول، پلیگونیوم آویکولار اکسترکت، پالمیتویل تری پپتاید-۵، هیدروکسی اتیل سلولز، ایزوپروپیل میریستات، روغن جوجوبا، کلاژن، پیرودکسین هیدروکلراید، میتوکینیل، عصاره جوانه گندم، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز، سدیم پی سی ای، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تری‌هالوز، آلانتوئ، آب دیونیزه، ین، سدیم هیالورونات و گلوکوز

کرم شب ضد چروک لایسل
کرم شب ضد چروک لایسل
قیمت:
461,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;