0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Anti Ageing Day Cream

کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک

شناسه کالا: 821593
شناسه کالا: 821593
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

روزانه عوامل مهاجم محیطی با نفوذ به پوست سبب بروز اختلال در عملکرد سلول‌های پوست شده و علاوه بر اینکه ظاهری ناخوشایند برای پوست ایجاد می‌کنند، سبب تسریع روند پیری پوست و بروز علائم پیری زودرس آن می‌شوند. بدین ترتیب محافظت از پوست و تقویت مداوم به سلول‌های پوست بسیار حائز اهمیت است. از اقدامات مهم برای حفظ شادابی و زیبایی پوست، محافظت روزانه و تقویت آن است. خرید کرم روز ورونیک یکی از بهترین روش‌ها برای تغذیه و مراقبت از پوست است.

برند ورونیک محصولات متنوعی را در پاریس فرموله کرده و در داروخانه‌‌ها و بازار عرضه می‌کند؛ از جمله محصولات مرغوب و با کیفیت این برند خوش نام؛  کرم روز و شب و کرم ضد چروک ورونیک است که در بالاترین کیفیت تولید می‌شود.

کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک از جمله تولیدات عالی ورونیک است که در داروخانه آنلاین صبا نیز عرضه می‌شود. در ادامه قصد معرفی Anti Ageing Day Cream را داریم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم روز و شب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم روز و شب دو نوع کرم مراقبت از پوست هستند که برای استفاده در روز و شب توصیه می‌شوند.

کرم روز به عنوان یک محافظ برای پوست عمل کرده و در برابر آفتاب، آلودگی‌ها، دهیدراته شدن و سایر عوامل آسیب‌زا از پوست محافظت می‌کند. این کرم حاوی فاکتور حفاظت از آفتاب (SPF) است که پوست را در برابر اشعه UVB و UVA مقاوم می‌کند. همچنین، کرم روز با حفظ رطوبت پوست، از خشک شدن آن پیشگیری می‌کند.

در واقع کرم روز و شب برای حفاظت و تغذیه پوست بسیار مفید هستند و بهتر است از هر دو نوع کرم در طول شبانه روز استفاده شود.

کرم روز ورونیک یکی از محصولات پوستی است که با ترکیبات خاص خود، به بهبود وضعیت پوست کمک می‌کند. این کرم روز با فرمولاسیون منحصر به فرد خود نظیر عصاره‌های گیاهان طبیعی و ویتامین‌های مفید سبب تقویت پوست می‌شود.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک روی پوست چگونه است؟

کرم روز ورونیک فرموله شده در پاریس با ترکیبات طبیعی و بسیار تاثیرگذار است. این کرم دارای مواد آبرسان قوی نظیر آکوافیلین است که به صورت عمیق و با دوام پوست را رطوبت رسانی می‌کند و موجب شفافیت و شادابی آن می‌شود.

کرم ضد چروک ورونیک به سبب برخورداری از مجموعه منحصر به فردی از ترکیبات معجزه‌آسا می‌تواند چروک‌ها را به طور قابل توجهی کم و از پوست در برابر پیری ناشی از اشعه‌های مضر نور آفتاب محافظت کند. این محصول با حفظ نرمی و انعطاف پذیری پوست سبب می‌شود پوست سفت‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم روز ورونیک

آکوا، پی ای جی-۷ گلیسیریل کوکوات، سوربیتان اولئات، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، کربومر، تری-پی پی جی-۳ میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لورات، مالتودکسترین، عصاره برگ روبوس فروتیکوس (توت سیاه)، پیروس مالوس (اپل) فروت اکسترکت، عصاره هیدرولیز شده ویولا تریکالر، سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، آسپارتیک اسید، پی سی ای، گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، شی باتر، سرامید ان پی، سرامید آ پی، سرامید ای او پی، فیتوسفینگوزین، کلسترول، سدیم لوریل لاکتیلات، زانتان گام، اتیل هگزییل گلیسیرین، هیالورونیک اسید،

ایزوپروپیل پالمیتات، ایزوپروپیل میریستات، روغن جوجوبا، آرشیدیل الکل، بهنیل الکل، آرشیدیل گلوکوزاید، توکوفریل استات، آسکوربیک اسید، دکسپنتنول، ویتیز وینیفرا (گریپ) سید اکسترکت، پی ای جی -۴۰ هیدروژنیتد کستراوییل، توکوفرول، گلیسیرین، الکل، پروتئین سویا، پنتیلن گلایکول، فروکتوز، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکسید، مالتوز، سدیم پی سی ای، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، ترهالوس، آلانتوئین، سدیم هیالورونات، گلوکز، پروتئین کلاژن هیدرولیز شده، اسید لاکتیک، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، ا د ت آ، اسانس، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد تاثیرگذار موجود در این محصول را آورده‌ایم:

عصاره توت سیاه

 عصاره توت به کار رفته در کرم روز ورونیک موجب کاهش ملانین و در نتیجه کاهش تغییر رنگ می‌شود. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که ضمن مبارزه با رادیکال‌های آزاد روی پوست از ایجاد چین و چروک پیشگیری کرده و به درمان چروک‌های موجود نیز کمک می‌کند.

هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد اما با افزایش سن مقدار آن در پوست کاهش می‌یابد. به همین دلیل یکی از ترکیبات عالی است که در آبرسان‌ها به کار رفته و کمبود آن را در بدن افراد مسن جبران می‌کند. این ترکیب جز موادی است که وارد اپیدرم شده، آب را جذب کرده و به شدت آب رسانی پوست را افزایش می‌دهد.

شی باتر

یکی از مواد به کار رفته در این کرم ضد چروک ورونیک شی باتر است. این ترکیب حاوی مقادیر زیادی اسید چرب و ویتامین بوده که در نرم کنندگی و رطوبت‌رسانی به پوست نقش بسزایی دارد. به علاوه این ترکیب خواص ضد التهابی و التیام بخشی نیز دارد و در رفع چین و چروک و لک پوستی نیز موثر است.

 


 

ویژگی‌های کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک

  • کمک به حفظ نرمی و انعطاف پذیری پوست
  • پیشگیری از بروز علائم پیری پوست
  • دارای ترکیبات آبرسان عمیق
  • کاهش قابل توجه چروک‌‎ها
  • مناسب برای انواع پوست

 


 

مزایای استفاده از کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک

از مزایای استفاده از کرم روز ورونیک خواص متعدد آن نظیر؛ ضد چروکی، آبرسانی عمیق و افزایش‌دهنده نرمی و لطافت پوست، جوان و سفت کنندگی پوست، برخورداری از ترکیبات آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در مقابل پیری پوست ناشی از نور خورشید و غیره است.

نحوه مصرف کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک

روزها روی صورت و گردن از کرم ضد چروک ورونیک استفاده کنید

توجه داشته باشید که؛

  • کرم را دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید قرار دهید
  • در صورت بروز حساسیت مصرف محصول را قطع کنید
  • بعد از هربار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید
  • از تماس با چشم‌ها بپرهیزید و در صورت تماس چشم‌ها را با آب فراوان شست و شو دهید

 


 

خرید کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

ورونیک توانسته با همکاری لابراتوارهای پاریس محصولی را تولید و روانه بازار کند که در کنار ترکیبات فوق‌العاده آبرسان و برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی با رفع چین و چروک پوست موجب جوانی و درخشندگی پوست می‌شود.

این کرم که کرم روز ورونیک نام دارد یکی از بهترین‌ محصولات داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک
کرم روز بهبود دهنده چروک ورونیک
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;