در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست خشک با SPF50+

Dry & Dehydrated Skin Invisible Sunscreen Cream

شناسه محصول: 823627
شناسه محصول: 823627
دسته بندی: ضد آفتاب
آماده ارسال
344,100 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست خشک و دهیدراته
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

در سال‌های اخیر شاهد حضور برندهای بسیاری در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست بوده‌ایم. برخی از این برندها توانسته‌اند با وجود سابقه کم رضایت بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کنند. یکی از برندهای معتبر ایرانی که در این زمینه خوش درخشیده‌، بایومارین است.

این برند ایرانی محصولات خود را با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه (Biotech Marine) و در لابراتوار پارس حیان ایران تولید می‌کند.

بایومارین فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با شعار تجربه سبک جدید زندگی آغاز کرد و در ادامه با تولید انواع محصولات نظیر لایه بردار، روشن کننده، بازسازی‌کننده، ضد چروک، مرطوب کننده و آبرسان، شوینده و پاک کننده و ضد آفتاب گام‌های بلندی به سمت موفقیت برداشته است.

منشا محصولات بایومارین گیاهان دارویی دریایی است، این برند با به کارگیری به روزترین روش‌های تولید دنیا و فرمولاسیونی منحصر به فرد محصولات مرغوبی را تولید و عرضه می‌کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست خشک با SPF50+ از جمله محصولات پرطرفدار این کمپانی است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه باشید.


ضدآفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مهم‌ترین اصول برای داشتن پوستی سالم و زیبا استفاده از ضد آفتاب‌ است.

نور آفتاب و پرتوهای آن در کنار فواید زیاد، ضررهای زیادی را نیز به پوست وارد می‌کنند از جمله پیری زودرس، بروز انواع چین و چروک، لک، افتادگی پوست، کک ومک، کاهش قدرت دفاعی پوست و در نهایت بروز بیماری‌های پوستی و سرطان پوست. بنابراین برای پیشگیری از موارد ذکر شده استفاده از ضد‌‌آفتاب به عنوان یک کرم مراقبت از پوست ضروری است.

در این میان بهره بردن از ضد آفتاب مناسب پوست نیز بسیار مورد اهمیت است. کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست خشک با SPF50+ که منشا دریایی دارد؛ گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که علاوه بر اینکه زمانی طولانی را زیر نور آفتاب می‌گذرانند؛ پوستی خشک و دهیدراته دارند.


نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان بر پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب رطوبت رسان بایومارین با برخورداری از عصاره جلبک‌های دریایی و سایر ترکیبات آبرسان علاوه بر اثر حفاظتی طولانی مدت در مقابل تشعشعات مضر نور آفتاب؛  از بروز لک‌ها و تیرگی‌های ناشی از تابش نور خورشید و افزایش سن نیز پیشگیری می‌کند.

 کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان با مرطوب‌کننذگی عمیق، احساس خشکی و کشیدگی پوست را رفع کرده و نرمی و طراوت را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.


ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین عبارتند از:

جووننس، کلاژن دریایی، اوره، روغن هسته انگور، ژل آلوئه ورا، گلیسیرین، هیالورونات سدیم، سدیم اسکوربیل فسفات، سدیم PCA، درخشش دریایی، گلیسریل آسکوربات، عصاره بلیس پرنیس، پالمیتول الیگوپپتید، پالمیتول پالمیتول پالمیتول، رتینی.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره در این محصول را آورده‌ایم:

اوره

اوره به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای پوست خشک در این محصول به کار رفته است. این ماده به حفظ تعادل بین چربی و آب پوست کمک می‎کند. همچنین اوره قادر است از دفع رطوبت پیشگیری کند.

ژل آلوئه ورا

ترکیب ژل آلوئه ورا در کرم ضد آفتاب بایومارین از بیماری‌های پوستی که بر اثر اشعه‌های مضر خورشید برای پوست به وجود می‌آید جلوگیری و با پیری زودرس مقابله می‌کند. ضمن اینکه عصاره آلوئه‌ورا کار اکسیژن رسانی به پوست را هم بر عهده دارد که باعث ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست می‌شود.

روغن هسته انگور

از دلایل به کار بردن  روغن هسته انگور در  این کرم ضد آفتاب وجود ترکیبات پلی فنول مانند پروآنتوسیانیدین‌ها آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی در آن است که از پیری زودرس پوست، چین و چروک‌های ریز و لک‌‌های قهوه‌ای رنگ ناشی از بالا رفتن سن جلوگیری می‌کند.

کلاژن دریایی

 در فرایند کلاژن سازی پوست این ترکیب باعث شده پوست سریعتر کلاژن تولید کند و به پوست حالت لیفت بدهد واز افتادگی پوست جلوگیری کند. همچنین  خاصیت ارتجاعی دارد که موجب می شود زبری و خشکی پوست از بین برود.


 ویژگی‌های کرم  بی رنگ ضد آفتاب بایومارین

  • محافظت پوست در برابر اشعه های UVA و UVB
  • حاوی جلبک های دریایی و کلاژن هیدرولیز شده
  • جوانسازی و ضد پیری زودرس پوست
  • مناسب پوست خشک و دهیدراته
  • پیشگیری از بروز لک و تیرگی ناشی از آفتاب
  • رطوبت رسان و آبرسان عمقی پوست
  • برطرف کننده احساس خشکی و کشیدگی
  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان

از مهم‌ترین مزایای مصرف این کرم ضد آفتاب که منشا دریایی دارد به کار بردن مرطوب کننده‌های قوی در آن است. این کرم ضمن حفاظت حداکثری از پوست در مقابل نور آفتاب به رفع خشکی و دهیدراته شدن پوست نیز کمک می‌کند.

از دیگر مزایای مصرف این کرم ضد آفتاب وجود جلبک‌های دریایی در فرمولاسیون آن است که به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان قوی اثر ضد پیری دارد و پوست را شاداب‌تر و جوان‌تر می‌کند و همچنین در صورت مصرف مداوم التهابات پوستی را از بین برده و ضایعه‌های پوستی را ترمیم می‌کند.


نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

  استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین برای چه افرادی مناسب است

این محصول انتخابی عالی برای تمام افرادی است که ضمن استفاده از ضد آفتاب در پی رفع خشکی پوست خود نیز هستند. این محصول با ترکیبات فوق‌العاده خود موجب نرمی و لطافت پوست نیز می‌شود.


خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

ضد آفتاب‌ها از جمله محصولات مراقبت از پوست هستند که استفاده از آن‌ها ضروری است. کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+ از محصولات با کیفیت موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار سعی کردیم به طور مختصر به معرفی آن بپردازیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس