در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50

Sunogen For Normal & Dry Skin Sunscreen Cream SPF50

شناسه محصول: 823402
شناسه محصول: 823402
دسته بندی: ضد آفتاب
آماده ارسال
275,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست معمولی و خشک
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

ضد آفتاب یک محصول مراقبتی برای تمامی افراد است که امروزه استفاده روتین از آن به هر فردی در هر رنج سنی توصیه می‌شود. اما اینکه از چه برند ضد آفتابی استفاده کنیم نیز بسیار مهم است. برند ژنوبایوتیک از زیرمجموعه شرکت پارس آزما طب است که با شعار استفاده از دانش روز دنیا و بکارگیری نیروی متخصص و متعهد، در کنار مشتری مداری توانسته گوی سبقت را از رقبای خود بستاند. در ادامه این نوشتار به بررسی و توضیح در مورد کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50

Sunogen For Normal & Dry Skin Sunscreen Cream SPF50 پرداخته ایم؛ که با قیمتی مقرون به صرفه در داروخانه آنلاین صبا در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.


نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک بر پوست چگونه است؟

بی شک مهم‌ترین کرمی که در همه فصول به ویژه در تابستان باید همراه افراد باشد، یک کرم ضد آفتاب مناسب است. کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک با بهره‌گیری از عصاره آلوئه‌ورا رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و مانند یک امدادگر از خشک شدن پوست پیشگیری می‌کند.

این محصول با محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید و حفظ رطوبت در لایه اپیدرم پوست می‌تواند به سلامت پوست افراد کمک شایانی کند.


ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک

  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB
  • حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تایید FDA
  • حاوی عصاره آلوئه‌ورا و آووکادو و ویتامین E
  • ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
  • محافظت کامل از پوست
  • ضد التهاب و آلرژی
  • دارای SPF50


ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک

مواد اولیه به کار رفته در این ضد آفتاب ژنوبایوتیک عبارت است از:

تیتانیوم دی اکساید، آلومینیوم هیدروکساید، زیرکونیوم دی اکساید، زینک اکساید، هیدروژن دایمتیکون، پی ای جی-۱۰ دایمتیکون، سیکلوپنتاسیلوکسان، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، پی ای جی-۷ گلیسیریل کوکوات، سوربیتان اولئات، کربومر، تری پی پی جی-۳ میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لورات، پلی آکریلامید، لورت-۷، اوره، تالک، گلیسیریل استئارات، پی ای جی-۱۰۰ استئارات، پروپیلن گلایکول، عصاره آلوئه ورا،برگ اووکادو، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا د ت ا، آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در این کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک پرداخته‌ایم:

تی‌تانیوم دی اکساید

تیتانیوم دی اکسید ماده‌ای است که در برابر نور مرئی شفاف شده، نور فرابنفش را جذب می‌کند.  این ماده از آفتاب سوختگی و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این خاصیت نشان دهنده مقاوم بودن ترکیب مذکور در برابر نور فرابنفش است. همچنین این ماده پوست را در برابر دو نوع اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند.

فنوکسی اتانول

فنوکسی اتانول در درجه اول به عنوان تثبیت کننده و نگهدارنده استفاده می‌شود اما حاوی مزایای دیگری همچون کاهش رشد باکتریایی و کاهش رشد قارچ‎ها و مخمرها در محصولات است. همچنین این ماده عمر محصولات را افزایش داده و از تغییر رنگ یا بوی نامطبوع محصولات خود جلوگیری می‌کند.

 دی سدیم ا.د.ت

 ادتا دو سدیم در محصولاتی چون ضدآفتاب‌ها، لوسیون‌ها و محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. ادتا دو سدیم با بلوکه کردن یون‌های فلزی از خراب شدن مواد آرایشی جلوگیری می‌کند و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. این ترکیب در مواد آرایشی و بهداشتی رایحه‌ای بسیار ملایم دارد.

 دایمتیکون

بسیاری از لوازم آرایشی نیز همچون کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک حاوی دایمتیکون هستند. دایمتیکون بافت فرمول محصولات آرایشی بهداشتی را تغییر می دهد تا حالتی ابریشمی و مخملی داشته باشند. همچنین بی بو، بی رنگ، ضد حساسیت و غیر کومدوژنیک است؛ به این معنی که خطر انسداد منافذ پوستی را بسیار کم می‌کند.

زینک اکساید

دانه‌های زینک اکساید با قرارگیری روی خارجی‌ترین لایه سطح پوست، یک ‌لایه محافظتی برای آن ایجاد می‌کنند. فرمول پیشرفته این ماده می‌تواند بدون باقی گذاشتن یک ‌لایه ضخیم و سفید روی پوست، در محافظت از پوست بسیار قوی عمل کند.

عصاره آلوئه‌ورا

 آلوئه ورا دارای خواص ضد باکتری، ضد التهابی، قابض و ضد عفونی کننده است. این خواص در کنار فایده‌ای که آلوئه ورا برای مرطوب کردن پوست دارد، دست به دست هم می‌دهند تا به روشن شدن لک‌های پوستی کمک کنند.


مزایای استفاده از ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک چیست؟

این کرم که در داروخانه آنلاین صبا موجود است؛ علاوه بر اینکه از آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند، حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی قوی نیز است که کاملا از پوست در برابر اشعه‌های مضر مانند UVA و UVB محافظت خواهد کرد. کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک قدرت بالایی جهت جلوگیری از تیرگی پوست و ایجاد لک‌های پوستی دارد بنابراین برای افرادی که مستعد کک و مک هستند نیز بسیار کاربردی است. این ضد آفتاب حاوی ویتامین E و ترکیبات ضد التهاب است که التهابات ایجاد شده توسط آفتاب را التیام می‌بخشد و مانع از چروک شدن و پیری پوست می‌شود؛ همچنین در برابر آب و تعریق مقاوم و فاقد پارابن است؛ در نتیجه پس از استفاده هیچ حساسیتی روی پوست ایجاد نخواهد کرد.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب دست دلباز باشید


استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک برای چه افرادی مناسب است؟

از آنجایی که افراد نوع پوست‌های متفاوتی دارند لذا انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب با نوع پوست مخصوص هر شخص، از موارد مهم برای داشتن پوستی سالم است.

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50

Sunogen For Normal & Dry Skin Sunscreen Cream SPF50 به گونه ای طراحی شده تا برای افراد با مشکلات خشکی پوست بسیار کاربردی بوده و سلامت پوستی را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان می‌آورد.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس