0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Tinted Oil Free Sunscreen Spf 50

کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی با SPF 50

شناسه کالا: 820113
شناسه کالا: 820113
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
799,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی با SPF 50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

امروزه رسیدگی به پوست و داشتن پوستی سالم و زیبا بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. از این رو برندهای زیادی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی وارد شده و فعالیت می‌کنند. درماگور نیز یکی از برندهای موفق در این زمینه است.

درماگور اولین بار کار خود را در یکی از شهرهای فرانسه با هدف حفظ زیبایی و مراقبت از پوست آغاز کرد. گفته می‌شود که تمام سعی برند Dermagor مراقبت از پوست و درمان مشکلات آن بر اساس آخرین دستاوردهای علمی Dermatology و Cosmetology است. این برند معتبر محصولات خود را تحت نظر تیمی حرفه‌ای و متشکل از متخصصین پوست، شیمی‌دان‌ها و داروسازان تولید می‌کند.

در لابراتوارهای درماگور چند لاین جداگانه وجود دارد از جمله لاین اریکالم، اتوپیکالم، ماتیدرم و غیره که در هر کدام بنا به نظر متخصصین و نیاز پوست‌های مختلف از مواد اولیه و فرمولاسیون‌ متنوع استفاده می‌شود.

در ادامه این نوشتار قصد داریم مطالبی را پیرامون یکی از بهترین محصولات Dermagor با نام کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی با SPF 50 عنوان کنیم. با ما همراه باشید.

 

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

بسیاری از افراد ساعت‌های زیادی از روز را زیر نور مستقیم آفتاب می‌گذرانند. پوست این افراد پس از مدتی دچار پیری زودرس، لک و کک و مک، آفتاب سوختگی و در نهایت سرطان می‌شود چراکه پرتوهای ماورای بنفش خورشید آسیب‌های زیادی را به سلول‌های پوست وارد می‌کند.

بنابراین استفاده از ضدآفتاب به ویژه ضد آفتاب‌هایی دارای SPF بالای 30 به جلوگیری از عوارض و آسیب‌هایی که ممکن است نور خورشید به پوست وارد کند پیشگیری می‌کند.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی درماگور روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی با SPF 50 با ارائه حفاظت حداکثری در مقابل اشعه UVA و UVB از بروز مشکلات پوستی پیشگیری می‌کند. این ضد افتاب در یک رنگ فقط بژ تولید و پوشش مناسبی روی پوست ایجاد می‌کند.

در فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول ترکیباتی به کار رفته که با خاصیت آنتی باکتریالی خود به تنظیم چربی پوست کمک می‌کند. اسید سیتریک موجود در کرم ضد آفتاب رنگی درماگور خاصیت آنتی اکسیدان داشته و از پیری زودرس پیشگیری می‌کند. این نیز گفتنی است که اسید سیتریک با لایه برداری از لایه بالایی سلول‌های مرده پوست، سبب تمیز کردن منافذ، یکنواخت شدن رنگ پوست و نرم و صاف شدن آن می‌شود.

عصاره قاصدک موجود در این ضد آفتاب درماگور خواص ضد پیری دارد. این  نیز گفتنی است که ماده مذکور دارای خواص سم زدایی بوده و از بروز جوش و آکنه نیز پیشگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی درماگور

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی درماگور عبارتند از:

تیتانیوم دی اکساید، استئاریک اسید، پلی گلیسرول ۴ ایزوستئارات، کومدوژنیک، گلیسیرین، ویتامین E، پروپیل پارابن، اتیل پارابن، بوتیل پارابن، ایزوبوتیل پارابن، فنوکسی اتانول، اسانس، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره موجود در ضد آفتاب رنگی 3 در 1 SPF50 درماگور را آورده‌ایم:

اکتوکریلین

اکتوکریلن یکی از فیلترهای عالی برای محافظت ااز پوست در برابر اثرات مضر آفتاب و پیری زودرس است. این ترکیب به جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان پوست نیز کمک خواهد کرد.

تیتانیوم دی اکساید

دی اکسید تیتانیوم به عنوان یک فیلتر اشعه ماوراء بنفش در ضدآفتاب عمل می‌کند. این ماده با پیشگیری از جذب اشعه ماوراء بنفش خورشید که سبب آفتاب سوختگی و سرطان پوست می‌شود از پوست مراقبت می‌کند.

ویتامین E

ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان در  کرم ضد آفتاب رنگی درماگور به کار رفته است  که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد و همچنین با بهبود و التیام پوست به کاهش علائم پیری نیز کمک می‌کند.

این ویتامین با تقویت سد محافظ پوست مانع از دست رفتن رطوبت آن می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی 3 در 1 درماگور

  • محافظت کننده قوی در برابر اشعه‌های UVA / UVB
  • محافظت کننده از پوست در برابر پیری زودرس
  • ضد التهاب و تنظیم کننده ترشح چربی
  • آنتی باکتریال و تنظیم کننده ترشح چربی
  • دارای پوشانندگی مناسب و بوی دلپذیر
  • مقاوم در برابر آب و تعریق

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب رنگی درماگور

مهم‌ترین مزیت استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی با SPF 50؛ این است که از پوست در برابر هر دو اشعه مضر UVA و UVB آفتاب محافظت می‌کند.

این نیز گفتنی است که محصول مورد بحث یک کرم رنگی بوده که به آسانی روی پوست پخش شده و پوشانندگی یکنواخت و مناسبی دارد. علاوه بر موارد ذکر شده کرم ضد آفتاب رنگی درماگور با ترکیبات منحصر به فرد خود موجب تنظیم چربی پوست شده و از بروز جوش و آکنه پیشگیری می‌کند.

 


 

نحوه مضرف کرم ضد آفتاب رنگی درماگور

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی درماگور برای چه افرادی مناسب است؟

ترکیبات ضد جوش این محصول سبب شده که برای پوست‌های چرب، مختلط و معمولی گزینه‌ای عالی باشد.  کرم ضد آفتاب رنگی درماگور با رنگ بژ طبیعی جایگزین مناسبی برای کرم‌های آرایشی بوده و پوشش یکنواختی را روی پوست ایجاد می‌کند.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

ضد آفتاب‌ها از جمله محصولات مراقبتی هستند که وجودشان در روتین مراقبت از پوست ضروری است. یکی از ضد آفتاب‌های موجود در داروخانه صبا کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی با SPF 50 است که در این نوشتار سعی در معرفی آن داشتیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی با SPF 50
کرم ضد آفتاب رنگی درماگور مناسب برای پوست چرب, مختلط و معمولی با SPF 50
قیمت:
799,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;