0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

SunoGen Sunscreen Tinted Cream for Normal and Dry Skin Spf50

کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب شماره رنگ:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
275,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

رسیدگی و مراقبت از پوست و مو یکی از مسائلی است که اخیرا برای اغلب افراد به ویژه بانوان بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. برندهای زیادی در این زمینه دست به تولید و عرضه محصولات مراقبتی زده‌اند که یکی از آن‌ها برند ژنوبایوتیک است.

نام ژنوبایوتیک از کلمه ژنو که از ژن گرفته شده و بایوتیک به معنای زنده الهام گرفته شده است. ترکیب این دو کلمه، بیان‌گر مفهوم زنده بودن پوست و سلول‌های آن است.

این برند ایرانی موفق تا کنون محصولات متنوعی را تولید کرده که در ادامه قصد داریم یکی از آن‌ها را با نام کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50 انتخاب شماره رنگ بژ طبیعی؛ معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

مراقبت از پوست روش‌های بسیاری دارد از تغییر در سبک زندگی گرفته تا استفاده از محصولات مراقبتی؛ یکی از مهم‌ترین اصول برای داشتن پوستی سالم و زیبا استفاده از ضد آفتاب‌ است.

نور آفتاب و پرتوهای آن در کنار فواید زیاد، ضررهای زیادی را نیز به پوست وارد می‌کنند از جمله پیری زودرس، بروز انواع چین و چروک، لک، افتادگی پوست، کک ومک، کاهش قدرت دفاعی پوست و در نهایت بروز بیماری‌های پوستی و سرطان پوست. بنابراین برای پیشگیری از موارد ذکر شده استفاده از ضد‌‌ آفتاب به عنوان یک کرم مراقبت از پوست ضروری است.

کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50 بهترین گزینه برای مراقبت از پوست در مقابل اشعه‌های خورشید است.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک با SPF50 و برخورداری از فیلترهای موثر UV نقش به سزایی در مهار اثرات مضر اشعه‌های نور آفتاب همچون UVA، UVB و IR دارد.

این کرم به سبب دارا بودن ترکیبات خاص مانع از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک خواهد شد.

کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک از بافتی سبک و زود جذب برخوردار است که به سرعت جذب پوست شده و با رنگ زیبا و پوشش دهی کامل و یکنواخت خود همچون یک کرم آرایشی عالی عمل کرده و جایگزینی مناسب برای کرم پودر است.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان

مواد اولیه موجود در کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان عبارتند از:

تیتانیوم دی اکساید, آلومینیوم هیدروکساید, زیرکونیوم دی اکساید, زینک اکساید, هیدروژن دایمتیکون, پی ای جی-10 دایمتیکون, سیکلوپنتاسیلوکسان, اتیل هگزیل متوکسی سینامات, پی ای جی-7 گلیسیریل کوکوات, سوربیتان اولئات, کربومر, تری پی پی جی-3 میریستیل اتر سیترات, سوربیتان لورات, پلی آکریلامید, لورت-7, اوره, تالک, گلیسیریل استئارات, پی ای جی-100 استئارات, پروپیلن گلایکول,عصاره آلوئه ورا, اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی, رنگ کد 77499, رنگ کد 77491, رنگ کد 77492, دی سدیم ا د ت ا, آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره این محصول را آورده‌ایم:

عصاره آووکادو

عصاره آووکادو با رطوبت رسانی کافی به پوست از آن در برابر خشکی ناشی از آفتاب سوختگی محافظت کرده ضمن اینکه این عصاره از پوست در برابر رادیکال‎های آزاد ناشی از پرتوهای مضر نور خورشید نیز محافظت می‌کند.

اوره

اوره یک مرطوب کننده قوی برای پوست خشک است و به حفظ تعادل بین چربی و آب پوست کمک می‎کند. همچنین اوره قادر است از دفع رطوبت پیشگیری کند.

عصاره آلوئه ورا

عصاره آلوئه ورا به عنوان یک عصاره رطوبت رسان در این ضد آفتاب به کار رفته است و از خشکی ناشی از آفتاب سوختگی نیز جلوگیری می‎کند.

ویتامین E

ویتامین E از جمله ویتامین‎های موثر برای پوست است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان به کار رفته؛ این ویتامین به مهار رادیکال‎های آزاد کمک کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

 


 

ویژگی‌‌های کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان

  • دارای فیلترهای فیزیکی نوین جهت پیشگیری از پیری و سرطان پوست
  • محافظت عالی در برابر اشعه‌های مضر  UVA، UVB و IR
  • دارای پوشش بالا همچون پوشش کرم پودر با بافتی سبک
  • مانع از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک
  • ضد التهاب و پیشگیری از بروز لک‎های پوستی
  • دارای دوام و ماندگاری طولانی مدت
  • ضد آب و ضد تعریق

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان

از مهم‌ترین مزایای مصرف این کرم حفاظت حداکثری از لایه‎های اپیدرم و درم پوستی در برابر اشعه مضر خورشید است. ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان دارای فیلترهای فیزیکی نوین برای پیشگیری از پیری و سرطان پوست است.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم با برخورداری از مواد مرطوب کننده قوی برای استفاده روزانه افرادی که دارای پوست خشک و معمولی هستند گزینه‌ای عالی است.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

ضد آفتاب‌ها از آن دسته از محصولات مراقبتی هستند که استفاده روزانه از آن‌ها ضروری است. برند ژنوبایوتیک ضد آفتابی تولید کرده که در این نوشتار سعی در معرفی آن داشتیم. کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل ژنوسان مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50 با برخورداری از فیلترهای محافظتی عالی از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید به خوبی مراقبت کرده و از بروز مشکلات پوستی پیشگیری می‌کند.

 

 

 

کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50
کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست خشک و معمولی با SPF50
قیمت:
275,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;