0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

SunoGen Sunscreen Cream for Oily Skin Spf50

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست چرب با SPF50

شناسه کالا: 819751
شناسه کالا: 819751
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
334,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست چرب با SPF50
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همان گونه که از اسم کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک پیدا است، به واسطه ذرات بسیار ریز نانو و عدم استفاده از هرگونه رنگدانه در ترکیبات آن، به پوست رنگ نداده و به اصطلاح ظاهری شفاف و نامرئی دارد.

کمپانی ژنوبایوتیک انواع ضد آفتاب‌ها را برای پوست‌های متنوع مصرف‌کنندگان تولید کرده است.

در ادامه قصد داریم به بررسی و توضیح یکی از ضدآفتاب‌های این برند معتبر به نام کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست چرب با SPF50 SunoGen Sunscreen Cream for Oily Skin Spf50 بپردازیم. لازم به ذکر است این ضد آفتاب در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مناسب موجود است. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک بر پوست چگونه است؟

مصرف کرم‌های ضد آفتاب با SPF مناسب، گام اول در مراقبت و زیبایی پوست است؛ از جمله دیگر فواید این ضدآفتاب‌ها جلوگیری از پیری زودرس و ابتلا به سرطان پوست است. کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک نیز مانند سایر ضدآفتاب‌ها می‌تواند از پوست انسان در برابر اشعه‌های خطرناک فرابنفش UVA و UVB محافظت کرده و از ایجاد لک و چروک پوستی نیز جلوگیری کند.

 این محصول فاقد چربی است و پس از استفاده ظاهری مات به پوست شما خواهد بخشید. بافت این ضدآفتاب ژنوبایوتیک بسیار سبک بوده؛ لذا برای استفاده روزانه نیز بسیار مناسب است.

 


 

ترکیبات کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک

مواد اولیه به کار رفته در این ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک عبارت است از:

تیتانیوم دی اکساید, آلومینیوم هیدروکساید, زیرکونیوم دی اکساید, زینک اکساید, هیدروژن دایمتیکون, پی ای جی-10 دایمتیکون, سیکلوپنتاسیلوکسان, آفتاب گردان, گل مغربی,اتیل هگزیل متوکسی سینامات, پی ای جی-7 گلیسیریل کوکوات, سوربیتان اولئات, کربومر, تری-پی پی جی-3 میریستیل اتر سیترات, سوربیتان لورات, پلی اکریلامید, سی 13-14 ایزو پارافین, لورت 7, گلیسیریل استئارات, پی ای جی-100 استئارات, پروپیلن گلیکول, یوبیکینون, ویتامین ای, عصاره آلوئه ورا, اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی, دی سدیم ا د ت ا , آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک پرداخته‌ایم:

 تیتانیوم دی اکسید

 تیتانیوم دی اکسید از آفتاب سوختگی و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این خاصیت نشان دهنده مقاوم بودن این ترکیب در برابر نور فرابنفش است. این ماده پوست از پوست گرانبهای شما در برابر دو نوع اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند.

عصاره گل آفتابگردان

 روغنی که از تخمه‌های آفتابگردان به دست می‌آید، از جمله کامل‌ترین روغن‌ها برای مقابله با بیماری‌های پوستی است. ترکیبات مفید موجود در این روغن مانند ویتامین E، اسید اولئیک و اسید لینولئیک از جمله مواد مغذی است که با تقویت و تغذیه پوست سلامت آن را حفظ می‌کنند.

 عصاره گل مغربی

یکی از خواص معروف روغن گل مغربی حفظ سلامت پوست است. این عصاره می‌تواند ضمن جوان سازی لایه‌های پوستی از بروز التهاب در آن‌ها جلوگیری کرده و شادابی را به لایه محافظ بدن بازگرداند. به همین دلیل این عصاره مورد توجه بسیاری از شرکت های آرایشی و بهداشتی سراسر دنیاست.

ویتامین E

 از مهم‌ترین خواص ویتامین E اثر محافظتی آن در برابر رادیکال‌های آزاد است که سبب می‌شود عمل اکسیداسیونی این مواد از بین برود و سلول را در برابر پیری زودهنگام و تخریب محافظت می‌کند. این خاصیت در ویتامین E بسیار بیشتر از سایر آنتی‌اکسیدان‌ها برای بدن است.

 


 

ویژگی‌های ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک

  • حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA
  • پیشگیری از پیری زودرس و لکه های پوستی
  • دارای ساختار سبک و جذب سریع
  • ایجاد جلوه مات بر روی پوست
  • مناسب پوست های چرب
  • ضد آب، ضد تعریق
  • حفظ رطوبت پوست

 


 

مزایای استفاده از ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک چیست؟

کرم ضد آفتاب بدون رنگ ژنوبایوتیک با در نظر گرفتن حساسیت افرادی با پوست چرب، تولید و ساخته شده است. این کرم علاوه بر اینکه از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند، به واسطه فرمولاسیون ویژه خود پس از خشک شدن، ظاهری غیر چرب و مات بر پوست ایجاد می‌کند. این محصول دارای ساختاری بسیار سبک است. در ساختار این کرم از فیلترهای ضد آفتابی استفاده شده که افرادی که دارای پوست چرب هستند با اطمینان خاطر می‌توانند از آن استفاده کنند.

نحوه مصرف ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک

پیش از مصرف از این ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید.

 


 

استفاده از ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک برای چه افرادی مناسب است؟

در زمان انتخاب کرم ضد آفتاب ابتدا باید به نوع پوست خود توجه کرده و محصول مناسب را تهیه کنید. کرم‌های ضد آفتاب در انواع گوناگونی برای پوست‌های چرب، خشک و معمولی تولید می‌شوند. در صورتی که پوست شما چرب است بهتر است از ترکیبات سبک‌تر استفاده کنید تا مانع از بروز آکنه و جوش روی صورت شما شود. کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست چرب با SPF50 SunoGen Sunscreen Cream for Oily Skin Spf50 با طراحی سبک و ویژه خود بهترین گزینه برای افراد با نوع پوست چرب است.

 

 

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست چرب با SPF50
کرم ضد آفتاب بی رنگ ژنوبایوتیک مدل سانوژن مناسب برای پوست چرب با SPF50
قیمت:
334,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;