0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Collagen Anti Wrinkle Cream

کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت مناسب برای بالای 25 سال حاوی کلاژن

شناسه کالا: 823634
شناسه کالا: 823634
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
547,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت مناسب برای بالای 25 سال حاوی کلاژن
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بایومارین یک برند معروف ایرانی است که محصولات متنوعی را با به کار گیری فرمولاسیون روز دنیا و پیشرفته ترین روشهای تولید در لابراتوارهای پارس حیان، با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه تولید می‌کند. این برند سعی دارد با استفاده از مواد طبیعی و خالص و همچنین تکنولوژی روز جهت تولید محصولات خود، یک تجربه مطلوب و بی نقص به مصرف کنندگان خود ارائه دهد.

در ادامه قصد داریم یکی از محصولات این برند در زمینه ضد چروک و لیفتینگ را با نام کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت مناسب برای بالای 25 سال حاوی کلاژن معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 


 

ضد چروک چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد چروک‌‌ها محصولاتی هستند که برای جلوگیری از پیری پوست و چین و چروک استفاده می‌شوند. این محصولات شامل  کرم‌ها، ژل‌ها، سرم‌ها و لوسیون‌هایی هستند که ترکیبات مختلف از جمله آنتی اکسیدان‌ها، پپتیدها و ویتامین‌ها در آن‌ها به کار برده شده است و به عنوان  یک محافظ قوی برای پوست عمل می‌کنند.

به طور مثال استفاده از کرم ضد چروک بایومارین می‌تواند به بهبود انعطاف پذیری پوست، کاهش خطوط ریز و چین‎‌های صورت، جلوگیری از افتادگی پوست، آبرسانی و بهبود رنگ پوست کمک شایانی کند.

قابل ذکر است که مصرف این محصول برای افرادی که در معرض عوامل پیری مثل آفتاب، دود سیگار، تغذیه نامناسب، خواب نامنظم و نداشتن تحرک کافی هستند بسیار مفید است.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک بایومارین چگونه است ؟

کلاژن یک پروتئین حیاتی در پوست است که نقش مهمی در حفظ جوانی و سلامت پوست دارد با بالا رفتن سن، سطح کلاژن در پوست کاهش می‌یابد و این باعث ظهور چین و چروک‌ها در پوست خواهد شد.

اصلی ترین عملکرد این کرم، افزایش سطح کلاژن در پوست است که باعث تقویت و آبرسانی پوست می‌شود. استفاده مداوم و منظم از این محصول به دلیل داشتن مواد مغذی می‌تواند بهبود قابل توجهی در کیفیت پوست ایجاد کند و جوانی و شادابی برای پوستتان به ارمغان بیاورد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد چروک بایومارین

مواد اولیه به کار رفته در این کرم ضد چروک بایومارین عبارتند از:

 گلیسرین، ستناریل الکل، ستناریل گلوکوزاید، اسکالن، مخلوط آلکیل بنزوات، تری بهنین، سرامید ۲، پی ای جی-۱۰ ریپ سید استرول و پالمیتویل اولیکوپپتید، اکتیل دودکانول، شی باتر، روغن دانه انگور، روغن آووکادو، هیدروکسی اتیل آکریلات/ سدیم آکریلویل دی متیل تورات کوپلیمر، بوتیلن گلیکول، دی کاپریلیل کربنات، عصاره Alaria Esculenta، فسفو لیپید، پلی متیل متاکریلات، روغن جوجوبا، مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول، پانتنول، عصاره لامیناریا، کلازن هیدرولیز شده، سوربیتول، توکوفرول، اوره، آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات، Crithmum Maritimum Callus Culture Filtrate، هیالورونیک اسید، لاکتات سدیم، اسانس، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی از مواد موثره موجود در کرم ضد چروک بایومارین را آورده‌ایم:

گلیسیرین

گلیسیرین  (Glycerin) یک ترکیب شیمیایی است که از گلیسرول و اسید‌های چرب تشکیل شده و به عنوان یک ماده مرطوب کننده در این محصول عمل می‌کند که به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و باعث کاهش خطوط و چین‌های صورت می‌شود.

پپتید‌های کلاژن

پپتید‌های کلاژن در کرم ضد چروک به عنوان یک ماده فعال و محرک تولید کلاژن توسط سلول‌های پوستی به کار می‌روند

هیالورونیک اسید

هیالورونیک (Hyaluronic Acid) یک ماده طبیعی است که در بافت‌‌های بدن عمدتا در بافت‌های پوستی قرار دارد و به عنوان عامل مرطوب کنند و ضد چروک شناخته شده است این ترکیب رطوبت را جذب کرده و آب را در پوست نگه می‌دارد و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

روغن دانه انگور

این ترکیب یک ماده ضد چروک طبیعی بوده و به عنوان یک منبع قدرتمند آنتی اکسیدانی در حفظ سلامت پوست و کاهش علائم پیری مفید است و تاثیر مثبتی بر روی فعالیت سلول‌های پوستی دارد.

روغن آووکادو

روغن آووکادو به سبب دارا بودن ویتامین‌های A ,C و E  به عنوان آنتی اکسیدان‌های قوی در برابر آسیب پذیری پوست در شرایط مختلف، در ترکیب ضد چروک بایومارین استفاده می شود. علاوه بر این روغن آووکادو حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند اسید لینولئیک و اسید اولئیک است که به رشد و نوسازی سلول‌های پوستی کمک می کند.

 


 

ویژگی های کرم ضد چروک بایومارین

  • افزایش تولید کلاژن
  • بهبود ساختار پوست
  • رفع چروک‌های صورت
  • افزایش الاستیسیته پوست
  • جلوگیری از تولید رادیکال‌های آزاد
  • افزایش ترمیم و بازسازی بافت پوستی

 


 

مزایای مصرف کرم ضد چروک بایومارین

از مزیت‌های بارز کرم ضد چروک بایومارین حاوی کلاژن بودن آن است که جوان سازی و افزایش قوام پوست را به عهده دارد و مصرف مداوم و منظم آن باعث شفافیت و سفتی پوست می‌شود.

این کرم کار لیفت را برای شما انجام می‌دهد و باعث از بین رفتن خطوط و چین و چروک ریز پوست می‌شود و همچنین از پوست در مقابل عوامل آسیب زننده از جمله آفتاب، آلودگی و استرس محافظت می‌کند.

علاوه بر موارد ذکر شده مصرف این محصول احساس راحتی و خوشایندی برای پوست به وجود آورده و در افزایش اعتماد به نفس شما نقش به سزایی خواهد داشت.

نحوه مصرف کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت مناسب برای بالای 25 سال حاوی کلاژن

  • پیش از مصرف کرم ضد چروک حتما پوست خود را با شوینده مناسب تمیز کنید
  • مقداری از کرم را روی پوست خود بریزید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید
  • پس از مصرف درب آن را به خوبی ببندید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را متوقف کنید
  • از تماس ضد چروک بایومارین به چشم خودداری کنید
  • از این محصول دور از دسترس کودکان و نور آفتاب نگهداری کنید

 


 

استفاده از کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از کرم ضد چروک بایومارین برای افرادی که مشکل پوستی دارند، مانند لک‌های ناشی از تغییرات هورمونی، لک‌های ناشی از نورخورشید، لک‌های پس از آکنه مفید است.

این نیز قابل ذکر است که به دلیل خاصیت کلاژن سازی، این کرم برای افرادی که پوستی خشک دارند مناسب بوده و موجب شادابی و جوانی پوست می‌شود.

 

 


 

خرید  کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت مناسب برای بالای 25 سال حاوی کلاژن

 داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

ضد چروک‌ها از محصولات مراقبتی پوست هستند که با اکسیژن‌رسانی به آن موجب جوان و شاداب شدن پوست می‌شوند. کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم از بهترین محصولات داخلی در زمینه رفع چین و چروک پوست بوده که در داروخانه صبا نیز موجود است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت مناسب برای بالای 25 سال حاوی کلاژن
کرم ضد چروک بایومارین مدل آکوا لیفت مناسب برای بالای 25 سال حاوی کلاژن
قیمت:
547,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;