0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Aging Night Cream

کرم ضد چروک شب درمالوگ

شناسه کالا: 824613
شناسه کالا: 824613
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
248,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک شب درمالوگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم‌ها انواع مختلفی دارند و با کاربردهای گوناگونی تولید می‌شوند. یکی از انواع کرم‌ها کرم ضد چروک شب درمالوگ است که با هدف جوان سازی و رفع خطوط و چین و چروک‌ها تولید و عرضه شده است.

شرکت بزرگ و معتبر درمالوگ، از تولیدکنندگان محصولات بهداشتی داخلی است؛ که برای حفظ سلامتی و زیبایی پوستی افراد، دست به کار شده و محصولات متنوعی با هدف زیبایی و مراقبت، روانه بازار کرده است. یکی از محصولات این برند معروف، کرم‌های ضد چروک است. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین تولیدات درمالوگ؛ در زمینه جوانسازی و لیفتینگ را با نام کرم ضد چروک درمالوگ Anti Aging Night Cream معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک شب درمالوگ بر پوست چگونه است؟

از عوامل و علل مهم بروز چین و چروک‌ها و خطوط بر سطح پوست، کاهش تولید پروتئینی به نام کلاژن است؛ کلاژن سازی از موارد مهم‌ و بارز برای داشتن پوستی شاداب به شمار می‌آید؛ کرم ضد چروک شب درمالوگ این ویژگی را در خود جای داده و با افزایش تولید کلاژن به کمک پوست شتافته لذا شادابی و طراوت را به عنوان هدیه در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های دیگر این محصول پرخاصیت، آبرسانی و مرطوب کردن پوست است؛ که با تولید الاستین و تغذیه پوست یک درمانگر منحصر به فرد برای افراد دوستدار پوست خود است.


 

ترکیبات موجود در کرم ضد چروک شب درمالوگ

ترکیبات مهم  موجود در این کرم ضد چروک درمالوگ عبارت است از:

روغن گل همیشه بهار، کره شی باتر، گلیسیرید، نیاسینامید، کراتین هیدرولیزشده، عصاره آلوئه‌ورا

در ادامه به بررسی مواد موثره در کرم ضد چروک شب درمالوگ پرداخته‌ایم:

روغن گل همیشه بهار

روغن گل همیشه بهار داروی موثری برای خشکی پوست به شمار می‌رود. این داروی گیاهی درخشندگی و جوانی برای پوست به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین، گل همیشه بهار باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود و به رفع اثرات قدیمی زخم، درمان جوش‌ها، و درمان کبودی‌ها و زخم‌های بعد از عمل جراحی کمک می‌کند.

شی باتر

شی باتر حاوی تری ترپن است و این ماده، به طور طبیعی باعث توقف تخریب فیبر کلاژن می‌شود. این روغن گیاهی با نگهداری رشته های کلاژنی، باعث کاهش ایجاد چین و چروک در پوست خواهد شد به همین دلیل است که در اغلب محصولات پوستی نظیر کرم روز و شب؛ به کار گرفته می‌شود.

 گلیسیرید

این ماده برگرفته از روغن نارگیل بوده و خصوصیت اصلی آن مرطوب کردن و بازیابی پوست است. همچنین این ماده تثبیت کننده، غلیظ کننده، نرم کننده و  حلال برای UV Filter ها است. این نیز گفتنی است که تری گلیسیرید باعث سهولت جذب مواد مغذی داخل پوست می‌شود.

 نیاسینامید

 نیاسینامیدها با تحریک پوست برای تولید کلاژن به استحکام ساختار آن کمک کرده و خطوط ریز را می‌پوشانند و همچنین از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می‌کنند.

کراتین هیدرولیز شده

کراتین یک پروتئین ساختاری است که سلول‌های اپیتلیال (پوست) را به یکدیگر متصل می‌کند و از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.

عصاره آلوئه‌ورا

از آن‌جایی که آلوئه‌ورا خاصیت مرطوب کننده، تسکین‌دهنده و خنک‌کننده دارد برای مشکلاتی مانند آفتاب‌سوختگی، آکنه، نیش حشرات و اگزما مورد استفاده قرار می‌گیرد و در برخی موارد آن را ماده‌ای برای جلوگیری از پیری و بروز چین و چروک می‌دانند.


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک شب درمالوگ

  • حاوی روغن شی باتر و عصاره آلوئه‌ورا
  • فاقد مواد مضر مانند پارابن و سیلیکون
  • کمک به استحکام و سفت شدن پوست
  • پیشگیری از بروز چین و چروک‌ها
  • پرکردن خطوط لبخند و پنجه کلاغی
  • اثر شبه بوتاکس و لیفت صورت
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • کلاژن ساز فوق قوی

 

مزایای استفاده از کرم ضد چروک شب درمالوگ چیست؟

یکی از نگرانی‌های افراد به ویژه بانوان، پیشگیری از روند پیری در چهره و رفع خطوط ایجاد شده روی پوست صورت است؛ استفاده از کرم‌های ضد چروک درمالوگ که در داروخانه آنلاین صبا نیز توزیع می‌شود؛ یک راهکار راحت و با حداقل‌ترین عوارض، برای رسیدن به این مطلوب محسوب می‌شود. این محصول با درگیر کردن پوست برای تولید کلاژن و الاستین به جنگ با پیری رفته و زیبایی مداوم را برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد.

کرم ضد چروک شب درمالوگ با ترکیبات ویژه و روغن‌های موجود در آن، مانند روغن شی باتر و روغن گل همیشه بهار، پتانسیل آبرسانی در کنار درمان مشکلات پوستی را دارد؛ بنابراین یک محصول منحصر به فرد برای شادابی و طراوت پوست صورت، که از حساس‌ترین عضو برای بروز پیری است؛ به شمار می‌آید.

نحوه مصرف کرم ضد چروک شب درمالوگ

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • پیش از مصرف، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • هر شب، مقداری از کرم ضد چروک را روی پوست صورت بمالید و خوب ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف کرم ضد چروک درب محصول را کاملا ببندید
  •  این محصول را  دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم  را دور از دسترس کودکان قرار دهید
  • برای کسب نتیجه دلخواه به صورت مداوم از این محصول استفاده کنید

 


 

استفاده از کرم ضد چروک شب درمالوگ برای چه افرادی مناسب است؟

افراد با پوست خشک به دلیل عدم رسیدن آب به پوست و کاهش رطوبت، بیشتر از افراد دیگر در معرض پیری زودرس هستند؛ یک ترکیب فوق العاده برای پیشگیری از این عارضه استفاده از کرم ضد چروک شب درمالوگ است. برای احیای دوباره پوست و حس سرزندگی از مصرف این کرم ضد چروک درمالوگ Anti Aging Night Cream غافل نشوید چراکه این محصول با خواص چندگانه بهترین گزینه برای تغذیه و تقویت پوست به شمار می‌آید.

کرم ضد چروک شب درمالوگ
کرم ضد چروک شب درمالوگ
قیمت:
248,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;