0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Wrinkle Cream

کرم پر کننده خطوط درمالوگ

شناسه کالا: 824615
شناسه کالا: 824615
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
370,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم پر کننده خطوط درمالوگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم پرکننده یا لیفتینگ یک محصول به فرم کرمی‌‌ است که برای پیشگیری از چین و چروک و خطوط نمایان شده روی پوست کاربرد دارد. شرکت درمالوگ که از تولیدکنندگان محصولات مراقبتی است توانسته با تولیدات گوناگون در زمینه‌های مختلف برای مراقبت از پوست به یک برند معتبر تبدیل شود. از نمونه تولیدات ارزشمند این کمپانی کرم پر کننده خطوط درمالوگ Anti Wrinkle Cream است که با هدف حفظ زیبایی مصرف کنندگان روانه بازار شده است.

در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی و توضیح در مورد کرم پر کننده خطوط صورت درمالوگ بپردازیم که با قیمتی مناسب در داروخانه آنلاین صبا در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم پر کننده خطوط درمالوگ روی پوست چگونه است؟

یکی از مهم‌ترین نقش‌های کلاژن در بدن انسان مربوط به ساختمان پوست است. در واقع کلاژن در کنار پروتئین دیگری به نام الاستین کمک می‌‌‌کند تا پوست بتواند خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کرده و سالم، شاداب و بدون چین و چروک باقی بماند. به مرور زمان و افزایش سن، تولید کلاژن در پوست کاهش می‌‌ یابد؛ اما کرم پر کننده خطوط درمالوگ یک امدادگر برای پوست به شمار می‌‌‌آید که با افزایش تولید این ماده ارزشمند یعنی همان کلاژن، سبب پر شدن خطوط خط لبخند و پنجه کلاغی اطراف چشم می‌‌‌شود. این محصول درمالوگ رد پیری را از روی پوست پاک کرده و موجب جوانی و شادابی آن می‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در کرم پر کننده خطوط درمالوگ

مواد اولیه به کار رفته در این محصول درمالوگ عبارت است از:

سیکلوپنتاسیلوکسان، گلیسرین، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، نیاسین آمی‌‌د، ایزونونیل ایزونانوات، روغن آرگان(روغن آرگانیا اسپینوزا کرنل)، کره بوتیروسپرموم پارکئی(شی باتر)، اوبی کینون( کوآنزیمQ10)، گلیسریل استئارات، پی ای جی 100 استئارات، پرولیل پالمی‌‌توئیل تری پپتید 56 استت، هیالورونات سدیم، آسکوربیل پالمی‌‌تات، اتیل هگزیل گلیسرین، دکسپنتنول، کافئین، آلانتوئین، بیزابولول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، تری اتانول آمی‌‌ن، فنوکسی اتانول، سدیم کربوکسی متیل بتاگلوکان، ایمی‌‌دازولیدینیل اوره، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در کرم پر کننده خطوط درمالوگ را آورده‌ایم:

سیکلوپنتاسیلوکسان

سیکلوپنتاسیلوکسان یک ماده متداول در محصولات مراقبت از پوست و بدن است که برای بهبود بافت فرمولاسیون استفاده می‌‌‌شود و به محصولات کمک می‌‌‌کند تا روی پوست صاف و یکنواخت شوند.

همچنین دارای مزیتی است که به عنوان یک سد محافظ برای پوست عمل کرده و از پوست در برابر از دست دادن رطوبت، و ورود آلرژی‌ها و باکتری‌ها محافظت می‌‌‌کند.

کاپریک تری گلیسرید

از خواص این ماده می‌‌توان به ترمیم کننده پوست بودن و عامل جلوگیری از خشکی پوست نیز اشاره کرد. با توجه به اینکه روغن های گیاهی جذب بهتری روی پوست دارند؛ کاپریلیک کاپریک تری‌گلیسیرید باعث سهولت جذب مواد مغذی داخل پوست می‌‌‌شود.

روغن آرگان

روغن آرگان، حاوی درصد بالایی از اسیدهای چرب، ویتامین E و آنتی اکسیدان است. وجود این کمپلکس فوق‌العاده، خاصیت مرطوب کنندگی عالی به آن می‌‌‌دهد. گفتنی است که مواد آنتی اکسیدان، با تاثیر بر راندمان ایجاد رادیکال‌های آزاد، از آسیب سلولی جلوگیری می‌‌‌نمایند. از طرفی، مانع از انجام واکنش‌های اکسیدانت می‌‌‌شوند و پیری پوست را به تعویق می‌‌‌اندازند. این مجموعه بازدارنده، در کاهش فاکتورهای التهابی نیز موثر است و باعث رفع قرمزی پوست می‌‌‌شود.

شی باتر

کره شی که به عنوان بوتیرو سپرموم پارکیای نیز شناخته شده، یک مرطوب کننده و نرم کننده بسیار قوی است. مطالعات نشان می‌‌‌دهد که کره شی باعث افزایش تولید کلاژن در زیر پوست می‌‌‌شود و لذا از پتانسیل لازم برای برطرف نمودن علائم پیری برخوردار است.

کافئین

یکی از خواص شگفت انگیز کافئین این است که سرعت فرایند پیری پوست را کاهش می‌‌‌دهد. آنتی اکسیدان‌های موجود در کافئین، رادیکال‌های آزاد را از بین می‌‌‌برند. در نتیجه، ظاهر پوست بهبود می‌‌‌یابد.

 


 

ویژگی‌های کرم پر کننده خطوط درمالوگ

  • رفع خطوط  لبخند و پنجه کلاغی
  • حفاظت از نرمی‌‌ و طراوت پوست
  • خاصیت لیفت و استحکام پوست
  • فاقد مواد مضر از جمله پارابن
  • مبارزه با پیری و ضد چروک
  • حاوی روغن آرگان و کافئین
  • غنی شده با آنتی اکسیدان
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • افزایش تولید کلاژن

 


 

مزایای استفاده از کرم پر کننده خطوط درمالوگ چیست؟

کرم پر کننده خطوط درمالوگ با ترکیبات مغذی خود به عنوان یک ضد چروک و لیفت کننده؛ پتانسیل این را دارد که به مبارزه با چروک‌ها رفته و با پر کردن خطوط نمایان شده، طراوت از دست رفته پوست را بازگرداند. این کرم خاصیت آبرسانی نیز دارد و با تغذیه پوست، از جریان پیری و چین و چروک‌ها پیشگیری می‌‌‌کند. داشتن پوستی احیا شده و سرزنده از مزایای استفاده از کرم پر کننده صورت درمالوگ است.

نحوه مصرف کرم پر کننده خطوط درمالوگ

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • پیش از مصرف، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • مقداری از کرم ضد چروک را روی پوست صورت بمالید و خوب ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف کرم، درب محصول را کاملا ببندید
  •  این محصول را  دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم  را دور از دسترس کودکان قرار دهید

 


 

استفاده از کرم پر کننده خطوط درمالوگ برای چه افرادی مناسب است؟

آن هنگام که پیری زودرس رخ می‌دهد چروک زیر چشم پیش از همه نمایان می‌‌‌شود. پوست زیر چشم نسبت به سایر نواحی صورت نازک‌تر است، تعداد کمتری غده چربی دارد و به دلیل حرکات صورت، در معرض انقباض‌های مکرر است. تمام این عوامل باعث می‌‌‌شوند پوست لطیف زیر چشم، نسبت به عوامل محیطی حساس‌تر بود و با سرعت بیشتری علائم پیری را بروز دهد ضمن اینکه خطوط لبخند نیز مضاف بر آن می‌شود؛ لذا برای پیشگیری از این عارضه، استفاده از کرم پر کننده خطوط درمالوگ Anti Wrinkle Cream توصیه می‌‌‌شود چرا که یک انتخاب با حداقل عوارض برای داشتن پوستی شاداب و سرزنده به شمار می‌‌‌آید.

کرم پر کننده خطوط درمالوگ
کرم پر کننده خطوط درمالوگ
قیمت:
370,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;