0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Eucerine Emollient Cream and Urea 10%

کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره

شناسه کالا: 300205
شناسه کالا: 300205
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
125,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره

برند ثمین از آن دسته از برندهای داخلی است که کار خود را از دو دهه پیش با یک تیم پرقدرت متشکل از متخصصان و داروسازان حرفه‌ای در ایران آغاز کرده است. هدف تیم ثمین رفع نیاز بیماران مبتلا به مشکلات، بیماری‌ها و عوارض پوست بوده و تا این زمان نیز در تولید انواع محصولات مراقبت از پوست خوب عمل کرده است. اغلب محصولات برند ثمین با کاربردهای مختلف جهت بازگرداندن طراوت به پوست، رفع خشکی و اگزما که جزء شایع‌ترین مشکلات پوست در ایران و جهان محسوب می‌شود، تولید شده است.

نرم کننده و آبرسان‌های پوست ثمین بر پایه بهره‌گیری از دو ماده بسیار تاثیرگذار اوسرین و اوره با فرمول ساختی انحصاری و درصدهای مختلف برای تمامی سنین تولید شده است. ما در ادامه قصد داریم یکی از بهترین محصولات این برند داخلی با نام کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

مرطوب‌کننده و آبرسان ثمین چیست و چه کاربردی دارد؟

معمولا آبرسان‌ها به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم در داروخانه‌ها عرضه می‌شوند. این مرطوب‌کننده‌ها با توجه به میزان چربی و آبی که دارند متفاوت بوده و دارای غلظت‌های متفاوتی نیز هستند. مرطوب‌کننده‌ها معجزه‌ای برای پوست به شمار می‌آیند چرا که آن‌ها قادرند شادی و طراوت را به پوست بازگردانند.

ثمین برای پوست‌های خشک مرطوب‌کننده‌هایی حاوی مقداری چربی و برای پوست‌های نرمال و چرب نیز مرطوب کننده‌ای با مقدار چربی کمتر تولید کرده است.

 


 

 

کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

کرم دست مرطوب کننده ثمین، از متریال موثر و تخصصی جهت مراقبت و پیشگیری از عوارض ناشی از خشکی پوست، مثل اگزما و پسوریازیس تولید شده است. دلیل به کار بردن اوره در فرمول ساخت آن رفع التهابات پوستی و همچنین نرم مرطوب کردن پوست است. اوسرین نزدیکترین چربی طبیعی حیوانی به پوست انسان است و دلیل به کار بردن آن در این کرم این است که باعث نرمی پوست می شود.

استفاده از نرم کننده اوسرین و اوره ۱۰ درصد ثمین هرگونه خشکی متوسط تا شدید پوست را درمان می‌کند. مصرف این محصول به دلیل فاقد رنگ و عطر بودن برای افرادی با پوست حساس حتی اطفال و نوزادان نیز مناسب است. از این کرم می‌توان به عنوان یک نرم کننده و ضد التهاب ناحیه پوشک اطفال استفاده کرد.

ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره عبارتند از:

اوسیرن

اوسیرن با ایجاد لایه‌ای از چربی طبیعی در سطح پوست و همچنین نفوذ در عمق لایه شاخی مانع تبخیر آب می شود این ترکیب یک نرم کننده طبیعی قوی است که سبب نرمی، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شده گفتنی است که نرمی و لطافت آن در طولانی مدت ماندگار بوده و اثرات آن تا چند روز باقی می‌ماند.

اوره

اوره یکی از ترکیبات موثر در آبرسانی طبیعی پوست است. این ماده قدرت اتصال بالایی با مولکولهای آب داشته و قادر است با جذب آب ، مانع خشکی پوست شود. در پوستهای خشک به سبب کاهش میزان اوره ، پوست قدرت حفظ و نگهداری آب را از دست می‌دهد که این امر خود سبب تخریب سلول‌های لایه اپیدرم شده و پوست زبر و خشک می‌شود. اوره موجود در این محصول  به راحتی در عمق لایه شاخی نفوذ کرده و می‌تواند مقادیر فراوانی آب را به خود جذب کند و در طولانی مدت از رطوبت پوست محافظت کند.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره

  • پیشگیری از اگزمای سرشتی (اتوپیک)، ایکتیوز، پسوریازیس، اگزمای دست و پا چین و چروک
  • مناسب برای رفع خشکی شدید پوست
  • نرم کننده و مرطوب کننده
  • کمک به رفع التهابات پوستی
  • پیشگیری از عوارض پوستی
  • مناسب افراد با پوست حساس حتی اطفال و نوزادان
  • نرم کننده و رفع کننده التهاب ناحیه پوشک اطفال
  • فاقد عطر و رنگ

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره

این محصول ثمین علاوه بر اینکه یک آبرسان پر قدرت است؛ توانایی این را دارد که برخی بیماری‌ها و عوارض پوستی همچون اگزمای سرشتی (اتوپیک)، ایکتیوز، پسوریازیس، اگزمای دست و پا و چین و چروک را نیز درمان و برطرف کند.

از دیگر مزایای  کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره سازگاری با انواع پوست است. این کرم مرطوب کننده ثمین به دلیل فاقد اسانس بودن با پوست نوزادان نیز سازگاری دارد و برای برطرف کردن التهابات پوستی تمام سنین به کار می‌رود.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره

قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده ثمین موضع را با شوینده مناسب شست و شو دهید. سپس مقداری کافی از این نرم کننده را روی پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

با توجه به تجویز پزشک یا نوع پوست و التهاب، دفعات استفاده از کرم ثمین را برای خود تعیین کنید.

توجه داشته باشید که کرم نرم کننده ثمین؛

  • در محیط خشک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود
  • در دمای ۲۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود
  • در کنار مصرف این محصول از شوینده‌های مخصوص پوست خود استفاده کنید
  • از برخورد با چشم و قسمت‌های مخاطی بپرهیزید

 


 

استفاده از کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره به چه افرادی توصیه می‌شود؟

استفاده از کرم نرم کننده 10 درصد ثمین برای افرادی که دچار خشکی متوسط تا شدید پوست هستند انتخابی مناسب است. این کرم فاقد رنگ و بو گزینه مناسبی برای افراد با پوست حساس حتی اطفال نیز هست به طوری که از آن به عنوان یک نرم کننده و رفع کننده التهاب ناحیه پوشک اطفال استفاده می‌شود.

 


 

 خرید کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

برند ثمین یک برند داخلی است که به همت تیم متخصص خود توانسته است محصولاتی همچون مرطوب کننده و آبرسان، مراقبت از پوست را تولید و عرضه کند که علاوه بر بازگرداندن شادی و طراوت به پوست انواع بیماری‌ها و التهابات پوستی را نیز برطرف کند.

 

 

 

 

کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره
کرم مرطوب کننده ثمین حاوی 10% اوره
قیمت:
125,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;