در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت

Hydralift Hand Moisturizing Cream

شناسه محصول: 818106
شناسه محصول: 818106
دسته بندی: مرطوب کننده
تولید کننده: درمالیفت - Dermalift درمالیفت - Dermalift
آماده ارسال
98,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : دست
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

مرطوب نگه داشتن پوست دست برای مراقبت مداوم از آن، یک امر ضروری است. اما با توجه به اینکه مرطوب‌کننده‌های زیادی در بازار وجود دارند، در انتخاب بهترین نوع و برند آن کمی ‌سردرگم خواهیم شد. به پیشنهاد داروخانه صبا، کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای مرطوب نگه داشتن پوست دست شما باشد.

این محصول، با آبرسانی عمیق به لایه‌های پوستی موجب افزایش رطوبت موجود در پوست شده و از تبخیر سطحی آب موجود در لایه‌های زیرین پوست جلوگیری می‌کند. درنتیجه نرمی ‌و لطافت دست‌ها را به ارمغان می‌آورد و باعث شادابی و طراوت آن‌ها می‌شود.


نحوه اثرگذاری کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت

کرم مرطوب کننده دست درمالیفت از ترکیباتی ساخته شده است که موجب آبرسانی و مرطوب شدن پوست دست‌هایتان می‌شود. این محصول جهت برطرف کردن خشکی پوست و ایجاد طراوت و تازگی، مجموعه‌ای از ترکیبات قدرتمند آبرسان را در خود جای داده است که باعث عملکرد سریع و رضایت بخش این کرم شده‌اند. این ترکیبات عبارتند از:

روغن آووکادو

روغن آووکادو مانند یک مرطوب‌کننده عمل می‌کند و با نفوذ به پوست، باعث نرمی ‌و آبرسانی می‌شود و به دنبال آن، خشکی پوست را برطرف می‌کند. ضمن این که این روغن حاوی اسیدهای چرب طبیعی است که با ایجاد یک لایه روی پوست، باعث قفل شدن سطح پوست شده و از تبخیر آب موجود در لایه‌های پوست بر اثر تابش نور خورشید یا عوامل دیگر جلوگیری می‌کنند.

شی باتر

شی باتر یک ماده روغنی است که به سرعت جذب لایه بیرونی (اپیدرم) می‌شود و با ایجاد یک سد چربی روی پوست، از تبخیر شدن سطحی آب جلوگیری می‌کند. در نتیجه موجب حفظ رطوبت و هیدراته نگه داشتن پوست می‌شود.

سولین

سولین موجود در این کرم مرطوب کننده نیز همانند شی باتر عمل می‌کند و با افزایش چربی پوست و اتصال به کورنئوسیت‌ها، مانع تبخیر آب از لایه شاخی پوست می‌شود. درنتیجه پوست دست شما مرطوب و نرم باقی می‌ماند.

فوکوژل

فوکوژل نیز یک ترکیب پلی ساکاریدی است که رطوبت پوست را حفظ می‌کند و همانند سولین، مانع تبخیر آب از لایه شاخی پوست می‌شود.

سدیم لاکتات

یکی از فاکتورهای مرطوب‌کننده‌ طبیعی NMF شناخته می‌شود که قادر است آب و رطوبت زیادی را در خود جذب کند و از این طریق، رطوبت مورد نیاز پوست را حفظ می‌کند.


ویژگی‌های کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت

  • آبرسانی عمیق به لایه‌های زیرین پوست
  • ایجاد سد چربی روی پوست و جلوگیری از تبخیر سطحی
  • حاوی ترکیبات جذب‌کننده رطوبت جهت جلوگیری از خروج آب از سطح پوست
  • موثر در کاهش خشکی و اگزما پوستی
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست دست
  • حفظ طراوت و شادابی دست‌ها
  • جلوگیری از چروک شدن پوست دست
  • مناسب برای انواع پوست
  • ماندگاری بالا


 

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت

کرم مرطوب کننده دست درمالیفت یکی از بهترین کرم‌های دست محسوب می‌شود که تنها پوست دست را مرطوب و هیدراته می‌کند و به هیچ وجه اثرات چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. این محصول با حفظ رطوبت طبیعی پوست و آبرسانی عمیق به لایه‌های پوستی، موجب طراوت و شادابی دست‌ها می‌شود و خشکی، اگزما و خارش پوست را برطرف می‌کند.

خوبی این محصول این است که با انواع پوست از معمولی گرفته تا خشک سازگاری دارد و به حفظ رطوبت آن کمک می‌کند. طراحی تیوپی این کرم به شما امکان می‌دهد که همیشه این مرطوب‌کننده را داخل کیف خود داشته باشید و در مواقعی که احساس خشکی و چروک روی پوست خود داشتید، سریعا از آن استفاده کنید.

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت

برای استفاده از کرم مرطوب کننده دست درمالیفت ابتدا دست‌های خود را بشویید و آلودگی‌ها را از روی پوست پاک کنید. سپس مقداری از کرم را روی پوست زده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • در صورت نیاز، می‌توانید در طول روز بارها و بارها از این محصول جهت مرطوب کردن دست‌های خود استفاده کنید.
  • در کنار این محصول می‌توانید از لوسیون مرطوب کننده بدن نیز استفاده کنید.
  • از تماس این کرم با چشم و دهان خودداری کنید.
  • محصول را دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.


کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت برای چه افرادی مناسب است؟

کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت با انواع پوست سازگاری دارد و جهت رفع خشکی و مرطوب کردن پوست دست استفاده می‌شود. اگر مدام دست‌هایتان در معرض باد خشک می‌شود یا با مواد شوینده و آب سروکار زیادی دارید، می‌توانید در مواقع لزوم از این محصول جهت رطوبت رسانی به پوست خود استفاده کنید.

برای خرید این کرم مرطوب کننده قدرتمند می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و پس از بررسی‌های لازم محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

ترکیبات کرم مرطوب کننده دست درمالیفت مدل هیدرالیفت

روغن آووکادو، پلی آکریلامید و c۱۳-۱۴ ایزو پارافینو لورت-۷، آراشیدیل الکل، بهنیل الکل، آراشیدیل گلوکوزاید، پالمتیک/ استئاریک تری گلیسیرید، ستیل الکل، گلیسریدهای زیتون، ایزو پروپیل میرستات، بایوساکارید گام-۱، فنیل پروپانول، دسیلن گلیکول، کاپریل گلیکول، گلیسیرین، بوتیروز پروموم پارکی (شی باتر)، روغن دانه آفتابگردان، سدیم لاکتات، دی سدیم ا.د.ت.ا، سدیم هیدروکسید، اسانس مجاز آرایشی، آب دیونیزه.

 

 

 

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس