در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل ملالیفت

Melalift Body Depigmenting Cream

شناسه محصول: 301745
شناسه محصول: 301745
تولید کننده: درمالیفت - Dermalift درمالیفت - Dermalift
آماده ارسال
228,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : بدن
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

تیرگی زیر بغل، کشاله ران و زانو یکی از معضلاتی است که تقریبا اکثر خانم‌ها از آن رنج می‌برند و برای رفع این مشکل از روش‌های خانگی و حتی محصولات زیادی هم استفاده کرده‌اند. اگر به دنبال روشن شدن این نواحی هستید که در عین حال آسیب و عوارض کمی ‌هم داشته باشد، از کرم‌های روشن ‌کننده و کنترل ‌کننده رنگدانه پوست استفاده کنید.

کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل ملالیفت یکی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار از برند درمالیفت (Dermalift) است که به صورت تخصصی برای رفع سیاهی و تیرگی نواحی بیکینی و زیر بغل ساخته شده است. این محصول با کنترل رنگدانه‌های پوست، باعث کاهش تولید آن‌ها می‌شود و در نتیجه به روشن‌تر شدن پوست کمک زیادی می‌کند.


 نحوه اثرگذاری کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل ملالیفت

همانطورکه می‌دانید، نواحی زیر بغل و کشاله ران کمتر از سایر نقاط بدن در معرض نور قرار دارند و این امر موجب می‌شود برخی باکتری‌ها در این مناطق رشد بهتری داشته و باعث تیره شدن پوست این نواحی شوند. همچنین استفاده از ژیلت برای رفع موهای زائد نیز در این تیرگی تاثیرگذار است.

با استفاده از کرم روشن کننده بدن درمالیفت می‌توان تیرگی این نواحی را کاهش داد و رنگ پوست این نقاط را با سایر نقاط بدن یکسان کرد. مکانیسم عمل این محصول به‌‌گونه‌ای است که باعث مهار آنزیم تیروزیناز می‌شود. این آنزیم به تولید ملانین یا همان رنگدانه پوست کمک می‌کند و هرچه این رنگدانه‌ها بیشتر باشند، پوست شما تیره‌تر می‌شود.

البته ناگفته نماند که عملکرد خوب این روشن کننده و ضد لک صورت به ترکیبات و مواد تشکیل‌دهنده آن بستگی دارد. در واقع این ترکیبات از بهترین مواد موجود محسوب می‌شوند که قدرت بالایی در روشن شدن بدن از خود نشان می‌دهند. در ادامه به بررسی مختصر این ترکیبات خواهیم پرداخت:

فوکوژل

فوکوژل یک ماده مرطوب‌کننده قوی است که باعث حفظ رطوبت در پوست می‌شود. درنتیجه کلاژن‌سازی پوست افزایش یافته و سلول‌های جدید بیشتری تولید می‌شود.

روغن آووکادو

روغن آووکادو غنی از لیپیدها، اسیدهای چرب، اولئیک، لینولئیک، اسیدهای پالمیتیک، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر ترکیبات ضروری است که باعث تغذیه و ترمیم پوست می‌شود. این ماده به تعادل ملانین و رنگدانه‌های پوست کمک می‌کند و با تحریک کلاژن‌سازی پوست، باعث جایگزین شدن سلول‌های جدید به‌جای سلول‌های مرده و در نتیجه روشن شدن پوست می‌شود.

لیزین آسپارتات

یک ترکیب موثر است که باعث افزایش انرژی و متابولیسم سلول‌های پوستی می‌شود. در نتیجه استرس اکسیداتیو و سم زدایی از سلول‌ها را کاهش می‌دهد و در نهایت موجب حفظ طراوت و شادابی پوست می‌شود.

پتاسیم آزلوئیل دی گلیسینات

پتاسیم آزلوئیل دی گلیسینات یک ترکیب از دو ماده آزلائیک اسید و گلیسین است که اثرات بی‌ نظیری روی پوست دارد. در واقع این ترکیب با مهار آنزیم تیروزیناز به کاهش تولید ملانین و رنگدانه پوست کمک می‌کند و در روشن شدن رنگ پوست موثر است. افزایش انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی پوست از دیگر ویژگی‌های این ماده محسوب می‌شود.

Hierogaline

این ماده خاصیت آنتی‌اکسیدان دارد و از پوست در برابر ایجاد لک و تیرگی ناشی از اشعه UVA و رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول به بازسازی و ترمیم پوست کمک می‌کند و ضمن حفظ شادابی پوست منجر به کاهش علائم پیری پوست می‌شود.

بوتیل رزورسینول

بوتیل رزورسینول یک مهارکننده قوی آنزیم تیروزیناز است که به عنوان روشن‌کننده برای پوست‌های معمولی، دارای پیگمنتاسیون و حتی برای درمان ملاسما مناسب است. این ماده کاملا بی‌خطر است و با ایجاد یک لایه قوی روی پوست از آسیب به DNA ناشی از H2O2 محافظت می‌کند. همچنین خاصیت ضد گلیکوزیشنی دارد که در نهایت باعث بهبود ظاهر پوست می‌شود.


 ویژگی‌های کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل ملالیفت

  • روشن‌کننده و ضد لک
  • رفع تیرگی نواحی زیر بغل، کشاله ران، بیکینی، زانو و آرنج
  • مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید رنگدانه در پوست
  • حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و جاذب رطوبت
  • رفع لک‌های مقاوم به درمان
  •  ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست
  • حفظ شادابی و طراوت در پوست
  • سازگار با انواع پوست


مزایای مصرف کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل ملالیفت

یکی از مزیت‌های استفاده از کرم روشن کننده بدن درمالیفت جنبه اجتماعی و روانی آن است. چراکه تیرگی زیربغل و زانو ممکن است اعتماد به نفس شما را پایین بیاورد و به شما اجازه ندهد لباس مورد نظر خود را در مراسمات و عروسی‌ها بپوشید. اما با استفاده از این کرم روشن کننده می‌توانید رنگ این نواحی را با رنگ بدن خود یکسان کرده و دیگر از پوشیدن لباس‌های مجلسی خجالت نکشید.

این کرم در کنار کاهش تیرگی و سیاهی بدن، باعث ایجاد شادابی و حس طراوت در پوست می‌شود. ترکیبات مرطوب‌کننده موجود در این محصول با حفظ رطوبت مورد نیاز پوست، از شل شدن و افتادگی پوست این نواحی جلوگیری می‌کنند و همواره این قسمت را لیفت و جوان نگه می‌دارند. در نتیجه، در کنار پوست شفاف و روشن خود، از نرمی ‌و جوانی آن نیز لذت خواهید برد.

برای خرید این محصول کاربردی می‌توانید به صورت آنلاین و بدون صرف زمان و هزینه رفت‌وآمد، به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و محصول خود را سفارش دهید.

نحوه مصرف کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل ملالیفت

برای استفاده از کرم روشن کننده بدن درمالیفت، روزی 2 بار از این محصول روی قسمت‌های تیره بدن خود بمالید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید:

  • قبل از استفاده مقداری از کرم را روی پوست بازوی خود بمالید و از عدم حساسیت به آن مطمئن شوید.
  • از تماس کرم با چشم ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را دور از دسترس کودکان و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.


کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل ملالیفت برای چه افرادی مناسب است؟

کرم روشن کننده بدن درمالیفت برای روشن شدن ناحیه زیر بغل، کشاله ران، زانو و آرنج مناسب است.

ترکیبات کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل ملالیفت

آب دیونیزه، پتاسیم آزلوئیل دی گلیسینات، گلیسرین، پلی آکریلامید، سی 14-13 ایزوپارافین، لورت-7، بهنیل الکل، روغن آووکادو، روغن دانه سیسام، آراشیدیل گلوکوزاید، پالمتیک/ استئاریک تری گلیسرید، ان بوتیل رزورسینول، لیزین آسپارتات، تریتیکوم وولگاری ژرم اویل، اولیو گلایسرایدز، ایزوپروپیل میریستات، ستیل الکل، بایو ساکارید گام-1، یونیفن پی- 23، اسانس مجاز آرایشی.

 

 

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس