0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Moisturizing Hand & Nail Cream

کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک

شناسه کالا: 820137
شناسه کالا: 820137
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
229,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد با مواد شوینده سر و کار دارید، ممکن است پوست دست‌هایتان خشک و ملتهب و حتی ناخن‌هایتان شکننده و ضعیف شوند. در فصل‌های خشک که بادهای شدیدی هم ‌می‌وزد، این معضل به یک عارضه بزرگ تبدیل ‌می‌شود و از همه بیشتر، در افرادی که پوستی خشک دارند با اگزما و خارش پوستی همراه است. درواقع این عارضه، در اثر از دست رفتن رطوبت و آب میان بافتی پوست ایجاد ‌می‌شود که به دنبال آن انعطاف پذیری و کلاژن سازی پوست دست را کاهش ‌می‌دهد و همچنین موجب بی آب و شکننده شدن ناخن‌ها ‌می‌شود. مرطوب کننده، یکی از بهترین محصولاتی است که ‌می‌تواند خشکی پوست را از بین ببرد و رطوبت مورد نیاز لایه‌های پوستی را فراهم کند.

مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک، یکی از محصولات خوب و پرطرفدار برند ایرانی درماتیپیک است که برای پوست خشک و ناخن‌های شکننده شما ساخته شده است. این محصول، خاصیت مرطوب کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و همچنین قادر است اگزما و خارش پوستی را هم درمان کند. علاوه بر این، لایه هیدرولیپیدی پوست را ترمیم ‌می‌کند و با تامین آب از دست رفته، شادابی و لطافت را به پوست شما بر‌می‌گرداند و ناخن‌ها را مرطوب و زیبا ‌می‌کند. در ادامه، بیشتر در رابطه با ویژگی‌ها و مواد تشکیل دهنده این محصول صحبت کرده‌ایم.

 


 

کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک

مرطوب کننده‌ها، حاوی شمار زیادی از مواد رطوبت رسان هستند که آب مورد نیاز پوست را تامین ‌می‌کنند. این محصولات توانایی بالایی در نگهداری از مولکول‌های آب موجود در پوست را دارند و با تامین رطوبت مورد نیاز لایه‌های پوست، انعطاف پذیری و کلاژن سازی را بهبود ‌می‌بخشند.

عواملی مثل محیط‌های کم رطوبت، عدم مراقبت صحیح از پوست، وزش باد، فصل‌های خشک و سرد سال و... باعث ‌می‌شود پوست شما خشک شده و خارش و سوزش ناراحت کننده‌ای را احساس کنید. اما مرطوب کننده‌ها محصولاتی فرموله شده از مواد آبرسان و نرم کننده هستند که آب مورد نیاز پوست را تامین ‌می‌کنند و آن را مرطوب نگه ‌می‌دارند. علاه بر این، برخی مرطوب کننده‌ها ‌می‌توانند خارش و اگزما ناشی از خشکی بیش از حد پوست را درمان کرده و نر‌می ‌و لطافت پوست را به ارمغان بیاورند.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن  Dermatypique یک مرطوب کننده عالی برای پوست است که نه تنها رطوبت لایه‌های پوست را تامین ‌می‌کند، بلکه باعث حفظ آب میان بافتی ناخن‌ها ‌می‌شود. در نتیجه ناخن‌ها انعطاف بیشتری داشته و دیگر خشک و شکننده نخواهند بود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک بر پوست

قطعا در هر محصول، مواد تشکیل دهنده‌ای وجود دارد که خاصیت و ویژگی‌های آن را شکل ‌می‌دهد. بنابراین، برای اینکه بدانیم کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک چه اثری روی پوست دارد، اول باید مواد موجود در آن را بررسی کنیم.

این کرم مرطوب کننده حاوی مواد مغذی و آبرسان مانند روغن آرگان، روغن جوجوبا، شی باتر، روغن زیتون، موم زنبور عسل و... است که هر کدام به تنهایی یک رطوبت رسان عالی هستند. روغن آرگان از پراستفاده‌ترین مواد مرطوب کننده و آبرسان است که در فرمولاسیون بسیاری از محصولات پیدا ‌می‌شود. این ماده خاصیت آبرسانی فوق‌العاده‌ای دارد و قادر است رطوبت پوست را حفظ کند و همواره آن را لطیف و شاداب نگه دارد. علاوه براین، روغن آرگان حاوی مواد مغذی و آمینواسیدهایی است که خاصیت ترمیم کنندگی پوست را بر عهده دارند و برای درمان اگزما و خارش ناشی از پوست عالی هستند.

شی باتر، روغن جوجوبا و موم زنبور عسل نیز نر‌می ‌و لطافت پوست را افزایش ‌می‌دهند، در نتیجه انعطاف پذیری پوست بیشتر شده و دیگر احساس خشکی و کشیدگی در پوست دست ندارید. ناگفته نماند که تما‌می ‌این مواد به عنوان ماده مغذی برای ناخن هم عمل ‌می‌کنند. درواقع این کرم، ضمن ترمیم بافت‌های میانی و حفظ رطوبت ناخن، از شکستن آن‌ها جلوگیری ‌می‌کند و ظاهر درخشانی به ناخن‌ها ‌می‌بخشد. بنابراین با مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک، دیگر نگران اگزما و خارش دست خود نیستید و از درخشش ناخن‌هایتان لذت ‌می‌برید!

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده دست و ناخن  Dermatypique

  • دارای بافت سبک و زود جذب
  •  ایجاد نر‌می ‌و لطافت در پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • درمان خشکی پوست
  • درمان اگزما و خارش پوستی
  • ضد التهاب
  • افزایش انعطاف پوست و ضد چروک و ضد پیری
  •  بدون ایجاد چربی بر روی پوست
  • ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست
  • ترمیم فولیکول ناخن
  • جلوگیری از شکننده شدن ناخن‌ها
  • فاقد چربی

 


 

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک

یکی از مزیت‌های خوب استفاده از کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک این است که این محصول حاوی ویتامین E است. این ویتامین یک آنتی اکسیدان عالی برای پوست به حساب ‌می‌آید که ‌می‌تواند پوست را تغذیه کند و از ایجاد التهاب و اگزما جلوگیری کند. همچنین این محصول خاصیت جوانسازی فوق‌العاده‌ای دارد که از پیر شدن پوست دست و کدر شدن ناخن‌ها جلوگیری ‌می‌کند. با مصرف مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک ‌می‌توانید دست‌هایی نرم و لطیف داشته باشید و از درخشش ناخن‌هایتان نهایت لذت را ببرید!

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن Dermatypique

به صورت روزانه، هرگاه که پوست دست‌هایتان خشک بود و احساس خارش یا کشیده شدن در پوست خود داشتید، ‌می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که:

  • از تماس این محصول با چشم‌هایتان خودداری کنید.
  • محصول را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

مناسب برای افراد

کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک، حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده است که برای افراد دارای پوست معمولی تا خشک فرموله شده است. افرادی که دچار خشکی پوست، اگزما، خارش و سوزش هستند ‌می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یک داروخانه‌ آنلاین و اینترنتی در کشور است که محصولات زیادی از جمله، آرایشی، بهداشتی، دارویی، مکمل‌های غذایی و ... را در سبد کالایی خود قرار داده است. این داروخانه با عرضه محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده، همواره در تلاش است رضایت مشتریان خود را ثابت نگه دارد و محصولاتی در خور شأن و سلامتی آن‌ها به فروش برساند. از این رو با خیالی راحت ‌می‌توانید سفارش مورد نظر خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

برای خرید کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک، شما ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، ‌می‌توانید از طریق شماره 02141971 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

جدول ترکیبات کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک

ترکیبات

مقدار

پرودیو 500

*

گلیسرین

*

پارافین

*

سدیم لاکتات

*

بیزابولول

*

نیاسینامید

*

اوره

*

هیالورونیک اسید

*

کمپلکس سرامید

*

ویتامین E

*

روغن آرگان

*

روغن جوجوبا

*

روغن زیتون

*

شی باتر

*

موم زنبور عسل

*

 

 

 

 

کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک
کرم مرطوب کننده دست و ناخن درماتیپیک
قیمت:
229,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;