0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Hyal Moisturizing Cream

کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک

شناسه کالا: 822784
شناسه کالا: 822784
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
300,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند دلبستو یک برند اسپانیایی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. این برند اسپانیایی سعی دارد در تولیدات خود از فرمول‌های منحصر به فردی استفاده کند که ضمن محافظت از پوست به رفع برخی از مشکلات پوستی نیز بپردازد.

این برند موفق محصولات خود را تحت نظر متخصصین و داروسازان حرفه‌ای، در آزمایشگاه‌های پیشرفته و با به کارگیری مواد اولیه مرغوب تولید و عرضه می‌کند.

یکی از بهترین محصولات موجود در سبد فروش این برند، کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک است که در ادامه قصد داریم آن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کاربرد کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست؟

یکی از نشانه‌های سلامت پوست وجود رطوبت کافی در آن است که در ترمیم و بازسازی پوست و رفع مشکلات آن نیز تاثیرگذار است. زمانی که آب موجود در خارجی‌ترین لایه پوست کم شود خشکی پوست رخ می‌دهد. یک مرطوب کننده‌ و آبرسان مرغوب با نگهداری آب در پوست عملکردی همچون سد دفاعی داشته و از لایه بیرونی پوست در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و انواع آلودگی‌های محافظت می‌کند.

کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک یکی از مرطوب کننده‌های با کیفیت است که قادر است لایه‌های زیرین پوست را به خوبی آبرسانی می‌کند.

 


 

کرم مرطوب کننده دلبستو چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

کرم مرطوب کننده دلبستو ضد حساسیت و دارای ماندگاری بالای آبرسانی پوست است که پس از مصرف احساس خشکی و کشیدگی پوست را رفع کرده و موجب انعطاف‌پذیری پوست می‌شود.

این کرم یک آنتی‌اکسیدان قوی بوده که همچون سدی در مقابل انواع آلودگی‌ها و رادیکال‌های آزاد عمل می‌کند.

محصول مورد بحث با افزایش الاستیسیته موجب افزایش قوام پوست می‌‍شود. علاوه بر این به تجدید ساختار سلولی و تحریک سنتز کلاژن و الاستین کمک کرده و شفافیت پوست را نیز افزایش می‌دهد.

این محصول فاقد چربی و دارای فرمولاسیونی سبک و سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی بوده که ضمن تقویت و تغذیه پوست موجب جوانی و شادابی آن نیز می‌شود.

 


 

ترکیبات به کار رفته در کرم مرطوب کننده دلبستو

ترکیبات موثره در این محصول عبارتند از:

هیالورونیک اسید، ویتامین های B,E,C، سرامید 2، شی باتر، روغن آووکادو، روغن زیتون

در ادامه توضیحی مختصر در مورد تاثیر برخی مواد مذکور آورده‌ایم:

هیالورونیک اسید

این ماده، آبرسانی و حفظ رطوبت قسمت‌‌های مختلف بدن را بر عهده دارد. هیالورونیک اسید توانایی شگفت انگیزی در جذب و نگه‌داری آب در پوست دارد. از دیگر کاربردهای ترکیب مذکور این است که حالت ظاهری بهتر و لطافت بیشتری به پوست داده و روند پیری آن را کند می‌کند. این نیز گفتنی است که این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و از پوست در مقابل انواع آلودگی‌ها مراقبت می‌کند.

روغن آووکادو

این روغن گیاهی به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در این کرم به کار رفته است که ضمن کمک به سلامت بدن موجب افزایش رطوبت پوست، افزایش سطح کلاژن سازی و در نهایت ترمیم پوست می‌شود.

روغن آووکادو حاوی ویتامین E,A,D بوده و دارای قابلیت نفوذ فوق العاده‌ای به پوست است و می‌تواند لایه‌های مختلف پوست را تغذیه کند. این روغن نرم‌کننده بسیار قوی و مرطوب‌کننده به دلیل داشتن ویتامین E، دارای خواص آنتی‌اکسیدانی نیز هست. مصرف روغن آووکادو به عنوان یک روغن گیاهی با درصد بالای  اولئیک اسید، برای پوست های خشک توصیه می‌شود.

شی باتر

این ماده به سبب دارا بودن اسیدهای چرب ضروری، خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی در این محصول به کار رفته است. شی باتر موجب ترمیم و بازسازی لیپید سطح پوست، تامین رطوبت و کاهش علائم خشکی در پوست‌‌های خشک می‌شود. این ماده حاوی ویتامین آ و ویتامین ای  و خواص آنتی‌اکسیدانی بوده به همین دلیل مانند یک سد دفاعی در برابر آسیب‌ رادیکال‌های آزاد پوست عمل می‌کند.

روغن زیتون

این روغن گیاهی با پاک‌سازی پوست تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده و آلودگی‌ها را از روی پوست پاک می‌کند. روغن زیتون یک مرطوب کننده و آنتی اکسیدان بی‌نظیر است که ضمن آبرسانی، از پوست در برابر اشعه مضر خورشید نیز محافظت کرده و در بهبود آفتاب‌سوختگی نیز موثر است. روغن زیتون دارای چربی‌های مفیدی است که به پیشگیری از چین و چروک و پیری زودرس پوست کمک می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده دلبستو چیست؟

  • غنی از مواد معدنی و ویتامین
  • مرطوب کننده عمیق پوست
  • حاوی آنتي اكسيدان
  • كنترل چربي پوست
  • ضد چروک
  • فاقد چربی

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک

از مهم‌ترین مزایای این کرم برخورداری از فرمولاسیونی غنی، سبک و سرشار از مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های قوی برای رطوبت‌رسانی و تقویت عمیق سلول‌های پوست است که ضمن پیشگیری از بروز چین و چروک از پوست در مقابل انواع آلاینده‌ها مراقبت می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده دلبستو

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید این کرم را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از این محصول دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

استفاده از کرم مرطوب کننده دلبستو برای چه افرادی مناسب است؟

 این محصول با فرمولاسیون غنی از ویتامین علاوه بر تقویت انواع پوست یک انتخاب عالی برای افرادی با پوست خشک است تا عوارض دهیدراته شدن را از بین ببرد.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

استفاده از آبرسان‌ها یکی از ضروریات روتین مراقبت از پوست است به ویژه برای افرادی که پوستی خشک و دهیدراته دارند. کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک یک آبرسان پر قدرت است که لایه‌های زیرین پوست را به خوبی مرطوب می‌کند.

کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک
کرم مرطوب کننده دلبستو مناسب برای پوست خشک
قیمت:
300,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;