0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

24H Moisturizing Cream rich

کرم مرطوب کننده و مغذی قوی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک

شناسه کالا: 820241
شناسه کالا: 820241
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
599,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده و مغذی قوی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک

درماگور این برند فرانسوی فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی-بهداشتی با هدف حفظ زیبایی و مراقبت از پوست آغاز کرد.

این برند موفق برای حفظ و مراقبت از پوست؛ از تلفیقی از دو دانش Dermatology (علم مراقبت از پوست) و Cosmetology (علم زیبایی و آرایش) بهره برده است. نام این تلفیق که پایه و اساس برند درماگور شده dermocosmetology است.

تمام تلاش Dermagor مراقبت از پوست و درمان مشکلات آن بر اساس آخرین دستاوردهای علمی Dermatology و Cosmetology، تحت نظر تیمی حرفه‌ای و در لابراتوارهای پیشرفته است.

در لابراتوارهای درماگور چند لاین جداگانه وجود دارد از جمله لاین اریکالم، اتوپیکالم، ماتیدرم و غیره که در هر کدام بنا به نظر متخصصین و نیاز پوست‌های مختلف از مواد اولیه و فرمولاسیون‌ متنوع استفاده می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محصولات این برند با نام کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم مرطوب کننده و آبرسان چه کاربردی دارد؟

استفاده از کرم مرطوب‌کننده و آبرسان یکی از ضروری‌ترین موارد در روتین مراقبت از پوست و پیشگیری از پیری پوست است. کرم‌های آبرسان‌ برای انواع پوست عرضه شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته تا همه افراد با هر نوع پوستی از پوستی جوان و زیبا برخوردار باشند.

اما در این میان افرادی  وجود دارند که علاوه بر زیبایی به دنبال رفع عوارض خشکی پوست خود نیز هستند. کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک به راحتی می‌تواند علائم خشکی پوست مانند پوسته ریزی، التهاب و خارش را از بین ببرد و موجب شادابی پوست شود.

 


 

کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ چه تاثیری روی پوست‌های خشک و معمولی می‌گذارد؟

کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ یک آبرسان مغذی با خاصیت ضد آلودگی است که با کمک به کلاژن‌سازی پوست از بروز چین و چروک پیشگیری می‌کند.

این کرم با بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست، احساس خشکی و کشیدگی پوست را رفع می‌کند. کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور حاوی کلاژن دریایی، اسید هیالورونیک، روغن هسته زردآلو، اوره و روغن دانه آفتابگردان بوده و با تاثیر 24 ساعته پوست‌های دهیدراته را به خوبی آبرسانی کرده و از خارش و سوزش پوست پیشگیری می‌کند.

 


 

ترکیبات به کار رفته در  کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ

ترکیبات به کار رفته در  کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور عبارتند از:

آب، پارافینیوم لیکوئیدم، گلیسیرین، پلی اکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، بوتیلن گلیکول، لورت-۷، گلیسیریل اکریلات/اکریلیک اسید، کوپلیمر، عطر، پنتیلن گلیکول، پروپیلن گلیکول، متیل پارابن، لیمونن، اتیل پارابن، پروپیل پارابن، لاکتیک اسید، اتلوکلاژن، سیترال، هگزیل سینامال، لینالول، سدیم کندرویتین سولفات، هیدروکسی سیترونلال، کلاژن محلول، سدیم هیالورونات، هیدروکسی ایزو هگزیل ۳-سیکلو هگزین کربوکسالدهید، بنزوئیک اسید، سوربیک اسید.

در ادامه توضیحی کوتاه در مورد برخی ترکیبات موثره این محصول آورده‌ایم:

کلاژن دریایی

کلاژن یکی از مهم‌ترین ترکیبات برای حفظ جوانی و خاصیت ارتجاعی پوست است. از جمله کاربردهای کلاژن دریایی در کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ عبارتند از: ضد افتادگی و شل شدن پوست،  التیام بخش پوست‌های ملتهب، ترمیم پوست اطراف چشم، منبع غنی از آنتی اکسیدان، جلوگیری از علائم پیری پوست، ایجاد ظاهری مخملین در بافت پوست.

هیالورونیک اسید

این ترکیب به عنوان قوی‌ترین ماده جاذب رطوبت و مغذی برای پوست شناخته شده که در بهبود زخم نیز تاثیر گذار است. هیالورونیک اسید همچون سدی در برابر میکروارگانیسم‌ها قرار می‌گیرد و موجب رشد و ترمیم کلاژن و الاستین می‌شود.

از دیگر دلایل به کار بردن اسید هیالورونیک در  کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ تاثیرگذاری آن در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف‌پذیری پوست است.

اوره

اوره یکی از ترکیبات موثر در آبرسانی طبیعی پوست است. در پوست‌های خشک به سبب کاهش میزان اوره، پوست قدرت حفظ و نگهداری آب را از دست می‌دهد و در نهایت با تخریب اپیدرم پوست؛ موجب خشکی و زبری پوست می‌شود. دلیل به کار بردن اوره در کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ این است که با نفوذ به عمق لایه شاخی مقادیر فراوانی آب را به خود جذب کرده و در طولانی مدت در پوست نگه می‌دارد.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ

  • رفع عوارض خشکی پوست(زبری، خارش، سوزش)
  • آبرسانی طولانی مدت و 24 ساعته
  • محافظ پوست‌های خشک و کم‌آب
  • افزایش انعطاف و نرمی پوست
  • درمان حساسیت و اگزما

 


 

مزایای کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ

از مهم‌ترین مزایای محصول مذکور رفع خشکی، افتادگی و چین و چروک پوست است.

این کرم با فرمولاسیون خاص خود ضمن بازگردان قابلیت ارتجاعی پوست سبب جوانی و شادابی پوست نیز می‌شود.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 

توجه داشته باشید که:

برای کسب نتیجه مطلوب از استفاده این محصول پس از مالیدن آن روی پوست چند دقیقه بدون اینکه ماساژ دهید آن را رها کرده تا به خوبی جذب پوست شود.

 

 


 

استفاده از کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول به افرادی که پوست‌هایی خشک دارند توصیه می‌شود. استفاده از کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور به درمان زبری، خشکی، پوسته پوسته شدن و اگزما کمک می‌کند.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

کم‌آبی پوست عوارض متعددی به همراه دارد همچون دهیدراته شدن، خشکی و خارش، پیری زودرس و بروز چین و چروک؛ بنابراین برای جلوگیری از بروز موارد مذکور و همچنین  تقویت و آبرسانی پوست لازم است مرطوب‌کننده مناسب با پوست مصرف شود.  کرم مرطوب کننده و مغذی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترمیم و جوان‌سازی پوست است.

 

کرم مرطوب کننده و مغذی قوی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک
کرم مرطوب کننده و مغذی قوی درماگور مدل ریچ مناسب پوست معمولی و خشک
قیمت:
599,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;