در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم مرطوب کننده پمپی کامان مدل ب کمپلکس مناسب برای پوست چرب

B-Complex Cream

شناسه محصول: 810355
شناسه محصول: 810355
تولید کننده: کامان - Comeon کامان - Comeon
آماده ارسال
198,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت و بدن ودست
  • نوع پوست : پوست چرب
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس مناسب برای پوست چرب

کامان یک برند معروف است که کار خود را در سوئیس با هدف ارائه محصولات سازگار با پوست و مو آغاز کرد. اما از سال 1397 یک شرکت ایرانی به صورت انحصاری شروع به تولید انواع محصولات مراقبت از پوست و مو کامان در داخل کشور کرد.

کمپانی کامان با انجام آزمایش‌های مکرری که روی محصولات خود انجام می‌دهد و با به کارگیری مواد اولیه با کیفیت سعی در عرضه محصولی مرغوب و سازگار با انواع پوست خشک، معمولی و چرب تولید شده است.

یکی از این محصولات با کیفیت کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس مناسب برای پوست چرب است که در ادامه قصد داریم توضیحاتی در مورد آن عنوان کنیم.


مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب چیست و چه کاربردی دارد؟

معمولا افرادی که دارای پوست‌های چرب و براقی هستند در مصرف آبرسان کوتاهی می‌کنند اما چرب بودن پوست ارتباطی با مرطوب بودن آن ندارد؛ بنابراین افرادی که پوست‌های چرب دارند نیز باید ازآبرسان‌ها استفاده کنند. اما این افراد باید توجه داشته باشند که از مرطوب‌کننده‌های مخصوص پوست چرب بهره ببرند چرا که این پوست به سبب ماهیتی که دارد بیشتر مستعد جوش بوده و بدیهی است که به مراقبت بیشتری هم نیاز داشته باشد.

کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس مناسب برای پوست چرب با ترکیب منحصر به فرد علاوه بر تغذیه پوست سبب آبرسانی با دوام به سطح و عمق پوست نیز می‌شود.


کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس چه تاثیری بر پوست چرب دارد؟

اغلب پوست‌های چرب به سبب منافذ بازی که دارند چربی و آلودگی بیشتری به خود جذب می‌کنند و در نهایت موجب بروز جوش‌های پوستی سر سیاه و یا سر سفید می‌شوند. این محصول کامان یک مرطوب کننده فاقد چربی است که مضاف بر آبرسانی، سبب درمان آکنه و مشکلات پوستی شده و مواد سمی و سرطان زایی که در طول روز جذب پوست شده‌اند را از بین می‌برد.

در ترکیبات کرم مرطوب کننده کامان ب کمپلکس و آرگان وجود دارد؛ این مواد منافذ باز پوست را مسدود کرده و از تجمع چربی و روغن در لایه‌های سطحی و حتی عمیق پوست نیز جلوگیری می‌کند.

مواد اولیه کرم مرطوب کننده کامان ب کمپلکس غیر کومدون‌زا بوده و به هیچ وجه پوست را تحریک نمی‌کند و موجب بروز حساسیت نمی‌شود. این محصول comeon به دلیل فاقد چربی بودن رطوبت مورد نیاز پوست را به مدت طولانی تامین کرده و از دهیدراته شدن آن پیشگیری می‌کند.

کرم مرطوب کننده  کامان به دلیل برخورداری از آرگان، B Complex و ویتامین E تنها با مصرف یک هفته‌ای قادر است تا 98درصد رطوبت از دست رفته را به پوست برگرداند.

گفتنی است که وجود B Complex در این محصول از پوست در مقابل اشعه مضر UV محافظت کرده و روند پیری پوست را کاهش می‌دهد.


ویژگی‌های کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس مناسب برای پوست چرب

کنترل چربی پوست ایجاد تعادل در PH

پیشگیری از علائم پیری زودرس

برطرف کننده انواع واکنش‌های حساسیت‌زا خارش، قرمزی و غیره

مراقبت از پوست در برابر اشعه مضر UV و مضرات آن

التیام بخش در بهبود زخم‌ها و مشکلات پوستی

تأمین رطوبت پوست تا 98% در طول یک هفته

پوست با جذب فوق العاده و مواد موثر گیاهی

ترمیم کننده قوی


ترکیبات به کار رفته در کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس

ترکیبات به کار رفته در این محصول عبارتند از: آب دیونیزه، استئاریک اسید، ستیل الکل، پروپیلن گلیکول،گلیسیرین، لورت-23، ستئارت-20، عصاره آلوئه ورا، روغن آرگان، دکسپانتنول، نیاسینامید، PEG 7 گلیسریل کوکوآت، PEG 7 گلیسریل لورات، شی باتر، پلی گلیسریل 3 دی ایزو استئارات، روغن بادام شیرین، روغن زیتون، توکوفریل استات، 2 فنوکسی اتانول، سوربیک اسید، کاپریلیل گلیکول.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی از مواد موثر به کار رفته در  کرم مرطوب کننده کامان  آورده‌ایم:

روغن زیتون 

یکی از ترکیبات تاثیرگذار به کار رفته در این محصول کامان روغن زیتون است. استفاده از این روغن موجب پاک‌سازی پوست شده و تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده و آلودگی‌ها را از روی پوست پاک و از منافذ پوست خارج می‌کند.

علاوه بر این روغن زیتون یک مرطوب کننده بی‌نظیر است که به صورت عمقی پوست را آبرسانی می‌کند. از دیگر فواید روغن زیتون برای پوست؛ آنتی اکسیدان بودن آن است که از پوست در برابر اشعه مضر خورشید نیز محافظت کرده و در بهبود آفتاب‌سوختگی نیز موثر است.

روغن زیتون با برخورداری از چربی‌های مفید به تغذیه رسانی پوست نیز کمک کرده و از چین و چروک و پیری زودرس پوست پیشگیری می‌کند.

روغن آرگان

روغن آرگان نیز همچون تمام روغن‌های گیاهی دیگر حاوی اسیدهای چرب ضروری بوده که در مقابل عمل اکسیده شدن بسیار بهتر از روغن زیتون عمل می‌کند. روغن آرگان حاوی ۳۸-۵۰٪ اولئیک‌اسید، ۲۸-۳۸٪ لینولئیک‌اسید و ۱۰-۱۸٪ پالمیتیک‌اسید و همچنین حاوی ویتامین A،امگا6و9 و مقدار زیادی ویتامین E است.

دلیل به کار بردن این روغن معجزه‌آسا در  کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس برخورداری از مقادیر زیادی از ویتامین A  است که پوست را به خوبی تغذیه کرده و چین و چروک پوست را از بین می‌برد. اگزما، جوش و جای زخم را ترمیم و پوست را مرطوب کرده و الاستیته پوست را افزایش می‌دهد. این روغن به سبب اسیدهای فراوانی که دارد ph طبیعی پوست را ذخیره می‌کند.

Cocoate

 Cocoate از دیگر ترکیبات به کار رفته در ساخت کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس است. این ماده یک پلیمر مصنوعی است که به عنوان یک نرم کننده در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست به کار می‌رود.


سایر ویژگی‌ها و مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس

B-Complex موجود در این محصول موجب درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود.

این محصول دارای مقادیر زیادی از عصاره روغن آرگان و روغن زیتون است. این روغن‌های گیاهی دارای آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های متعددی هستند. آنتی اکسیدان‌های موجود در این عصاره می‌توانند از پوست در برابر عوامل آسیب‌زای محیطی مانند ذرات آلوده کننده پوست و رادیکال‌های آزاد پخش شده در هوا محافظت کنند.

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به سر پمپی آن اشاره کرد که کار با آن را بسیار راحت کرده و حجم بالای آن؛ این امکان را ایجاد می‌کند که برای دست، صورت و بدن استفاده شود.


نحوه مصرف کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس

  • قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:
  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید کرم کامان مدل ب کمپلکس را روزی دوبار روی پوست تمیز استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از کرم کامان مدل ب کمپلکس دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید


استفاده از کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم به افرادی که پوستی چرب و مستعد جوش دارند توصیه می‌شود؛ زیرا با بستن منافذ باز پوست و تنظیم ph آن چربی پوست را کنترل کرده و به پاکسازی پوست کمک می‌کند.

علاوه بر این استفاده از کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس برای افراد با پوست حساس و مبتلا به اگزما نیز مناسب است.


خرید کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس مناسب برای پوست چرب

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.


یادداشت پایانی

کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس برای پوست‌های چرب با بهره‌مندی از فرمولاسیون منحصر به فرد تولید شده تا بتواند رطوبت را به لایه‌های زیرین پوست برساند و به صورت عمقی و بادوام پوست را آبرسانی کند. علاوه بر این ترکیبات به کار رفته در این محصول موجب تنظیم و کنترل میزان چربی پوست شده و با پاکسازی پوست؛ پوستی شفاف و درخشنده را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس