در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
پيشنهاد شگفتانه
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم پودر پوپا مدل مید تو لست

Made To Last Foundation

شناسه محصول:
شناسه محصول:
دسته بندی: کرم پودر
تولید کننده: پوپا - Pupa پوپا - Pupa
انتخاب شماره رنگ:
40
آماده ارسال از 0 روز آینده
1,200,000
960,000 تومان 20 % تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایتالیا
  • نوع : کرم پودر
  • سایت شرکت سازنده : www.pupamilano.com
  • پوشانندگی : زیاد
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

برندهای بسیار زیادی از محصولات آرایشی داخل بازار وجود دارد که در هنگام خرید ممکن است شما را کمی ‌سردرگم کنند. هر برند ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد و از مواد منحصر به فرد خود استفاده می‌کند. برند پوپا یکی از برندهایی است که در حوزه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کند و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. این برند در ابتدا به تولید لوسیون پرداخت و اکنون صدها مدل محصول آرایشی وارد بازار کرده است.

کرم پودر پوپا مدل مید تو لست یکی از محصولات خوب این برند است که قابلیت پوشانندگی بالایی دارد و قادر است تمام چین و چروک‌ها و ناهمواری‌های پوست شما را بپوشاند. پوشش این محصول مات کننده است و این باعث می‌شود که بر روی صورت شما ظاهری مخملی ایجاد کند و بر اثر تعریق، دچار ریزش یا براق شدن پوست نشود.


کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد؟

کمتر کسی پیدا می‌شود که با کرم پودر و اثر جادویی آن آشنا نباشد. درواقع کرم پودرها پرمصرف‌ترین محصولات آرایشی هستند که به صورت روتین در میکاپ روزانه به کار می‌روند. این محصولات با قابلیت پوشانندگی بالایی که دارند، به شما امکان می‌دهند تمام عیوب پوستی خود مثل جای جوش، چین و چروک، خطوط خنده و پیشانی و ... را پر کنید و پوست خود را صاف و یکدست کنید. البته ناگفته نماند که فرمول این نوع محصولات کاملا به‌روز شده‌اند و امروزه علاوه بر خاصیت پوشانندگی و آرایشی خود، خاصیت مراقبت از پوست را هم دارند. در اصل، کرم پودرها حاوی مواد آبرسان هستند و با ایجاد رطوبت در پوست شما از شل شدن و پیری زودرس آن جلوگیری می‌کنند.

کرم پودر پوپا مدل مید تو لست یک کرم پودر با دوام با قدرت کاور و پوشش بالا است که پوست شما را کاملا صاف و یکدست می‌کند. این محصول، پوست شما را مات و مخملی می‌کند، بنابراین در هنگام تعریق باعث ایجاد برق در پیشانی و گوشه‌های بینی نمی‌شود. گفتنی است که این کرم با مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده است و غیر کمدوژنیک است. در نتیجه نگران ایجاد جوش در هنگام استفاده از محصول نخواهید بود. ناگفته نماند که کرم پودر پوپا مدل مید تو لست دارای SPF 10 است که یک لایه محافظتی در برابر نور آفتاب ایجاد می‌کند.


ویژگی‌های کرم پودر پوپا مدل مید تو لست

  • ضد آب است.
  • بافت نرم و سبکی دارد و بر روی پوست سنگینی نمی‌کند.
  • پوست را مات و مخملی می‌کند و از برق زدن آن در هنگام تعریق جلوگیری می‌کند.
  • پوست را صاف و یکدست می‌کند و تمام چین و چروک‌های سطحی و ناهمواری‌ها را می‌پوشاند.
  • غیر کمدوژنیک است و از ایجاد جوش در پوست جلوگیری می‌کند.
  • برای انواع پوست معمولی تا چرب مناسب است.
  • پوست را آبرسانی می‌کند و از شل شدن و افتادگی آن جلوگیری می‌کند.
  • دوام بالایی دارد و شادابی پوست را تا ساعت‌ها حفظ می‌کند.
  • دارای دو فاکتور SPF 10 و SPF30 است (متناسب با نوع پوست) و از پوست در برابر اشعه UV محافظت می‌کند.
  • فاقد چربی و پارابن است.


مزایای کرم پودر پوپا مدل مید تو لست

از مزایای کرم پودر پوپا مدل made to last می‌توان به خاصیت ضد آب بودن آن اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد در هنگام بارش باران و برف، نگران ریزش و ماسیدن کرم نباشید. همچنین گفتنی است که این محصول دوام بالایی دارد و قادر است ساعت‌ها تازگی خود را حفظ کند؛ به همین دلیل مدل آن را made to last به معنی دوام بالا نامیده‌اند.

از دیگر مزایای کرم پودر Pupa مدل مید تو لست، دو فاکتور SPF آن است که برای انواع پوست‌ها کاربرد دارد و از اثرات مخرب حرارت خورشید و اشعه UV بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف کرم پودر پوپا مدل مید تو لست

برای استفاده از کرم پودر مید تو لست پوپا بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید تا آلودگی و چربی‌های اضافه آن را پاک کنید.
  •  سپس از یک کرم مرطوب کننده و یک پرایمر مناسب برای پوستتان استفاده کنید تا زیرسازی لازم را انجام داده باشید.
  • پیش از استفاده از کرم پودر، آن را به خوبی تکان دهید.
  • مقدار کمی ‌‌از کرم را در پشت دست خود بریزید و با ضربه‌های ملایم از ناحیه مرکزی صورت به سمت بیرون بمالید. این کار را در جهت رویش موهای صورت انجام دهید.
  • سپس کرم را از چانه به سمت پایین گردن بمالید تا رنگ صورت با گردن یکدست شود.
  •  برای داشتن نتیجه حرفهای‌تر، محصول را با براش کرم پودر و به صورت ضربه‌ای بر روی صورت پخش کنید.

توجه داشته باشید که:

  • ابتدا محصول را بر روی ناحیه ای از پوست دست تست کنید و از عدم بروز حساسیت آن مطمئن شوید.
  • این محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.


مواد تشکیل دهنده کرم پودر پوپا مدل مید تو لست

مواد تشکیل دهنده کرم پودر پوپا مدل مید تو لست با SPF 10 و شماره‌های 010، 020، 030، 040، 050 و 060 عبارتند از:

آب، دایمتیکون، تالک، ایزودودکان، نایلون-12، دی متیکون PEG-10، پلی پروپیلن، کوپلیمر آکریلات/دایمتیکون، CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONEYEXIOXNITAMITEY، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، دی اکسید تیتانیوم، پلیمر متقاطع هگزیللاکتون HDI/تری متیلول، فنوکسی اتانول، سدیم کلرید، هیدروژن دایمتیکون، دیست آردیمونیم هکتوریت، اتیلن برنجی، گلیسرین، سولفات منیزیم، منتیل لاکتات، دهیدرواستات سدیم، سیلیس، هیدروکسید آلومینیوم، کربنات پروپیلن، بنزوئیک اسید، اسید دهیدرواستیک، تری اتوکسی کاپریل سیلان، اتیل هگزیل گلیسیرین.

مواد تشکیل دهنده کرم پودر پوپا مدل مید تو لست با SPF 30 و شماره‌های 001، 002، 003 و 055 نیز عبارتند از:

آب، دایمتیکون، تالک، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، دی اکسید تیتانیوم، نایلون-12، PEG-10 دایمتیکون، ایزودودکان، پلی پروپیلن، اکریلات/دی متیکون، 10، آکریلات/دی متیکون، 10، پلی پروپیلن پلیمر متقابل هگزیللاکتون سیلیس، HDI/تری متیلول فنوکسی اتانول، کلرید سدیم، دی متیکون هیدروژن، اتیلن براسیلات، گلیسیرین، سولفات منیزیم، منتیل لاکتات، دی استئار دیمونیم هکتوریت، سدیم دی‌متری‌الانوم HHH روکسید، بنزوئیک اسید، پروپیلن کربنات، اسید دهیدرواستیک، دی متیکونول، اتیل هگزیل گلیسیرین.


یادداشت پایانی

برای اینکه پوست زیبایی داشته باشید و در مهمانی‌های شبانه و مراسمات جشن و عروسی بدرخشید بهتر است از کرم پودر پوپا مدل مید تولست استفاده کنید. این محصول، قابلیت پوشانندگی بالایی دارد و بافت مات و ابریشمی ‌‌بر روی صورت شما ایجاد می‌کند، همچنین تمام عیوب و نواقص پوستتان را محو می‌کند. با خرید کرم پودر پوپا مدل مید تو لست می‌توانید علاوه بر پوشاندن جای جوش و چین و چروک‌ها، پوست خود را آبرسانی و مرطوب کنید و از آن در برابر تابش آفتاب و اشعه‌های مضر محافظت کنید.

داروخانه صبا یکی از بهترین داروخانه‌های آنلاین کشور است که این محصول و محصولات مشابه دیگر را با قیمت و کیفیت بسیار عالی به فروش می‌رساند. برای ثبت سفارش می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا یا با شماره گیری 02141971 اقدام به خرید کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس