0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

STRESS FORMULA Cap

کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز 60 عددی

شناسه کالا: 825148
شناسه کالا: 825148
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز 60 عددی

کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز 60 عددی (Alfa Vitamins Stress Formula 60 Capsules) یک مکمل عالی برای کنترل میزان استرس و اضطراب است. افرادی که در طول روز به شدت دچار استرس می‌شوند و نمی‌توانند کارهای خود را متمرکز انجام دهند، این مکمل می‌تواند برای آنها مفید و موثر باشد. این محصول با کمک به سلامت سیستم عصبی، سبب کاهش استرس می‌شود. علاوه بر استرس این مکمل دارویی در تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن نیز تاثیرگذار و مفید است.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز بر بدن

کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز 60 عددی (Alfa Vitamins Stress Formula 60 Capsules) یک محصول مناسب برای کمک به سیستم عصبی است. بنابراین در دنیای شلوغ، پراسترس و اضطراب این روزها می‌توانند سبب کاهش استرس و اضطراب در بسیاری از افراد شود.

قرص فرمولا آلفا ویتامینز یک مولتی ویتامین عمومی بوده و حاوی ویتامین‌های گروه ب، زینک، ویتامین C و E است. ویتامین‌ها و مواد مغذی در ترکیبات این قرص سبب شده تا همه افراد آن را یک محصول ارزشمند بشناسند.

علاوه بر تقویت سیستم عصبی و کاهش استرس و اضطراب روزانه، این کپسول روی سیستم ایمنی بدن ینز تاثیرگذار است و آن را تقویت می‌کند. به همین منظور افراد پس از مصرف این مکمل دارویی کمتر به بیماری‌های مزمن و ویروسی مبتلا می‌شوند.

همچنین این کپسول با دارا بودن ویتامین‌ها و مواد مغذی و مفید سبب تقویت پوست، مو و ناخن می‌شود و به زیبایی هر چه بیشتر کمک می‌کند. بنابراین این مولتی ویتامین یک مولتی ویتامین عمومی و مفید بوده که بر اجزا و ارگان‌های مختلف بدن تاثیرات شگرفی می‌گذارد.

برای خرید این محصول ارزشمند و همچنین سایر مولتی ویتامین‌های عمومی، می‌توانید از طریق فروشگاه‌ها و داروخانه‌های معتبر اقدام کنید. همین حالا برای سفارش این محصول کافیست به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مکمل را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 


 

مزایای مصرف کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، کپسول فرمولا آلفا ویتامینز با تاثیری‌گذاری روی سیستم عصبی بدن، سبب کاهش استرس و اضطراب می‌شود. بنابراین شما با بهره از این قرص می‌توانید در دنیای پرهیاهوی امروزی با استرس و اضطراب کمتری مواجه شوید و زندگی کنید. اما برخی دیگر از مزایای مصرف این کپسول به شرح زیر است:

  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
  • کمک به سلامت سیستم عصبی
  • تامین ویتامین‌های گروه ب
  • تقویت سیستم ایمنی

نحوه مصرف کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز

شما روزانه یک عدد از این مکمل را می‌توانید با آب به همراه غذا نوش جان کنید. لازم به ذکر است که از افزایش دوز مصرفی به صورت خودسرانه جدا پرهیز کنید. چرا که در این حالت ممکن است شما دچار عارضه‌های مختلفی شوید.

شرایط نگهداری

قرص استرس فرمولا آلفا ویتامینز را باید به دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید در جایی خشک و خنک و در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

هشدارهای مصرف

قبل از مصرف مکمل فرمولا آلفا ویتامینز باید ابتدا هشدارهای مصرف روی جعبه یا بروشور را مطالعه کنید. اما به طور کلی باید به نکات زیر توجه کنید:

  • همانطور که در بالا مطالعه کردید، بدون مشورت با پزشک متخصص به هیچ عنوان میزان مقدار توصیه شده را افزایش ندهید. چرا که در این حالت امکان بروز عارضه وجود دارد.
  • این فرآورده تنها یک مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری نیست.
  • فراموش نکنید که ترکیبات روی جعبه محصول را با دقت مطالعه کنید. در صورت حساسیت به یکی از آنها از مصرف خودسرانه این مکمل جدا خودداری کنید.
  • در دوران شیردهی و بارداری، مادر باید با تجویز و تحت نظارت پزشک از این دارو مصرف کند.
  • در صورت مصرف هر گونه مکمل یا دارو دیگر، قبل از مصرف فرمولا آلفا ویتامینز حتما با پزشک مشورت نمایید.

 


 

کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز مناسب چه افرادی است؟

از این کپسول اغلب بزرگسالان (خانم‌ها و آقایان) می‌توانند استفاده کنند. چرا که ویتامین E موجود در این کپسول یک آنتی اکسیدان قوی بوده و سبب کاهش تعداد رادیکال‌های آزاد می‌شود. سطوح بالای رادیکال‌های آزاد می‌تواند منجر به استرس اکسیداتیو شود و در نتیجه استرس، افسردگی و اختلالات اضطرابی را به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این، ویتامین سی موجود در ترکیبات این محصول نقش موثر و مفیدی در پیشگیری از خستگی مزمن، نوسانات خلقی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. بنابراین همه افراد به خصوص آنهایی که دچار استرس و اضطراب هستند می‌توانند از این مکمل بهره بگیرند.

جدول ترکیبات کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز

 

 

 

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

ویتامین C (آسکوربیک اسید)

۱۰۰mg

۱۶۶%

ویتامین E (DL استات)

۳۰IU

۱۰۰%

ویتامین B۱ (تیامین)

۱۵mg

۱۰۰۰%

ویتامین B۲ (ریبوفلاوین)

۱۰mg

۵۸۸%

ویتامین B۳ (نیاسین آمید)

۱۰mg

۵۰%

ویتامین B۶ (پیریدوکسین HCL)

۵mg

۲۵۰%

ویتامین B۵ (کلسیم پانتوتنات)

۲۰mg

۲۰۰%

فولیک اسید

۴۰۰mcg

۱۰۰%

ویتامین B۱۲ (سیاکونوبالامین)

۱۲mcg

۲۰۰%

بیوتین

۴۵mg

۱۵%

زینک (زینک اکساید)

۱۵mg

۱۰۰%

مس

۲mg

۱۰۰%

 

کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز 60 عددی
کپسول استرس فرمولا آلفا ویتامینز 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;