0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

BCAA+GLUTAMINE

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس ۲۵۰ عددی

شناسه کالا: 822267
شناسه کالا: 822267
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس ۲۵۰ عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس دارای ترکیبات Sustamine بوده و نسبت آمینواسیدهای شاخه‌دار در آن به صورت 10:1:1 است. در این مکمل دارویی میزان آمینواسید لوسین نسبت به 2 آمینواسید شاخه‌دار دیگر 10 است و به همین دلیل عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای در ساخت عضلات جدید از خود نشان می‌دهد. از سویی دیگر این مکمل دارویی باعث ریکاوری بهتر عضلات، ساخت عضلات جدید و حفظ توده عضلانی می‌شود. ما را در ادامه همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کامل‌تری از این مکمل در اختیار شما قرار دهیم.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها ترکیباتی هستند که از هیدروژن، اکسیژن، نیتروژن و کربن تشکیل شده‌اند. آن‌ها در تشکیل پروتئین نقش دارند. هر نوع اسید آمینه با ساختاری به نام زنجیره جانبی متمایز می‌شود. این زنجیره‌های جانبی عملکردهای خاصی را به آمینواسیدها در بدن می‌دهند و آن‌ها را در بدن انسان همه کاره می‌کنند. آمینواسیدها به 3 دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • آمینواسیدهای ضروری
  • آمینواسیدهای غیرضروری
  • آمینواسیدهای شرطی

آمینواسیدهای ضروری همانگونه که از اسم آن‌ها مشخص است بدن قادر به ساخت آن‌ها نبوده و نیاز است که از طریق مواد غذایی ویژه دریافت شوند. آمینواسیدهای ضروری عبارتند از: هیستیدین، ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین، تریپتوفان و والین.

آمینواسیدهای غیر ضروری توسط بدن خود افراد ساخته شده و نیازی به دریافت آن‌ها نخواهد بود. این آمینواسیدها عبارتند از: آلانین، آرژنین، آسپاراژین، آسپارتیک اسد، سیستئین، اسید گلوتامیک، گلوتامین، گلیسین، پرولین، سرین و تیروزین.

آمینو اسیدهای شرطی به عنوان آمینواسیدهای غیرضروری در بدن فعالیت خود را آغاز می‌کنند اما در صورت نیاز، مانند بروز یک بیماری یا سایر مشکلات سلامتی، می‌توانند به آمینواسیدهای ضروری تبدیل شوند. دسته مشروط شامل موارد زیر است: آرژنین، سیستئین، گلوتامین، گلیسین، پرولین، سرین و تیروزین.

 


 

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس 250 عددی، در دسته مکمل‌های دارویی بوده و نقش بسزایی در ساخت عضلات جدید و ریکاوری آن‌ها پس از تمرینات ورزشی دارد. در بسیاری از موارد ورزشکاران پس از انجام تمرینات سنگین دچار آسیب دیدگی جزئی می‌شوند اما چیزی که باعث پیشرفت آن‌ها و رسیدن به اندام ایده‌آل و مطلوب می‌شود استفاده از مکمل‌های ورزشی مناسب است. این مکمل‌های دارویی انرژی مورد نیاز بدن حین ورزش را تامین کرده و سرعت ریکاوری عضلات را افزایش می‌دهند، از این رو آسیب به وجود آمده جبران شده و سرعت رشد عضلات افزایش پیدا می‌کند. داشتن تغذیه مناسب و همچنین استراحت نقش اول را در ساخت بدنی ایده‌آل دارد، از این رو استفاده از مکمل‌های بی سی ای ای کمک شایانی در این مسیر به شما خواهد کرد.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس بر بدن

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس دارای آمینواسیدهای ال ایزولوسین، ال لوسین و ال والین بوده که با نام آمینواسیدهای شاخه‌دار شناخته شده‌اند. در بیشتر مکمل‌های دارویی و ورزشی میزان آمینواسید لوسین دو برابر دو مکمل دیگر است، هر چه میزان این آمینواسید افزایش پیدا کند فرآیند عضله‌سازی در بدن افراد بهتر صورت می‌گیرد. نسبت ال لوسین در کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس نسبت به دو آمینو اسید دیگر 10 به 1 است که این مقدار میزان بسیار خوبی برای ساخت عضله در بدن است. گلوتامین موجود در ترکیبات این مکمل دارویی باعث تقویت سیستم ایمنی افراد شده و از عضلات بدن محافظت می‌کند و مانع از تخریب آن‎ها می‌شود. از سویی دیگر این مکمل دارویی دارای ماده سوستامین نیز بوده که این ماده تشکیل شده از ال آلانین و ال گلوتامین است.

 


 

مزایای مصرف کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

  • این مکمل دارویی مناسب برای سنتز پروتئین و گلیکوژن در عضلات بدن است.
  • نقش موثری در سرعت بخشیدن فرآیندی ریکاوری در بدن پس از انجام تمرینات سنگین دارد.
  • مصرف این مکمل باعث افزایش سطح ایمنی بدن خواهد شد.
  • دارای ترکیب بی‌نظیر ال-گلوتامین و ال-آلانین در کنار یکدیگر است.
  • دارای فناوری Sustamine.
  • باعث رشد عضلات در بدن و حفظ توده عضلانی می‌شود.
  • جلوگیری از ایجاد خستگی پس از تمرینات ورزشی.
  • سنتز پروتئین در عضلات را بهبود می‌بخشد.
  • استقامت عضلات را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد.
  • دارای نسبت 10:1:1 BCAA در ترکیبات خود است.

خطرات احتمالی مصرف کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

  • مصرف این مکمل دارویی برای جوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود و برای مصرف بهتر است زیر نظر پزشک متخصص یا مربی ورزشی مصرف نمایند.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی محصول اکیدا خودداری فرمایید.
  • مصرف مکمل دارویی بی سی ای ای برای زنان باردار و مادران شیرده ممنوع است.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص که از داروهای مخصوص استفاده می‌کنند پیش از مصرف این مکمل دارویی با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به محصول مصرف آن را قطع کرده و در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • کسانی که دارای بیماری‌های خاص مانند بیماری دیابت، نارسایی قلبی و کلیوی هستند پیش از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورتی که بادام، شیر، سویا و تخم مرغ حساسیت دارید از مصرف این مکمل خودداری کرده یا پیش از مصرف با پزشک متخصص مشورت نمایید.

نحوه مصرف کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس 250 عددی را بایستی در روز 5 عدد در 3 وعده مختلف مصرف کنید. برای دریافت نتیجه بهتر از این مکمل دارویی بهتر است این کپسول را قبل و بعد از تمرین و همچنین پیش از خوابیدن همراه با آب فراوان مصرف کنید.

میزان مصرف

همانطور که از قبل به آن اشاره کردیم کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس را روزانه 5 کپسول در 3 وعده مختلف مصرف نمایید. ترجیحا این مکمل دارویی را قبل از تمرین، بعد از تمرین و همچنین پیش از خوابیدن مصرف کنید.

شرایط نگهداری کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس 250 عددی را بایستی در دمای اتاق حدودا 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد و به دور از رطوبت احتمالی نگهداری فرمایید. همچنین از قرار دادن این مکمل دارویی در برابر تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان خردسال اکیدا خودداری کنید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات صورت گرفته، مشخص شده است که مصرف مکمل دارویی بی سی ای ای در کنار مکمل‌های آمینو بیشترین بازدهی را خواهد داشت. تنها کافی است 15 تا 30 دقیقه قبل از آغاز تمرین خود این دو مکمل را با یکدیگر مصرف کرده و بهترین نتیجه را از تمرین ورزشی خود دریافت نمایید.

 


 

خرید کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

عناوین

مقدار

درصد مصرف روزانه

L-Leucine

1600 mg

*

L-Isoleucine

160 mg

*

Glutamine

500 mg

*

Sustamine

250 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 5 عدد کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس گفته شده است. 

 

کپسول  بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس ۲۵۰ عددی
کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس ۲۵۰ عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;