0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

CELADRIN 500mg Cap

کپسول سلادرین برونسون 60 عددی

شناسه کالا: 824022
شناسه کالا: 824022
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: کپسول سلادرین برونسون 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول سلادرین برونسون 60 عددی

کپسول سلادرین برونسون 60 عددی (Bronson Celadrin 60 Capsules) یک مکمل دارویی است که طراحی شده‌است تا انعطاف پذیری و عملکرد مفاصل را بهبود بخشد. این مکمل دارویی مفید در واقع نقش تسهیل‌کننده برای غشای سلولی دارد و باعث نرم‌تر شدن سلول‌های غضروفی بین مفاصل می‌شود. از این راه، کپسول سلادرین می‌تواند به بهبود وضعیت عملکردی مفاصل کمک کند و انعطاف‌پذیری آنها را افزایش دهد. این کپسول توسط شرکت گیتی سلامت آریا در ایران در بسته‌بندی قوطی شکل و کاملا بهداشتی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. بنابراین افراد می‌توانند از این کپسول جهت انعطاف بیشتر و همچنین بهبود عملکرد مفاصل بهره بگیرند.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول سلادرین برونسون بر بدن

هر چه سن افراد افزایش پیدا می‌کند، فضای نرم و غضروفی بین استخوان‌ها و مفاصل نازک‌تر و خراب‌تر می‌شود. این وضعیت باعث ایجاد دردهای شدید در نواحی مختلف از جمله زانو، مهره‌ها و مچ دست می‌شود. عواملی چون چاقی و پیری سن باعث تخریب بیشتر غضروف‌ها و افزایش التهابات در این نواحی می‌شوند. در صورتی که علائم و دردها خفیف باشند، ممکن است با استفاده از مکمل‌های غذایی و انجام ورزش‌های سبک مشکل حل شود. اما اگر علائم شدیدتر باشند، حتماً باید به پزشک متخصص مراجعه شود.

در این زمینه، سلادرین به عنوان یک قرص ضد درد مفاصل معرفی می‌شود که می‌تواند بهترین گزینه باشد. این مکمل می‌تواند به کاهش دردها و التهابات مفاصل کمک کند و در تسکین علائم مرتبط با سفتی و درد مفاصل مؤثر باشد. برای خرید و تهیه این مکمل دارویی و سایر مکمل‌ها می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

کپسول سلادرین برونسون 60 عددی (Bronson Celadrin 60 Capsules) با تأثیرات مثبت خود، بهبود سلامت و عملکرد مفاصل را تسریع و در کاهش دردهای مفصلی ناشی از فشار یا پیری تاثیرگذار است. این مکمل غذایی می‌تواند از ناپدید شدن مایع مفصلی و آسیب رسیدن به مفاصل، به ویژه مفاصلی که فشار زیادی را تحمل می‌کنند، جلوگیری کند و دردهای شدید زانوها و دیگر مفاصل را بهبود بخشد. برای ورزشکاران نیز، استفاده از کپسول سلادرین می‌تواند به عنوان یک راهکار جلوگیری از تخریب مفاصل و ارتقاء عملکرد آنها مفید باشد.

با افزایش سن و ورود به سنین میانسالی، مصرف سلادرین می‌تواند به ترمیم و حفظ سلامت مفاصل کمک کند. ترکیبات فوق‌العاده مؤثر این مکمل دارویی و همچنین اثرات مثبت آن در کاهش التهاب و تسهیل حرکت مفاصل به‌طور علمی ثابت‌شده است. بررسی‌ها نشان داده‌اند که اسید چرب استریفیه شده در سلادرین به مهار التهابات و در نتیجه کاهش درد‌های مزمن مرتبط با التهابات نظیر استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید کمک می‌کند.

این مکمل همچنین با تدریج تقویت دیواره‌های سلولی و افزایش انعطاف‌پذیری سلول‌های جدید، به تقویت مایع درون مفصلی کمک می‌کند. در نتیجه این کپسول از استخوان و مفاصل محافظت کرده و تعادل و انعطاف‌پذیری را در افراد بهبود می‌بخشد. همچنین با مصرف کپسول سلادرین برونسون می‌توانید دردهای زانو و سایر مفاصل را تسکین دهید.

 

 


 

مزایای مصرف کپسول سلادرین برونسون

همانطور که در بالا مطالعه کردید، کپسول سلادرین برونسون یک مکمل دارویی عالی برای دردهای مفصلی و استخوانی است. افراد با مصرف این کپسول می‌توانند درد مفاصل را تسکین ببخشند و میزان سطح رضایت خود از زندگی را بالا ببرند. برخی از مزایای این محصول عبارت است از:

  • بهبود انعطاف پذیری و عملکرد بهتر مفاصل
  • افزایش سلامت استخوان‌ها
  • کاهش علائم التهاب مفصل
  • تقویت مفاصل و غضروف‌ها
  • ضد درد و التهاب

نحوه مصرف کپسول سلادرین برونسون

جهت اثربخشی بیشتر، می‌تانید روزانه یک الی سه کپسول سلادرین برونسون را طبق دستور پزشک مصرف نمایید. لازم به ذکر است که این کپسول‌ها را باید همراه با غذا بخورید. چرا که در این حالت امکان دردهای معده و روده پس از مصرف قرص در افراد حساس کمتر خواهد بود.

شرایط نگهداری

این مکمل دارویی را باید در جایی خشک و بدون رطوبت در دمای پایین‌تر از 30 درجه سانتیگراد و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید. همچنین پس از هر بار مصرف از بسته شدن کامل درب قوطی اطمینان حاصل کنید. چرا که در غیراینصورت امکان ریخته شدن کپسول روی زمین و ورود رطوبت و گردوغبار به درون آن بیشتر خواهد بود.

هشدارهای مصرف

تاکنون افرادی که با تجویز و براساس دستورالعمل‌های پزشک از این مکمل داروی استفاده کرده‌اند، هیچگونه عارضه خاصی را اعلام نکرده‌اند. اما با این وجود باید به برخی از هشدارهای مصرف توجه ویژه داشته باشید:

  • این فرآورده صرفا مکمل بوده و برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری‌ها کاربردی ندارد.
  • برای استفاده بیش از ۲ ماه، با متخصص صحبت کنید.
  • در صورت مصرف داروی خاص، با دکتر مشورت کنید.
  • از مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی اجتناب نمایید.
  • در صورت مصرف طبق دوز پیشنهادی یا تجویز دکتر، عوارض خاصی در پی نخواهد داشت.
  • تاکنون تداخل دارویی خاصی برای سلدرین برونسون گزارش نشده است.

 


 

کپسول سلادرین برونسون برای چه کسانی مفید است؟

کپسول سلادرین برونسون برای تمامی افراد بزرگسالی (آقایان و خانم‌ها) که از دردهای آرتروزی، مفصلی و استخوانی رنج می‌کشند بسیار مفید و موثر خواهد بود. در بیماران مبتلا به بیماری‌های مفصلی و غضروفی، حرکت دست‌ها، پاها، گردن و سایر اجزاء بدن با سختی و درد زیادی همراه است که می‌تواند زندگی فرد را سخت و تحت تاثیر قرار دهد.

سلادرین برانسون می‌تواند در کاهش علائم بیماری‌های مفصلی مانند آرتروز مفصلی، آرتریت، کم کاری تیروئید، نقرس، جلوگیری از نرمی استخوان به دلیل کمبود ویتامین D، شکستگی مفاصل و التهاب آن‌ها مؤثر باشد.

جدول ترکیبات کپسول سلادرین برونسون

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

(Celadrin Fatty Acid Complex (52% Esterified Fatty Acids,260 mg per Capsule

1500 mg

*

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

کپسول سلادرین برونسون 60 عددی
کپسول سلادرین برونسون 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;