در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کپسول سی جی تی آلامو 300 عددی

CGT

شناسه محصول: 820578
شناسه محصول: 820578
تولید کننده: آلامو - Alamo آلامو - Alamo
آماده ارسال
651,000 تومان
مقدار (بسته)
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

انجام فعالیت‌های روزانه و همچنین تمرینات ورزشی پیچیده و سنگین، میزان سطح انرژی بدن را کاهش می‌دهند و موجب ایجاد خستگی و ضعف در افراد می‌شوند. استفاده از محصولات انرژی زا به شما کمک می‌کنند تا انرژی مورد نیاز روزانه خود را تامین کرده و کیفیت تمرینات خود را بهبود ببخشید. این محصولات دارای ترکیبات متنوعی هستند و نیاز افراد را به خوبی تامین می‌کنند.

کپسول سی جی تی آلامو دارای فرمولاسیون مخصوصی است و در ترکیبات خود گلوتامین، کراتین و تائورین را جای داده است. این محصول از فرآیندهای سیستم عصبی مرکزی پشتیبانی می‌کند و میزان تمرکز را حین انجام فعالیت‌های پیچیده افزایش می‌دهد.

در ادامه برای آشنایی هر چه بهتر با این محصول، آن را مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری، مزایا و خطرات احتمالی مصرف آن را برایتان به طور کامل شرح دادیم. در صورتی که قصد دارید کپسول سی جی تی را از داروخانه آنلاین خریداری کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.


انرژی زا چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات انرژی زا حاوی موادی هستند که بدن به آن‌ها نیاز دارد. این محصولات میزان انرژی، قدرت بدنی، سطح هوشیاری و تمرکز مغز را افزایش می‌دهند و کارایی بدن را تا حد زیادی بهبود می‌بخشند. بعد از مولتی ویتامین‌ها، مواد انرژی زا از محبوبیت بالایی در بین عموم مردم برخوردار هستند و روزانه تعداد زیادی از افراد برای جلوگیری از بروز خستگی و افزایش میزان سطح انرژی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در محصولات انرژی زا ترکیبات متنوعی وجود دارد که میزان بیداری و عملکرد مغز را افزایش می‌دهند. کپسول سی جی تی آلامو دارای کراتین، گلوتامین و تاتورین است و مانع از ایجاد خستگی در افراد می‌شود. این محصول همچنین روی عملکرد روده اثر گذاشته و سبب بهبود آن می‌شود. شما می‌توانید کپسول سی جی تی آلامو را از داروخانه آنلاین خریداری و قبل و بعد از تمرین ورزشی خود میل کنید.


کپسول سی جی تی آلامو

کپسول سی جی تی آلامو حاوی 1000 میلی‌گرم کراتین مونوهیدرات، 1000 میلی‌گرم گلوتامین و 1000 میلی‌گرم تائورین است. ترکیبات این محصول برای تمرینات ورزشی هوازی، استقامتی و غیرهوازی مناسب است و سبب افزایش قدرت و توان ورزشکار حین انجام این حرکات می‌شود.

مکمل سی جی تو با فرمولاسیون مخصوصی که دارد، به عنوان یک مکمل حرفه‌ای شناخته شده است و کراتین، گلوتامین و تائورین موجود در آن تمام نیاز یک ورزشکار را تامین می‌کند و سطح آن را از یک آماتور به یک حرفه‌ای تبدیل می‌کند.


نحوه اثرگذاری کپسول سی جی تی آلامو بر بدن

کپسول سی جی تی آلامو 300 عددی دارای ترکیبات ویژه‌ای است و به افزایش قدرت و توان بدنی ورزشکاران حین انجام تمرینات ورزشی کمک می‌کند. این محصول همچنین از فرآیندهای سیستم عصبی مرکزی پشتیبانی می‌کند. از سویی دیگر کپسول سی جی تی میزان تمرکز افراد در زمان انجام تمرینات سخت و پیچیده بالا برده و از این طریق باعث بهبود کیفیت تمرین می‌شود.

این کپسول روی عملکرد روده نیز اثر گذاشته و سبب بهبود آن می‌شود. تائورین موجود در این کپسول سطح انرژی بدن را افزایش می‌دهد و سبب بهبود نارسایی قلبی، تورم کبدی و همچنین بهبود هپاتیت می‌شود. کپسول سی جی تی سرعت ریکاوری عضلات را افزایش می‌دهد و از ایجاد خستگی در افراد جلوگیری می‌کند.


مزایای مصرف کپسول سی جی تی آلامو

  • میزان قدرت و توان بدنی را در زمان انجام تمرین افزایش می‌دهد.
  • موجب افزایش تمرکز حین انجام تمرینات ورزشی می‌شود.
  • عملکرد روده را بهبود می‌بخشد.
  • سبب تقویت سیستم ایمنی افراد می‌شود.
  • از فرآیندهای سیستم عصبی مرکزی پشتیبانی می‌کند.


خطرات احتمالی مصرف کپسول سی جی تی آلامو

  • پیش از مصرف کپسول با متخصص تغذیه یا پزشک متخصص مشورت کنید.
  • مصرف کپسول سی جی تی در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران توصیه نمی‌شود مگر طبق تجویز پزشک متخصص.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی محصول اکیدا خودداری کنید.
  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از این مکمل استفاده نکنند.
  • استفاده از کپسول سی جی تی آلامو برای بیماران مبتلا به دیابت و همچنین بیماران کبدی و کلیوی ممنوع است و باید با مشورت پزشک مصرف کنند.
  • در صورت بروز هرگونه عارضه احتمالی مصرف مکمل را قطع کنید و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • این محصول تنها یک مکمل غذایی بوده و برای پیشگیری، تشخیص و درمان مصرف نمی‌شود.
  • در صورت مصرف هرگونه داروی درمانی دیگر در کنار این محصول، نوع و میزان دوز مصرفی آن را به پزشک خود اطلاع دهید.


نحوه مصرف کپسول سی جی تی آلامو

کپسول سی جی تی آلامو 300 عددی را می‌توانید روزی 15 عدد مصرف کنید. 5 عدد از این کپسول را قبل از آن که تمرین ورزشی خود را آغاز کنید با آب فراوان میل کنید و 10 عدد دیگر را پس از اتمام تمرین ورزشی خود مصرف کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، کپسول سی جی تی آلامو را بایستی روزانه 15 عدد مصرف کنید. به این صورت که 5 عدد از آن را پیش از تمرین و 10 عدد دیگر را پس از اتمام تمرین میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر این محصول بدون تجویز پزشک یا مربی ورزشی خود جدا خودداری کنید.


شرایط نگهداری کپسول سی جی تی آلامو

کپسول سی جی تی آلامو را باید در دمای اتاق (حدودا دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، در محیطی کاملا خشک و تاریک، به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان خود قرار دهید.


خرید کپسول سی جی تی آلامو

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات کپسول سی جی تی آلامو

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Creatine Monohydrate

1000 mg

*

L-Glutamine

1000 mg

*

Taurine

1000 mg

*

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 5 عدد کپسول سی جی تی آلامو گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس