0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Glutamine Pro

پودر گلوتامین آیرون مکس 500 گرمی

شناسه کالا: 813830
شناسه کالا: 813830
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,052,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر گلوتامین آیرون مکس 500 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر گلوتامین آیرون مکس تولید شده در کشور آلمان است. مکمل گلوتامین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین بهبود سنتز پروتئین‌ها می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول این بوده که فاقد هرگونه چربی و کربوهیدرات است. نکته حائز اهمیت آن است که مصرف این مکمل برای افراد گیاهخوار هم مناسب بوده و بالاترین درجه خلوص را دارد. در ادامه شما را با دیگر ویژگی‌ها و میزان مصرف این مکمل آشنا خواهیم کرد. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها مولکول‌هایی هستند که با هم ترکیب شده و پروتئین‌ها را تشکیل می‌دهند. اسیدهای‌آمینه و پروتئین‌ها اجزای سازنده زندگی هستند. هنگامی که پروتئین‌ها هضم یا تجزیه می‌شوند، اسیدآمینه‌ها ثابت باقی می‌مانند. بدن انسان برای کمک به بدن از اسیدهای آمینه برای ساخت پروتئین‌ها استفاده می‌کند. اسیدهای آمینه همچنین می‌توانند به عنوان منبع انرژی در بدن استفاده شوند.

آمینواسیدها به سه گروه طبقه بندی می‌شوند:

  • آمینواسیدهای ضروری
  • آمینواسیدهای غیرضروری
  • آمینواسیدهای شرطی

آمینواسیدهای ضروری توسط بدن ساخته نمی‌شوند. در نتیجه آن‌ها را باید از منابع غذایی مثل گوشت سفید و قرمز، سویا، تخم مرغ و... دریافت نمود. در بدن 9 آمینواسید ضروری وجود دارد.

آمینواسید غیرضروری به این معنی است که بدن ما می‌تواند اسید آمینه را تولید کند، حتی اگر آن را از غذایی که می‌خوریم دریافت نکنیم. مثل: آسپاراژین، آسپارتیک اسید، سیستئین، گلوتامیک اسید، گلوتامین و...

آمینواسیدهای شرطی معمولاً ضروری نیستند، مگر در مواقع بیماری و استرس. تعدادی از آمینواسیدهای شرطی عبارتند از: آرژنین، سیستئین، گلوتامین، تیروزین، گلیسین، اورنیتین، پرولین و سرین.

شما نیازی به خوردن آمینواسیدهای ضروری و غیر ضروری در هر وعده غذایی ندارید، اما حفظ تعادل آن‌ها در طول روز مهم است. رژیم غذایی مبتنی بر یک ماده گیاهی کافی نخواهد بود، اما دیگر نگران ترکیب پروتئین‌ها (مانند لوبیا با برنج) در یک وعده غذایی نیستیم. در عوض، ما به کفایت رژیم غذایی به طور کلی در طول روز نگاه می‌کنیم.

پودر گلوتامین آیرون مکس

پودر گلوتامین آیرون مکس 500 گرمی (Ironmaxx Glutamine) دارای فرم خالص آمینواسید ال-گلوتامین است. این مکمل فاقد هرگونه مواد افزودنی، چربی و کربوهیدرات بوده و به همین جهت برای ورزشکارانی که رژیم‌های کم کالری دارند بسیار مناسب است. این محصول 60 درصد از تمامی آمینواسیدهای آزاد را در ترکیبات خود دارد. بیشترین میزان اسیدآمینه در بدن ال-گلوتامین بوده که در سلول‌های عضلاتی از غلظت بالایی برخوردار است.

در حین انجام تمرینات سنگین، گلوتامین ذخیره‌ای در بدن مصرف شده و می‌تواند باعث تحلیل رفتن عضلات شود. از این رو کمبود آن باید به سرعت بعد از پایان تمرین ورزشی جبران شده تا موجب تولید و ساخت عضلات جدید شود. استفاده از مکمل گلوتامین در سرعت بخشیدن به این فرآیند کمک بسزایی خواهد کرد.

نحوه اثرگذاری پودر گلوتامین آیرون مکس بر بدن

تعداد زیادی از متخصصان معتقد هستند که مکمل گلوتامین اثرگذاری چشمگیری در افزایش ترشح هورمون‌های رشد به صورت طبیعی دارد. همانگونه که قبلا به آن اشاره کردیم، هورمون رشد تاثیر قابل توجهی در افزایش قدرت و حجم عضلانی داشته و میزان چربی سوزی در بدن را زیاد می‌کند. بنابراین وجود آمینواسید گلوتامین برای بدن بسیار ضروری خواهد بود.

مزایای مصرف پودر گلوتامین آیرون مکس

  • موجب بازسازی و ساخت عضلات جدید می‌شود
  • از ایجاد خستگی و ضعف عضلانی پس از ورزش جلوگیری می‌کند
  • باعث سرعت بخشیدن به ریکاوری عضلات بعد از انجام ورزش‌های سنگین می‌شود
  • مکمل گلوتامین مانع از تجزیه و تحلیل رفتن عضلات می‌شود
  • در متابولیسم پروتئین‌ها نقش حائز اهمیتی دارد
  • مانع از درد و گرفتگی عضلات می‌شود
  • این مکمل برای مصرف گیاهخواران مناسب است
  • حاوی 100 درصد گلوتامین خالص است
  • فاقد هرگونه شیرین‌کننده مصنوعی، گلوتن، لاکتوز، ژلاتین، رنگ مصنوعی، مواد نگهدارنده

خطرات احتمالی مصرف پودر گلوتامین آیرون مکس

  • مکمل گلوتامین را به هیچ عنوان جایگزین وعده‌های غذایی نفرمایید.
  • بیش از دوز توصیه شده نباید مصرف شود
  • استفاده این محصول در دوران شیردهی و همچنین برای زنان باردار ممنوع است
  • بهتر است افراد زیر 18 سال از این مکمل استفاده نکنند
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و همچنین سالمندان پیش از مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنند
  • بهتر است 2 هفته پیش از انجام عمل جراحی مصرف این مکمل را قطع کنید
  • توصیه می‌شود این مکمل را طبق دستور پزشک تغذیه یا مربی ورزشی مصرف کنید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.

نحوه مصرف پودر گلوتامین آیرون مکس

پودر گلوتامین آیرون مکس 500 گرمی را روزانه 1 پیمانه ( حدودا 5 گرم) را در آب، آبمیوه طبیعی یا شیر مخلوط کرده و میل کنید. توصیه می‌شود 1 پیمانه پس از بیدار شدن از خواب، 1 پیمانه بلافاصله پس از اتمام تمرین و 1 پیمانه را 15 دقیقه پیش از خوابیدن مصرف کنید.

میزان مصرف

همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم مکمل گلوتامین را روزانه بین 5 الی 15 گرم در مایعات حل کرده و مصرف نمایید. حداکثر دوز مصرفی این مکمل ( 3 سروینگ در روز) یعنی معادل 15 گرم است. برای پیشگیری از بروز هرگونه عارضه جانبی بیش از میزان دوز توصیه شده استفاده نکنید.

شرایط نگهداری پودر گلوتامین آیرون مکس

مکمل گلوتامین آیرون مکس را باید در دمای پایین‌تر از 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق)، دور از دسترس اطفال و تابش مستقیم نور نگهداری نمود.

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر گلوتامین آیرون مکس

سیترولین یک نوع آمینواسید غیرضروری در بدن است. نکته جالب آن است که سیترولین به زبان لاتین یعنی هندوانه و این میوه نیز سرشار از سیترولین است. دیگر مواد غذایی که سیترولین در آن‌ها یافت می‌شود عبارتند از: سویا، لوبیا چیتی، بادام زمینی و...

گلوتامین باعث انتقال سیترولین به بافت‌ها می‌شود. سیترولین هم یک پیش ماده برای تولید نیتروژن مونواکسید و آرژنین است. زمانی که گلوتامین کنار آمینواسید سیترولین قرار می‌گیرد، موجب افزایش تولید نیتریک اسید می‌شود. با افزایش تولید نیتریک اسید در بدن، میزان اکسیژن رسانی به تمامی عضلات و تقویت آن‌ها رو به بهبود می‌رود. به همین جهت ترکیبات لازم برای عضله‌سازی تامین شده و رشد و تقویت قدرت عضلات را شاهد خواهیم بود.

البته لازم به ذکر است که تاثیر گلوتامین روی این چرخه به صورت کاملا مستقیم نیست، اما با این وجود نمی‌شود نقش این ماده را روی فرآیندهای مختلف که در بدن اتفاق میفتند نادیده گرفت.

خرید پودر گلوتامین آیرون مکس

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی بوده که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر گلوتامین آیرون مکس

عنوانمقدار
ال-گلوتامین L-Glutamine 5 گرم
پروتئین < 0.5 گرم
نمک 0.33 گرم
کربوهیدرات 0.5 گرم
چربی < 0.5 گرم
انرژی 10 کیلوکالری

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 3 پیمانه (معادل 15 گرم) پودر گلوتامین آیرون مکس گفته شده است.

پودر گلوتامین آیرون مکس 500 گرمی
پودر گلوتامین آیرون مکس 500 گرمی
قیمت:
1,052,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;