0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

MEGA OMEGA

کپسول نرم مگا امگا باریویتال 60 عددی

شناسه کالا: 817792
شناسه کالا: 817792
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: کپسول نرم مگا امگا باریویتال 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول نرم مگا امگا باریویتال 60 عددی توسط شرکت باریج اسانس ساخته شده است. این کپسول دارای مقادیر بالایی اسیدهای چرب غیر اشباع و اسیدهای چرب مورد نیاز بدن افراد است. از سویی دیگر این مکمل دارویی به دلیل ترکیبات خاص خود دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز بوده و به همین جهت مورد توجه و حمایت مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. در ادامه مطلب اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تری از این کپسول، نحوه اثرگذاری و ویژگی‌های منحصر به فرد آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با کپسول نرم مگا امگا باریویتال ما را تا انتها همراهی فرمایید.

 


 

معرفی کپسول نرم مگا امگا باریویتال

پیش از آشنایی با نحوه اثرگذاری کپسول نرم مگا امگا باریویتال، بهتر است شما را با ترکیبات تشکیل‌دهنده این کپسول و همچنین خواص آن‌ها آشنا کنیم. این مکمل دارویی تشکیل شده از روغن گل مغربی، سبوس برنج، سنجد تلخ، زیتون و بذر کتان است. هر یک از این ترکیبات نام برده شده دارای خواص و کاربردهای مخصوص به خود هستند که در ادامه به طور کامل آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

حدود 15 تا 25 درصد از گل مغربی تشکیل شده از روغن است و به همین جهت منبعی غنی از امگا 6 به حساب می‌آید. این روغن در ترکیبات خود دارای اسیدهای چرب ضروری نظیر لینولئیک اسید و گاما لینولنیک اسید است. از موارد مصرف روغن گل مغربی می‌توان به تاثیر آن در بهبود نوروپاتی دیابتی، کاهش فاکتورهای بیماری قلبی عروقی مانند کاهش فشارخون و کلسترول و همچنین افزایش میزان HDL اشاره نمود.

زیتون منبعی غنی از امگا 9 است. این دانه با وجود اندازه کوچکی که دارد اما سرشار از خاصیت‌های درمانی بوده و برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها از آن استفاده می‌کنند. دانه زیتون اثرات مثبتی در کاهش سطح فشار خون، پیشگیری و درمان بیماری دیابت و همچنین درمان تعدادی از بیماری‌های پوستی داشته و همواره مورد توجه داروسازان قرار گرفته است. از دیگر موارد کاربرد آن می‌توان به درمان بیماری‌های ایجادکننده لخته خون، کاهش التهابات بدن و همچنین درمان بیماری‌های التهابی روده اشاره نمود. طبق تحقیقات صورت گرفته ثابت شده است که روغن دانه زیتون میزان سطح آنتی اکسیدان‌های خون را افزایش می‌دهد.

سبوس برنج حاوی مقادیری امگا 3 و امگا 6 در ترکیبات خود است و به همین جهت در آبرسانی به پوست کمک کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و موجب جوانسازی پوست می‌شود. طبق نتایج به دست آمده از مطالعات گسترده، مصرف روغن سبوس برنج پس از گذشت حدودا 4 هفته در کاهش وزن، کاهش شاخص توده بدنی، باریک‌تر شدن کمر و همچنین کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و کلسترول خون و LDL تاثیرات مثبتی داشته است.

بذر کتان نیز همانند سبوس برنج سرشار از امگا 3 و امگا 6 است. این دانه خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و میزان التهاب و درد را کاهش می‌دهد. از سویی دیگر به کاهش میزان سطح چربی در بدن کمک کرده و ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را به حداقل می‌رساند.

از سنجد تلخ به عنوان منبع امگا 7 نام برده می‌شود. این دانه سرشار از ویتامین‌های C، E، K، B12 و B1 بوده و به همین جهت بسیار ارزشمند است. این دانه نیز دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و به بهبود فشار خون و میزان سطح چربی بدن کمک بسزایی می‌کند.

   


 

نحوه اثرگذاری کپسول نرم مگا امگا باریویتال

 همانطور که مشاهده نمودید در بالا مواد تشکیل‌دهنده کپسول نرم مگا امگا باریویتال و خواص آن‌ها را برای شما به طور کامل شرح دادیم. این مکمل دارویی با دارا بودن مواد غنی از اسیدهای چرب مورد نیاز بدن، نقش بسیار کارآمدی در بهبود سلامت قلب و عروق شما خواهد داشت. همچنین این کپسول در کاهش سطح فشار خون بالا و بهبود بخشیدن به علائم آرتریت روماتوئید نیز نقش داشته و موجب پایین آمدن سطح تری گلیسیرید خون می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کپسول نرم مگا امگا باریویتال

  •  کپسول نرم مگا امگا باریویتال کلیه اسیدهای چرب مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده.
  • به دلیل داشتن بذر کتان در ترکیبات خود دارای خاصیت ضد درد، ضد التهاب و... است.
  • کمک به پایین نگه داشتن فشار خون.
  • مناسب برای استفاده افراد دارای بیماری‌های قلبی عروقی.
  • کمک به پیشگری بیماری دیابت.
  • کمک به درمان برخی از بیماری‌های پوستی.

خطرات احتمالی مصرف کپسول نرم مگا امگا باریویتال

  • در صورت حساسیت به هر یک از مواد تشکیل‌دهنده این مکمل دارویی از مصرف آن اجتناب فرمایید.
  • کپسول نرم مگا امگا باریویتال در دوران بارداری و همچنین مادران در دوران شیردهی بهتر است طبق تجویز پزشک متخصص مصرف گردد.
  • درب محصول را بلافاصله پس از مصرف به طور کاملا محکم ببندید.
  • در صورت بروز هرگونه عارضی جانبی مصرف کپسول را قطع کرده و به پزشک مراجعه فرمایید.
  • مطمئن شوید محصول را در جای خشک و به دور از رطوبت احتمالی نگهداری می‌کنید.
  • تحت هیچ عنوان مکمل دارویی را به صورت سرخود بیشتر از دوز پیشنهادی روی محصول یا دوز مشخص شده از سوی پزشک مصرف نفرمایید.
  • افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای پیش از مصرف کپسول با پزشک معالج خود مشورت کنند.

نحوه مصرف کپسول نرم مگا امگا باریویتال

بهتر است کپسول نرم مگا امگا باریویتال 60 عددی را هر روز بین 2 تا 3 عدد طبق توصیه پزشک معالج خود، پیش از غذا یا همراه با وعده غذایی خود میل کنید. دقت فرمایید در زمان مصرف این مکمل دارویی حتما آب کافی بنوشید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، کپسول نرم مگا امگا باریویتال را بایستی روزانه 2 تا 3 پیش از وعده غذایی یا با غذای خود همراه با آب فراوان میل کنید. توصیه می‌شود از مصرف دوزهای بالاتر این مکمل دارویی اکیدا خودداری فرمایید یا پیش از مصرف دوزهای بالاتر با پزشک متخصص یا پزشک داروخانه مشورت کنید.

 


 

شرایط نگهداری کپسول نرم مگا امگا باریویتال

کپسول نرم مگا امگا باریویتال را بایستی در جای خشک و بدون رطوبت، در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق)، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و همچنین دور از دسترس کودکان خردسال نگهداری فرمایید.

 


 

خرید کپسول نرم مگا امگا باریویتال

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های مختلف است. برای خرید انواع مکمل دارویی و ورزشی، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمایید.

جدول ترکیبات کپسول نرم مگا امگا باریویتال

روغن گل مغربی

زیتون

بذر کتان

سبوس برنج

سنجد تلخ

 

 

کپسول نرم مگا امگا باریویتال 60 عددی
کپسول نرم مگا امگا باریویتال 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;