0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

CREATINE

پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی

شناسه کالا: 820594
شناسه کالا: 820594
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
798,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی

پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی (Doobis Creatine Pure 100% 300 gr) یک مکمل ورزشی عالی جهت افزایش وزن، حجم عضلانی و جلوگیری از تحلیل و تضعیف عضلات است. این محصول در آب حل نمی‌شود و از خالص‌ترین نوع کراتین موجود در بازار است. پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن توسط شرکت صنایع غذایی ایلیا پارس تولید در بسته‌بندی بهداشتی و قوطی شکل تولید و به بازار عرضه می‌گردد. بنابراین شما با بهره از این محصول می‌توانید به وزن ایده‌آل و اندامی متناسب و ورزشکاری دست پیدا کنید. ورزشکاران این محصول را از تمامی نمایندگی مجاز فروش و همچنین داروخانه‌های معتبر می‌توانند تهیه کنند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن بر بدن

پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی (Doobis Creatine Pure 100% 300 gr) یک مکمل ورزشی خالص است که در هر وعده شامل 5 گرم کراتین مونوهیدرات میکرونیزه شده خالص است. این مکمل ورزشی از مقاومت، قدرت و افزایش توده عضلانی بدون چربی بدن پشتیبانی کرده و عاری از هرگونه مواد افزودنی است.

به طور کلی کراتین یک ماده ارزشمند است که در طول تمرینات سخت و شدید ورزشی، سوخت ماهیچه‌ها را تامین می‌کند. به عبارتی مکمل کراتین مونوهیدرات ذخایر کراتین را پس از تمرینات سخت به سرعت پر می‌کند. این مکمل بدون طعم بوده و شما می‌توانید برای دلچسب‌تر شدن آن می‌توانید این مکمل ورزشی را پس از تمرین با هر نوشیدنی طعم‌داری ترکیب و نوش جان کنید.

کراتین منبع انرژی ماهیچه‌ای است که در خون وجود دارد و به نواحی و ماهیچه‌های مختلف بدن انتقال می‌یابد. کراتین به صورت طبیعی در کبد و کلیه از متابولیسم اسید آمینه ایجاد می‌شود. بیش از 95 درصد کراتین بدن انسان در عضلات اسکلتی است.

به طور کلی افراد نیمی از کراتین خود را از غذا دریافت می‌کنند. اما این در حالیست که ورزشکاران برای حجم دادن به عضلات نیازمند کراتین بیشتری هستند. بنابراین باید مقداری از این کراتین را از طریق مصرف مکمل‌های حاوی کراتین دریافت کنند.

دریافت کراتین سبب افزایش ذخایر کراتین فسفات و در واقع افزایش سطح انرژی می‌شود. این امر موجب می‌شود تا ورزشکاران زمان بیشتری را بتوانند با انرژی بالا تمرین کنند.

کراتین به ورزشکار یا بدنساز انرژی انفجاری می‌دهد که وی می‌تواند از آن برای انجام تمرینات شدید ورزشی استفاده کند. این ماده ارزشمند سبب تقویت و همچنین افزایش عضلات نیز می‌شود.

برای خرید کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید. پس از ثبت سفارش این مکمل ورزشی اصل را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت.

 


 

مزایای مصرف پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن

همانطور که در بالا مطالعه کردید، کراتین برای ورزشکاران به ویژه افرادی که تمرینات شدیدی ورزشی انجام می‌دهند مناسب است. برخی از مزایای مصرف این مکمل ورزش در طول تمرینات سخت ورزشی عبارت است از:

  • کمک به رشد عضلات، قدرت، ریکاوری و عملکرد ورزشی
  • کراتین 100 درصد مونوهیدرات میکرونایز شده
  • بدون طعم جهت مصرف همراه با سایر مکمل ها
  • جایگزینی ذخایر کراتین موجود در بدن

نحوه مصرف پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن

به طور کلی برای مصرف مکمل کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن باید مقدار مشخص از این محصول را با 200 الی 300 میلی لیتر آب یا آبمیوه ترکیب و نوش جان کنید. به طور کلی مصرف کراتین شامل دو مرحله مهم است.

اگر اولین بارتان است کراتین استفاده می‌کنید و یا خیلی وقت است که کراتین استفاده نکرده‌اید:

  • بارگیری کراتین: برای 5 روز اول روزی 4 قاشق از پودر را (صبح، بعد از ظهر، بعد از تمرین، قبل از رفتن به رختخواب) استفاده نمائید.
  • نگهداری کراتین: بعد از دوره بارگیری 1 قاشق از پودر را بلافاصله بعد از تمرین مصرف نماید.

میزان مصرف

به طور کلی روزانه یک پیمانه از این محصول برای ورزشکاران توصیه می‌شود. مصرف 5 گرم در روز برای تمام طول دوره برای کسب نتایج مثبت کراتین کافی است.

 


 

شرایط نگهداری پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن

برای نگهداری از این پودر شما باید قوطی را در جایی خشک و خنک و به دور از تابش نور مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان قرار دهید. پس از هر بار استفاده از محصول، درب قوطی را محکم ببندید تا از نفوذ گردوغبار یا رطوبت به درون آن جلوگیری کنید.

 

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن

  • افراد زیر 18 سال مصرف نکنند.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.
  • در دوره‌ استفاده از کراتین روزانه بیش از ۸ لیوان آب مصرف نماید.

این مکمل با وجود تمام فوایدی که برای ورزشکاران و سایر افراد دارد گاهی هم می‌تواند باعث بروز برخی عوارض شود که عمدتاً دلیل اصلی آن مصرف بیش از حد توصیه شده از این مکمل است و یا آلرژی به ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول است.

علائم آلرژیک این مکمل شامل تنگی نفس، کهیر، تورم صورت، لب، دهان و گلو بوده و اینکه در برخی افراد هم می‌تواند باعث بروز دل درد و حالت تهوع، اسهال و گرفتگی عضلات شود.

همچنین مصرف برخی داروها هم می‌تواند عوارض ناشی از مصرف آن را تشدید کنند زیرا مستقیماً بر روی عملکرد کلیه تأثیر می‌گذارد، که این داروها شامل: داروهای ضد ویروسی، شیمی درمانی، داروهای درمانی برای ناهنجاری‌های  لگن، داروهای پوکی استخوان است.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن

شما کراتین را می‌توانید با سایر مکمل‌های عضله‌ساز مانند پروتئین وی و همچنین BCAA مصرف کنید. در این حالت این مکمل می‌تواند عملکرد بهتری برای شما داشته باشد.

جدول ترکیبات پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن (به ازای 100 گرم پودر)

ترکیبات

مقدار

درصد نیاز مصرف روزانه

کراتین منو هیدرات

100 g

*

*مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

 

 

پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی
پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی
قیمت:
798,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;