0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: ویتامین سی (C)

VITAMIN C

کپسول ویتامین سی آلامو 100 عددی

شناسه کالا: 817187
شناسه کالا: 817187
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول ویتامین سی آلامو 100 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول ویتامین سی آلامو، دارای 1000 میلی‌گرم ویتامین C و عصاره میوه گل سرخ (روزا کانینا) در ترکیبات خود بوده و از کمبود ویتامین C در بدن جلوگیری می‌کند. مکمل آلامو رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. این محصول همچنین باعث شادابی و استحکام پوست، تقویت رشد استخوان‌ها، حفظ سلامت دندان‌ها و لثه نیز می‌شود. در ادامه مطلب اطلاعات کامل و دقیقی از این مکمل در اختیار شما خواهیم گذاشت. برای آشنایی بیشتر با این محصول ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

ویتامین و مواد معدنی چیست و چه کاربردی دارند؟

ویتامین‌ها و مواد معدنی ترکیباتی آلی هستند که بدن ما به میزان بسیار کمی برای انجام انواع فرآیندهای متابولیکی از آن‌ها استفاده می‌کند. اساسا این ویتامین‌ها هستند که بدن ما را سالم نگه داشته و مانع از بروز انواع بیماری‌ها می‌شوند و به عملکرد درست بدن کمک بسیاری می‌کنند. یک فرد سالم، ویتامین‌ها و مواد معدنی را از غذاهایی که در طول روز مصرف می‌کند دریافت خواهد کرد. یک رژیم غذایی سالم و متنوع (که شامل هر 5 گروه غذایی است) تنها چیزی است که برای سالم ماندن نیاز داریم. توصیه می‌شود ویتامین‌ها و مواد معدنی را از خوردن انواع غذاهای سالم و تصفیه نشده دریافت کنید. شایان ذکر است که در صورت مصرف زیاد این املاح، دچار مسمومیت خواهید شد.

ویتامین‌ها و مواد معدنی شکلی از مواد مغذی (به نام ریز مغذی‌ها) هستند که در مقادیر کم مورد نیاز ما خواهند بود. اگر چه ریزمغذی‌ها به ما انرژی نمی‌دهند، اما در فرآیندهای متابولیکی که ما را قادر می‌سازد از کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌ها که به عنوان درشت مغذی‌ها نیز شناخته می‌شوند، انرژی دریافت کنیم، دخالت دارند. ویتامین‌های مختلف اهداف متفاوتی دارند و به انجام عملکردهای مختلف در بدن کمک می‌کنند. در مجموع 13 ویتامین وجود دارد که 8 مورد از این ویتامین‌ها از گروه ویتامین‌های B هستند. مکمل آلامو دارای مقادیر مناسبی از ویتامین C در ترکیبات خود است و به حفظ این ویتامین در بدن شما کمک می‌کند.

 


 

کپسول ویتامین سی آلامو

کپسول ویتامین سی آلامو 100 عددی، حاوی 1000 میلی‌گرم ویتامین C خالص و عصاره میوه گل سرخ (روزا کانینا) در ترکیبات خود بوده و کمبود ویتامین C بدن را جبران می‌کند. این ویتامین یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند بوده و به تقویت سیستم ایمنی، ساخت کلاژن، افزایش رشد استخوان‌ها، حفظ سلامت دندان و لثه کمک می‌کند. هنگامی که پوست شما در معرض تابش اشعه‌ ماورای بنفش خورشید قرار می‌گیرد، در آن رادیکال‌های آزاد تولید شده و باعث آسیب رسیدن به پوست و ایجاد سرطان در آن می‌شوند. ویتامین C با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد مانع از ایجاد این مشکل شده و از پوست شما محافظت می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول ویتامین سی آلامو بر بدن 

کپسول ویتامین سی آلامو، به دلیل ترکیبات خود به آسانی ویتامین C موردنیاز بدن را تامین کرده و دارای عصاره میوه گل سرخ (روزا کانینا) است. ویتامین C در دسته ویتامین‌های محلول در آب قرار داشته و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد رادیکال‌های آزاد را در بدن خنثی کرده و نقش مهمی در حفظ سلامت و ایمنی بدن افراد ایفا می‌کند. بدن شما به طور طبیعی قادر به تولید ویتامین C نبوده و آن را در بدن ذخیره نمی‌کند. به همین جهت وجود این ویتامین در رژیم غذایی افراد بسیار ضروری است. میزان قابل توجهی از ویتامین C در میوه و سبزیجاتی است که به طور معمول در طول روز مصرف می‌کنیم، از این رو وجود این دو منبع غذایی در رژیم غذایی ما بسیار مهم خواهد بود. در صورتی که ویتامین C در منابع غذایی شما به میزان کافی یافت نشود، مجبور به استفاده از مکمل‌های دارویی خواهید شد. کپسول ویتامین سی آلامو یکی از بهترین مکمل‌های موجود در بازار بوده و امروزه تعداد زیادی از افراد از این محصول استفاده می‌کنند.

این محصول موجب افزایش کلاژن‌سازی در پوست نیز می‌شود. کلاژن یکی از قوی‌ترین بخش‌های بافت پیوندی بدن بوده که تمام اعضای بدن را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. کلاژن به پوست ساختاری قدرتمند بخشیده و باعث شادابی آن می‌شود. با افزایش سن به صورت طبیعی میزان کلاژن در پوست کم شده و باعث بروز چین و چروک در پوست افراد می‌شود. از این رو مصرف کپسول ویتامین سی آلامو روند پیر شدن پوست را کند می‎‌کند.

یکی دیگر از فواید این کپسول که می‌توان به آن اشاره نمود، کنترل میزان کلسترول خون است. این محصول از  بالا رفتن میزان کلسترول در خون جلوگیری می‌کند. از سویی دیگر حضور ویتامین C به جذب هر چه بهتر آهن در بدن کمک کرده و مانع از بروز کم خونی در افراد می‌شود.

 


 

مزایای مصرف کپسول ویتامین سی آلامو

  • این کپسول حاوی مقادیر مناسبی ویتامین C همراه با عصاره گل سرخ است.
  • مقدار ویتامین C موردنیاز بدن افراد به خوبی تامین می‌کند.
  • به حفظ سلامت دندان و لثه‌های شما کمک بسزایی می‌کند.
  • نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است.

خطرات احتمالی مصرف کپسول ویتامین سی آلامو

  • افراد دارای حساسیت تعیین شده به عصاره میوه گل سرخ از مصرف این کپسول خودداری فرمایند.
  • نوجوانان و جوانان زیر 18 سال بهتر است از این مکمل استفاده نکرده یا در صورت مصرف زیر نظر پزشک متخصص یا دکتر داروساز قرار گیرند.
  • توصیه می‌شود بانوان باردار و مادران شیرده این مکمل را زیر نظر پزشک متخصص مصرف کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی، مصرف مکمل را قطع کرده و به پزشک مراجعه فرمایید.
  • بیشتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول استفاده نفرمایید.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص پیش از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت کنند.

نحوه مصرف کپسول ویتامین سی آلامو

کپسول ویتامین سی آلامو را باید در روز 2 مرتبه در کنار وعده‌های غذایی خود یا طبق تجویز پزشک همچنین همراه با آب فراوان میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، کپسول ویتامین سی آلامو 100 عددی را بایستی روزانه 2 عدد همراه با وعده‌های غذایی خود و آب فراوان میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی این مکمل جدا خودداری فرمایید.

شرایط نگهداری کپسول ویتامین سی آلامو

کپسول ویتامین سی آلامو 100 عددی را بایستی در جایی کاملا خشک و تاریک، به دور از رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. دمای مناسب برای نگهداری این مکمل ورزشی، دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) است. دقت فرمایید کپسول ویتامین سی آلامو را از دسترس کودکان خود دور نگه دارید.

 


 

خرید کپسول ویتامین سی آلامو

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات کپسول ویتامین سی آلامو

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Vitamin C

1000 mg

% 1111

(Rose Hip Extract (Rosa canina extract

25 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 2 عدد کپسول ویتامین سی آلامو گفته شده است.

 

 

کپسول ویتامین سی آلامو 100 عددی
کپسول ویتامین سی آلامو 100 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;