0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

PREFLEX 900mg Tab

کپسول پریفلکس 900 میلی گرم هلث برست 60 عددی

شناسه کالا: 810396
شناسه کالا: 810396
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول پریفلکس 900 میلی گرم هلث برست 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص پریفلکس پلاس هلث برست 60 عددی

قرص پریفلکس پلاس هلث برست 60 عددی (Health Burst Preflex Plus 60 Tablets) حاوی ترکیباتی است که برای ساختمان مفصل و غضروف ضروری و مفید است. هر کپسول این محصول شامل ۵۰۰ میلی‌گرم گلوکزآمین و ۴۰۰ میلی‌گرم کندروتین بوده که مصرف این محصول در موارد مختلف می‌تواند به بهبود وضعیت‌هایی نظیر درد و التهاب مفاصل، بازسازی و ترمیم بافت غضروفی و مفاصل، جلوگیری از تخریب غضروف، افزایش قابلیت حرکت، بهبود خشکی صبحگاهی، ترمیم تاندون‌ها و کاهش نیاز به داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی در بیماران مبتلا به آرتروز کمک کند. مصرف این مکمل می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی بزرگسالان مبتلا به آرتروز کمک کرده و به آنها امکان تسلط بر دردها و مشکلات مفاصل را بدهد. این قرص توسط شرکت پوراطب گستر ایرانیان تحت لیسانس آمریکا در بسته‌بندی قوطی شکل تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص پریفلکس پلاس هلث برست بر بدن

قرص پریفلکس پلاس هلث برست 60 عددی (Health Burst Preflex Plus 60 Tablets) با دارا بودن ترکیبات مفید و موثر، برای کاهش و بهبود دردهای استخوان و مفاصل بسیار مفید است.

آرتروز یا استئوآرتریت، یکی از شایع‌ترین بیماری‌های التهابی مفصل است که باعث تخریب و از بین رفتن غضروف مفاصل می‌شود. این بیماری ممکن است هر مفصلی را درگیر کند، اما معمولاً مفاصل بزرگ مثل زانو، ران و ستون فقرات بیشتر در معرض خطر ابتلا به آرتروز هستند. کپسول پریفلکس هلث برست حاوی ترکیباتی نظیر گلوکزآمین و کندروتین بوده که برای ساختمان و تقویت غضروف و مفاصل ضروری و بسیار مفید است.

مطالعات نشان داده است که گلوکزآمین دارای توانایی کاهش درد ناشی از آرتروز است و متخصصان معتقدند که این ترکیب برای بازسازی و ترمیم ساختمان مفاصل مفید است. یکی از مزیت‌های برجسته این مکمل، این است که ترکیبات آن کاملاً ایمن، طبیعی و غیر سمی هستند.

گلوکزآمین به طور طبیعی در منابع غذایی موجود نیست و دریافت آن تنها با مصرف مکمل امکانپذیر است. به همین منظور شما می‌توانید از مکمل‌های دارویی نظیر کپسول پریفلکس هلث برست جهت بهبود و ترمیم ساختمان غضروف و مفصل استفاده کنید. بنابراین به منظور کاهش و بهبود دردهای ناشی از آرتروز همین حالا می‌توانید مکمل دارویی پریفلکس هلث برست را از داروخانه‌ آنلاین صبا خریداری نمایید.  

همچنین، کندروتین که در این کپسول حضور دارد، نقش مهمی در ایجاد مقاومت در غضروف داشته و از خطرات به هم ساییدگی استخوان‌ها جلوگیری می‌کند.

با استفاده از گلوکزآمین و کندروتین در کپسول پریفلکس هلث برست، می‌توان به محافظت از بافت غضروفی، کاهش فعالیت آنزیم‌های تخریب‌کننده، افزایش استحکام بافت مفاصل و در نهایت بهبود وضعیت آرتروزی نیز کمک نمود.

 


 

مزایای مصرف قرص پریفلکس پلاس هلث برست

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید قرص پریفلکس پلاس هلث برست می‌تواند یک مکمل عالی برای افراد باشد که دردهای ناشی از آرتروز را در آنها کاهش می‌دهد. برخی از مزیت‌های دیگر این مکمل دارویی برای افراد به شرح زیر است:

  • محافظت از مفاصل ورزشکاران و مهار تخریب آنها در بهبود مفاصل آسیب‎دیده
  • افزایش انعطاف‌پذیری و عملکرد صحیح مفاصل و بهبود خشکی صبحگاهی
  • کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز، درد و خشکی مفاصل
  • جلوگیری از تخریب و ایجاد مقاومت در غضروف‌ها
  • بهبود عملکرد مفاصل و جلوگیری از تخریب آنها
  • بازسازی و ترمیم ساختمان مفاصل
  • رفع درد و التهاب مفاصل

نحوه مصرف قرص پریفلکس پلاس هلث برست

جهت اثربخشی بیشتر این محصول باید روزانه 3 عدد از این مکمل دارویی را به همراه غذا مصرف کنید. این قرص را بهتر است تحت نظارت پزشک و براساس دستورالعمل‌های او مصرف کنید. در این حالت نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد.

شرایط نگهداری

قرص پریفلکس پلاس را باید در دمای خشک و خنک (دمای زیر 30 درجه سانتیگراد) به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف درب قوطی را محکم ببندید تا از نفوذ رطوبت و گردوغبار به درون قوطی جلوگیری کنید.

هشدارهای مصرف

مکمل دارویی پریفلکس پلاس یک مکمل دارویی است که نباید هشدارها و موارد منع مصرف آن را در نظر نگرفت. مطالعه بروشور هشدارهای مصرف سبب می‌شود تا عارضه خاصی شما را تهدید نکند. برخی از هشدارهای مصرف این دارو به شرح زیر است:

  • افراد دیابتی و افرادی‎که به محصولات دریایی آلرژی دارند، این محصول را تحت نظر پزشک مصرف کنند.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.
  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • از افزایش خودسرانه دوز مصرفی در طول روز جدا و اکیدا خودداری کنید. چرا که در این حالت امکان رخداد هرگونه آسیبی وجود خواهد داشت.

 


 

قرص پریفلکس پلاس هلث برست برای چه کسانی مفید است؟

قرص پریفلکس پلاس هلث برست را همه افراد بزرگسال که از دردهای آرتروزی (گردن، دست، کمر و زانو) رنج می‌کشند می‌توانند استفاده کنند. چرا که این مکمل دارویی دردهای آنها را کاهش داده و سبب بهتر شدن شرایط عمومی فرد می‌شود. با مصرف یک دوره کامل از این محصول بیماران کاهش و بهبود حاصل شده را مشاهده می‌کند.

جدول ترکیبات قرص پریفلکس پلاس هلث برست

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

گلوکوزامین سولفات

۱۲۰۰mg

**

کندرویتین سولفات

۱۵۰mg

**

متیل سولفونیل متان

۱۵۰mg

**

هیالورونیک اسید

۱۵۰mg

**

کورکومین

۷۵mg

**

زنجبیل

۷۵mg

**

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

کپسول پریفلکس 900 میلی گرم هلث برست 60 عددی
کپسول پریفلکس 900 میلی گرم هلث برست 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;