0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: یائسگی

GEN ESTROG 100mg Cap

کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت 60 عددی

شناسه کالا: 824016
شناسه کالا: 824016
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت 60 عددی

کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت 60 عددی (Gen Estro-G100 60 Caps) یک مکمل گیاهی برای کنترل عوارض یائسگی برای بانوان است. این کپسول از گرگرفتگی و تعریق شبانه پس از یائسگی جلوگیری کرده و دردهای مفصلی و خشکی واژن را از بین می‌برد. همچنین خستگی‌های مفرط و بی‌خوابی را کاهش می‌دهد. این شرکت توسط شرکت بهستان بهداشت در بسته‌های بهداشتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. این کپسول از 10 علائم یائسگی و پیش از یائسگی جلوگیری می‌کند. در نتیجه بانوان با مصرف این کپسول می‌توانند این دوره را به راحتی بگذرانند و کمتر اذیت شوند.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت بر بدن

کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت 60 عددی (Gen Estro-G100 60 Caps) بانوان را در مسیر یائسگی کمک می‌کند. یائسگی یک فرایند بیولوژیک طبیعی در زندگی زنان بوده که معمولا از سن 45 تا 55 سالگی آغاز می‌شود. بانوان قبل و بعد از یائسگی علائمی دارند که شاید چندان خوشایند نباشد. بنابراین این عوارض و علائم زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. یائسگی با تغییرات هورمونی روی جسم و روان بانوان تاثیرات منفی می‌گذارد. در واقع با شروع یائسگی، تخمدان‌ها به میزان کمتری هورمون‌های زبانه به خصوص استروژن تولید می‌کنند و سبب بروز علائم یائسگی می‌شوند.

کپسول ژن استروجی حاوی استروژن‌های گیاهی است. به همین منظور کمبود این هورمون را در زنان در دوران یائسگی تامین می‌کند. با تامین این هورمون علائم کمبود آن یعنی گرگرفتگی، تعریق شبانه، اضطراب و بی‌خوابی در بانوان کاهش پیدا می‌کند.

بانوان پس از یائسگی کامل به برخی از بیماری‌ها نظیر پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی و عروقی، بی‌اختیاری ادرار، کم شدن ترشحات زنانه، کاهش تمایلات جنسی و افسردگی مبتلا می‌شوند. شاید یائسگی در افراد علائم ناراحت‌کننده‌ای را ایجاد کند اما با مصرف مکمل‌های مفید و حاوی استروژن‌های گیاهی می‌توانید این علائم و عوارض را کاهش دهید و کیفیت سطح زندگی خودتان را بهبود ببخشید. برای خرید محصولات مفید و موثر در کاهش علائم یائسگی و همچنین کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 

 


 

مزایای مصرف کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، مصرف کپسول ژن استروجی می‌تواند برای خانم‌ها در دوران یائسگی و پیش از یائسگی فواید و مزایای بسیار زیادی دارد. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

  • برطرف کردن دردهای مفصلی و خشکی واژن
  • کمک به کاهش خستگی مفرط
  • کاهش تعریق شبانه، بی‌خوابی
  • رفع بی قراری و سرگیجه
  • کنترل عوارض (یائسگی)
  • آرامش خلق و خو
  • کنترل گرگرفتگی

نحوه مصرف کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت

2 بار در روز 1 عدد از این کپسول را می‌توانید به همراه آب زیاد نوش جان کنید. فراموش نکنید که بیش از حد توصیه شده دوز مصرفی را نباید بیشتر کنید. چرا که در این حالت امکان وجود عارضه وجود خواهد داشت.

شرایط نگهداری

این محصول را باید در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد در جایی خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. پس از هر بار مصرف درب قوطی محصول را به طور کامل ببندید تا از نفوذ رطوبت درون آن جلوگیری کنید.

هشدارهای مصرف

قبل از مصرف حتما بروشور داخل جعبه محصول را مطالعه کنید یا از پزشک داروخانه درباره هشدارها و منع مصرف این دارو سوال کنید. در این حالت با آگاهی بیشتر از آن استفاده می‌کنید و عوارض آن برای شما کمتر خواهد بود.

  • در صورت مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد خون با پزشک مشورت نمایید
  • هنگام مصرف داروهای دیگر با پزشک مشورت کنید.
  • در دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود.

 


 

کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت مناسب برای چه افرادی است؟

کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت برای بانوان مناسب است. خانم‌ها برای کاهش علائم و عوارض یائسگی و پیش از یائسگی نظیر گرگرفتگی، تعریق شبانه، بی‌خوابی، بی‌قراری، نوسانات خلقی، سرگیجه، خستگی مفرط و دردهای مفصلی و خشکی واژن می‌توانند از این محصول استفاده کنند. قبل از مصرف بهتر است ابتدا با پزشک معالج خود مشورت نمایند.

جدول ترکیبات کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت

نام

مقدار

نیاز روزانه

Estro-G100

۲۵۷ mg

*

Angelina giags

۹۰ mg

*

Cynanchum wilfordil

۸۳٫۵ mg

*

Phlomis umbrosa

۸۳٫۵ mg

*

:* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
**: مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت 60 عددی
کپسول ژن استروجی بهستان بهداشت 60 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;