0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

BEST BCAA Pow

پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت 300 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب طعم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,248,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت 300 گرمی یک مکمل بی بی آی بسیار عالی برای ورزشکاران است. در حقیقت اغلب ورزشکاران برای جلوگیری از تحلیل بافت عضلانی خود از این مکمل پودر بست بی سی ای ای بهره می‌گیرند. پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت تحت لیسانس آمریکاست و توسط شرکت توسعه سبز تمیم تولید و در بسته‌بندی‌های قوطی شکل به بازار عرضه می‌شود. این محصول حاوی اسیدآمینه‌های شاخه‌دار است. این مکمل به افزایش حجم عضلات و همچنین جلوگیری از تحلیل عضلانی کمک می‌کند و موجب بهبود عملکرد فرد حین تمرینات سخت و طولانی می‌شود.

 

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها مولکول‌های هستند که با یکدیگر ترکیب شده و در نهایت پروتئین‌ها را تشکیل می‌دهند. آمینواسیدها و پروتئین‌ها اجزای سازنده زندگی بشر هستند. زمانی که پروتئین‌ها در بدن ما هضم می‌شوند، آمینواسیدها را از خود باقی می‌گذارند. بدن از آمینواسیدها برای ساخت پروتئین مورد نیاز خود استفاده می‌کند که از جمله این موارد می‌توان به تجزیه شدن غذا، رشد، ترمیم بافت عضلانی بدن و دیگر اعمال اشاره نمود. همچنین آمینواسیدها به عنوان منبع انرژی نیز برای بدن قابل استفاده خواهند بود.

به طور کلی در بدن انسان 20 نوع آمینواسید وجود دارد که تحت عنوان بلوک‌های سازنده پروتئین شناخته شده‌اند. از این تعداد 9 مورد آن‌ها آمینواسید ضروری بوده که بدن قادر به ساخت آن‌ها نیست و از طریق رژیم غذایی باید دریافت شود. این نوع آمینواسیدها در انواع غذاها نظیر گوشت، تخم مرغ، سویا و... به وفور یافت می‌شوند. تعداد 5 عدد دیگر این آمینواسیدها در دسته آمینواسیدهای غیرضروری جای می‌گیرند. این آمینواسیدها توسط خود بدن ساخته شده و نیاز به دریافت آن از طرق غذا نخواهد بود. 6 عدد باقی مانده دیگر این آمینواسیدها، آمینواسیدهای مشروط هستند که فقط در مراحل خاصی از زندگی و در شرایط داشتن بیماری خاص بدن قادر به ساخت آن‌ها نبوده و باید از مواد غذایی دریافت شوند.

پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت یک مکمل بی بی آی ورزشی حاوی آمینواسید است. به همین منظور اغلب ورزشکاران جهت تامین آمینواسید بدن در حین ورزش از این مکمل پودر بست بی سی ای ای بهره می‌گیرند.

 

 


 

پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت

همانطور که در بالا بیان کردیم پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت یک مکمل ورزشی حاوی اسیدآمینه‌های شاخه‌دار ضروری است. سایر ترکیبات موجود در این مکمل باعث بالا رفتن استقامت فرد ورزشکار حین تمرینات ورزشی می‌شود. در حقیقت ورزشکاران پس از مصرف این مکمل بی بی آی می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری را تمرین کنند. این مکمل علاوه  همچنین رشد عضلات را به طرز چشمگیری تقویت می‌کند.

این محصول حاوی 30 سروینگ, 2.5 گرم ال لوسین, 1.25 گرم ال ایزولوسین, 1.25 گرم ال والین, 1 گرم امگا 6 است و به عضله‌سازی و هچنین استقامت فرد ورزشکار به شدت کمک می‌کند. در طول یک دوره مصرف این مکمل ورزشی، سرعت ریکاوری بالا رفته، توان ورزشی افزایش پیدا می‌کند و همچنین از تحلیل عضلات جلوگیری می‌شود.

بنابراین ورزشکارانی که برای مسابقات آماده می‌شوند یا در طی روز تمرینات سنگینی انجام می‌دهند برای حفظ و سلامت عضلاتشان می‌توانند از پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت بهره بگیرند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت

CLA و روغن‌های موجود در ترکیبات پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت روند چربی‌سوزی را در بدن افزایش می‌دهد. انرژی تولید شده ناشی از چربی‌سوزی به ساخت و افزایش حجم عضلات کمک می‌کند.

پس از ورزش‌‌هایی نظیر دویدن‌های طولانی مدت و همچنین تمرینات سنگین ورزشی، بدن شروع به تجزیه پروتئین و مصرف منابع BCAAs می‌کند و سطح انرژی در بدن کاهش می‌یابد. به همین منظور با مصرف پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت شما می‌توانید این انرژی را جبران کنید. علاوه بر جبران انرژی با مصرف این مکمل ورزشی آسیب‌های عضلانی که معمولا 24 تا 48 ساعت پس از فعالیت‌های ورزشی سنگین شروع می‌شوند نیز کنترل خواهند شد. در حقیقت این پودر از تحلیل و آسیب عضلانی نیز جلوگیری خواهد کرد.

در یک جمله کوتاه و خلاصه می‌توان گفت که مصرف پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت قبل و حین تمرینات سخت ورزشی می‌تواند آسیب عضلانی را کاهش و باعث جلوگیری از کاهش قدرت عضلات شود. در حقیقت این مکمل ورزشی برای استقامت در طول ورزش بسیار مفید و کارآمد است.

 

 


 

مزایای مصرف پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت

همانطور که در بالا مطالعه کردید، مصرف این مکمل ورزشی می‌تواند برای ورزشکاران مزایای فراوانی به دنبال داشته باشد و از آسیب‌های جدی عضلانی جلوگیری کند. به طور کلی ویژگی و مزایای این پودر عبارتند از:

  • تغذیه بهتر عضلات
  • افزایش توان تمرینی
  • ریکاوری سریعتر عضلات
  • جلوگیری از تخریب بافت عضلانی

خطرات احتمالی پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت

نحوه و میزان مصرف پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت بسیار مهم و حائز اهمیت است. هنگامی که شما در میزان درست و توصیه شده این پودر را استفاده کنید، خطر یا عارضه‌ تهدیدکننده‌ای شامل حالتان نمی‌شود. اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف را نیز نادیده گرفت. مصرف این پودر در برخی شرایط ممنوع بوده و افراد از مصرف آن باید جدا خودداری کنند.

  • مصرف این پودر برای نوجوانان زیر 18 سال ممنوع بوده و این افراد در صورت نیاز باید حتما با پزشک مشورت کنند.
  • بیش از میزان و دوز پیشنهادی مصرف این محصول موجب آسیب به بدن می‌شود.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت مانند قرمزی پوست، اسهال، استفراغ، دل درد و... مصرف را متوقف کرده و به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • بهتر است از مصرف خودسرانه اجتناب کنید و قبل از استفاده با مربی، پزشک یا یک کارشناس تغذیه مشورت نمایید.
  • در صورتی که افراد به شیر، بادام، سویا یا تخم‌مرغ حساسیت دارند، قبل از مصرف این محصول باید با پزشک خود صحبت کنند.
  • افرادی که بیماری خاص دارند و تحت درمان هستند نبایند از این مکمل ورزشی استفاده کنند.
  • مصرف این پودر برای زنان باردار و شیرده ممنوع بوده و در صورت نیاز حتما باید با پزشک خود مشورت نمایند.
  • بیماران مبتلا به ناراحتی قلبی و بیماری‌های خاص، قبل از مصرف باید به یک پزشک مراجعه کنند.

نحوه مصرف پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت

همانطور که در بالا مطالعه کردید، نحوه و میزان مصرف این مکمل ورزشی مهم و حائز اهمیت است. جهت مصرف کافیست مقدار مشخص شده از این پودر را در 250 سی سی آب خنک مخلوط و سپس میل کنید.

میزان مصرف

روزانه یک اسکوپ از این پودر را هر ورزشکاری می‌تواند مصرف کند. ورزشکاران می‌توانند نصف اسکوپ را قبل و نصف اسکوپ را بعد از تمرین استفاده نمایند.

شرایط نگهداری پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت

پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت را باید در جایی خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور آفتاب و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف این پودر، حتما درب قوطی را محکم ببندید تا رطوبت و آلودگی به درون بسته نفوذ نکند.

 

 


 

خرید پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت

ترکیباتی که در جدول زیر مشاهده می‌کنید به ازای هر اسکوپ (10 گرمی) است.

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

L-Leucine (BCAA)

2.5 g

*

L-Isoleucine (BCAA)

1.25 g

*

L-Valine (BCAA)

1.25 g

*

Omega 6

1 g

*

Agmatine Sulfate

250 mg

*

 

  • نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت 300 گرمی
پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپورت 300 گرمی
قیمت:
1,248,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;