در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو 90 عددی

CAFFEINE TAURINE

شناسه محصول: 820396
شناسه محصول: 820396
دسته بندی: کافئین
تولید کننده: آلامو - Alamo آلامو - Alamo
آماده ارسال
301,005 تومان
مقدار (بسته)
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو، دارای کافئین و تائورین بوده و انرژی موردنیاز برای انجام تمرینات ورزشی را تامین می‌کند. مکمل آلامو روی سیستم عصبی مرکزی، میزان فشار خون، سوخت و ساز بدن، تقویت ذهن و حافظه اثر دارد. در ادامه در مورد نحوه اثرگذاری مکمل آلامو، مزایا و خطرات احتمالی مصرف آن صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.


کافئین و مواد انرژی‌زا چیست و چه کاربردی دارند؟

کافئین نوعی ماده شیمیایی طبیعی بوده که دارای اثرات محرک نیز هست. در قهوه، چای، کولا، کاکائو، گوارانا و بیش از 60 محصول دیگر یافت می‌شود. کافئین موجب تحریک‌پذیری سیستم عصبی مرکزی، فیبرهای ماهیچه‌ای، قلب و مرکز کنترل‌کننده فشارخون می‌شود. این ماده می‌تواند فشار خون را افزایش دهد، اما ممکن است این تاثیر را در افرادی که همیشه از آن استفاده می‌کنند ارائه ندهد. کافئین همچنین می‌تواند مانند یک "قرص آب" عمل کرده و جریان ادرار را افزایش ‌دهد. مردم بیشتر از کافئین برای هوشیاری ذهنی، کاهش سردرد، میگرن، افزایش عملکرد ورزشی و حافظه استفاده می‌کنند. همچنین برای آسم، بیماری کیسه صفرا، ADHD، فشار خون پایین، افسردگی و بسیاری از شرایط دیگر استفاده می‌شود، اما هیچ شواهد علمی خوبی برای حمایت از بسیاری از این موارد وجود ندارد. افراد به راحتی می‌توانند به اشتباه دوزهای بسیار زیاد از این محصول مصرف کنند. در بسیاری از کشورها غیرقانونی است که این محصولات به صورت عمده به مصرف کنندگان فروخته شوند. مکمل آلامو دارای مقادیر مناسبی کافئین است.


کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو

کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو 90 عددی، یک مکمل ورزشی عالی بوده که به دلیل اثرات مثبتی که از خود نشان داده است، امروزه مورد توجه ورزشکاران و علاقه‌مندان به نوشیدنی‌های انرژی‌زا قرار گرفته است. این کپسول در ترکیبات خود تائورین و کافئین را دارد. نام دیگر تائورین آمینو سولفونیک اسید است. این ماده به صورت طبیعی در بدن تولید شده و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. کافئین نیز یک داری محرک به حساب آمده و فعالیت سیستم عصبی مرکزی بدن را افزایش می‌دهد. نوشیدن چای و قهوه به دریافت میزان کافئین موردنیاز در بدن به شما کمک شایانی می‌کند. این ماده در سایر نوشیدنی‌ها از قبیل نوشابه‌های انرژی‌زا، نوشابه‌های گازدار و دیگر محصولات انرژی‌زا به وفور یافت می‌شود. مکمل آلامو یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی بوده که دارای مقادیر مناسبی کافئین در ترکیبات خود است. ورزشکاران با استفاده از این محصول می‌توانند انرژی موردنیاز خود برای انجام یک تمرین با کیفیت را دریافت کنند.


نحوه اثرگذاری کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو بر بدن

کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو، تاثیرات مثبتی روی عملکرد سیستم عصبی و بدن دارد. کافئین موجود در آن به قدرت بدن و افزایش حافظه افراد کمک بسزایی می‌کند. این کپسول خستگی در ماهیچه‌های بدن را به حداقل رسانده و باعث تحریک شدن نخاع و سیستم عصبی مرکزی می‌شود و همراه با آن‌ها کار می‌کند. تائورین موجود در این محصول مشتقی از آمینواسیدها به حساب آمده ولی برخلاف دیگر آمینواسیدها که به طور مستقیم در تولید عضله جدید نقش دارند، تاثیری نخواهد داشت. نقش اصلی تائورین در بدن حفظ هیدراتاسیون و تعادل الکترولیت‌ها در سلول‌ها، تشکیل نمک‌های صفراوی و کمک به هضم مواد غذایی، ایجاد تعادل در نقل و انتقالات مواد معدنی به سلول‌ها، کمک به سیستم عصبی و فعالیت‌های چشم است.

کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو همچنین از افزایش وزن حین داشتن رژیم‌های پرکالری جلوگیری کرده و میزان قند خون افراد را در سطح مناسبی حفظ کرده و کنترل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماده منحصر به فرد که می‌توان به آن اشاره نمود این است که به تنظیم دمای بدن، افزایش قدرت بدن برای انجام تمرینات و بالا بردن تمرکز در انجام درست حرکات ورزشی کمک می‌کند. از سویی دیگر تائورین موجب احتباس آب در عضلات بدن شده و حجم سلولی را افزایش می‌دهد. به همین جهت از این ماده به عنوان حجم‌دهنده سلولی نیز یاد می‌شود. تائورین در بدنسازی باعث افزایش میزان پمپاژ خون در قلب، جلوگیری از دهیدراته شدن بدن، بالا بردن سطح هوشیاری و کاهش میزان فشار خون می‌شود.


مزایای مصرف کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو

  • موجب کاهش احساس خستگی و کوفتگی بدن پس از انجام تمرینات ورزشی در ورزشکاران می‌شود.
  • به تقویت ذهن و حافظه افراد کمک می‌کند.
  • در بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن نقش بسزایی دارد.
  • برای استفاده بانوان و آقایان مناسب است.
  • به تولید پروتئین در بدن افراد کمک می‌کند.
  • توان سلول‌های بدن در حفظ آب را افزایش می‌دهد.
  • میزان سوخت و ساز در بدن را تا حد قابل قبولی بالا می‌برد.
  • انرژی موردنیاز برای انجام تمرینات ورزشی را تامین می‌کند.

خطرات احتمالی مصرف کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو

  • مصرف این مکمل ورزشی در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران ممنوع است.
  • نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از مصرف این مکمل خودداری فرمایند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی، مصرف مکمل را قطع کرده و در اولین فرصت به پزشک مراجعه فرمایید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول و تجویز پزشک اکیدا خوددای فرمایید.
  • مقدار استفاده از غذاها، داروها و نوشیدنی‌های کافئین‌دار را محدود کنید، زیرا مصرف بیش از حد آن‌ها باعث بی‌خوابی، بیقراری، افزایش میزان ضربان قلب (تپش قلب) و تحریک‌پذیری اعصاب می‌شود.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص از مصرف این مکمل ورزشی خودداری کنند.
  • افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی از مصرف این مکمل خودداری کرده یا تحت نظر پزشک متخصص مصرف نمایند.
  • در صورت استفاده از هر نوع داروی دیگر در کنار این محصول، نوع دارو و میزان آن را به دکتر خود اطلاع دهید.

نحوه مصرف کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو

کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو را باید در طول روز 1 عدد حدودا 45 دقیقه قبل از شروع تمرین ورزشی خود همراه با آب فراوان مصرف فرمایید.

میزان مصرف 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو را باید حدودا 45 دقیقه پیش از آغاز تمرین ورزشی خود همراه با آب فراوان میل کنید. دقت فرمایید از مصرف بالاتر از دوز پیشنهادی این مکمل ورزشی اکیدا خودداری کنید.

شرایط نگهداری کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو

کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو 90 عددی را باید در دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، درجایی کاملا خشک و به دور از رطوبت احتمالی و تابش مستقیم خورشید قرار دهید. دقت فرمایید که کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو را دور از دسترس کودکان خود بگذارید.


خرید کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Taurine

400 mg

*

Caffeine

200 mg

*

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 عدد کپسول کافئین پلاس تائورین آلامو گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس