0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: مرطوب کننده

Hand And Nail Moisturizing Cream

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

شناسه کالا: 819667
شناسه کالا: 819667
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
165,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم‌های مرطوب کننده یکی از پرمصرف‌ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که روزانه چندین بار از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اگر پوست خشکی دارید که بر اثر شستشو زیاد و قرار گرفتن در معرض باد دچار ترک و اگزما می‌شود، بهتر است از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو، از آن دسته محصولاتی است که همیشه باید همراه شما باشد حتی در سفر! این محصول حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده فوق العاده است که رطوبت موجود در پوست را حفظ می‌کند و مانع تبخیر آب میان بافتی از سطح پوست می‌شود.

اثرات مرطوب کنندگی این محصول بر روی ناخن نیز عالی است و با حفظ رطوبت در بافت ناخن‌ها، مانع شکسته شدن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید این محصول کاربردی را از داروخانه آنلاین یا مراکز آرایشی و بهداشتی خریداری کنید.

در ادامه، سعی کرده‌ایم شما را با ویژگی‌ها، کاربرد، ترکیبات و ساختار این محصول آشنا کنیم تا بهتر بتوانید انتخاب نهایی خود را انجام دهید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ترکیب اصلی کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم ترکیبات موثر در کرم مرطوب کننده ام کیو MQ را بیان کنیم باید به عصاره آلوئه ورا، روغن جوجوبا، آلانتوئین و ویتامین E اشاره کنیم. این ترکیبات از خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی فوق العاده برخوردار هستند و موجب نرمی‌ و لطافت پوست می‌شوند.

اهمیت عصاره آلوئه ورا برای پوست

آلوئه ورا یک ماده مرطوب کننده و آبرسان است که خشکی پوست را برطرف می‌کند و موجب نرمی‌و لطافت پوست می‌شود. این ماده از تبخیر آب سطحی پوست جلوگیری می‌کند و با حفظ رطوبت در بافت‌های پوستی موجب مرطوب ماندن دست و ناخن می‌شود.

اهمیت آلانتوئین برای پوست

آلانتوئین یک ماده مرطوب کننده است که در کنار آبرسانی به پوست دست و ناخن، از اگزما و التهاب پوست بر اثر خشکی جلوگیری می‌کند. این ماده تکثیر سلول‌های اپیدرمی‌پوست را افزایش می‌دهد و از این طریق باعث بهبود بافت آسیب دیده پوست می‌شود.

اهمیت ویتامین E برای پوست

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر عوامل محیطی مانند رادیکال‌های آزاد و نور خورشید جلوگیری می‌کند. در نتیجه مانع ایجاد چروک و شل شدن پوست دست می‌شود.

اهمیت روغن جوجوبا برای پوست

روغن جوجوبا خواص زیادی دارد و معمولا در ساختار کرم‌های مرطوب کننده استفاده می‌شود. این روغن خاصیت مرطوب کنندگی دارد و موجب نرمی‌و لطافت پوست می‌شود. همچنین سرشار از ویتامین E است و یک آنتی اکسیدان طبیعی برای حفاظت از پوست به شمار می‌آید. این ماده خاصیت ضد چروک دارد و باعث شادابی پوست دست می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

شکستن ناخن، یکی از مشکلات رایج در افراد دارای ناخن بلند است که بر اثر کمبود آب اتفاق می‌افتد. معمولا ناخن‌ها بر اثر بی آبی خشک و شکننده می‌شوند و با یک فشار کوچک می‌شکنند.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو، یک گزینه عالی برای مرطوب کردن بافت ناخن است. این محصول باعث افزایش انعطاف پذیری ناخن‌ها می‌شود تا در مواقع خم شدن و اعمال فشار دچار شکستگی نشوند. ناگفته نماند که این مرطوب کننده باعث شادابی و براق شدن ناخن‌ها نیز می‌شود.

به طور کلی، اگر بخواهیم نحوه اثرگذاری این کرم پرطرفدار از برند MQ را شرح دهیم باید بگوییم که حاوی مواد به شدت آبرسان و مرطوب کننده است که با تامین رطوبت مورد نیاز پوست، موجب نرم شدن دست و ناخن و کاهش خشکی می‌شود.

در واقع این محصول، با ایجاد لایه محافظتی روی پوست، از تبخیر آب سطحی پوست جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود رطوبت بیشتری در پوست دست باقی بماند. این امر موجب می‌شود دست شما همواره نرم و مرطوب باشد و دیگر دچار اگزما، خارش و سوزش نشود.

در نهایت باید اشاره کنیم که بافت این محصول بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست می‌شود. همچنین با رایحه خوش عطر خود، باعث خوشبو شدن دست و ناخن شما می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو MQ

  • آبرسانی عمیق و مرطوب کننده پوست دست و ناخن
  • ایجاد نرمی‌ و لطافت در پوست
  • افزایش قوام و استحکام ناخن
  • افزایش انعطاف پذیری و جلوگیری از شکسته شدن ناخن‌ها
  • افزایش حالت ارتجاعی پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • حفظ طولانی رطوبت در پوست و جلوگیری از تبخیر سطحی آب میان بافتی
  • از بین بردن خشکی پوست
  • درمان خارش، اگزما و سوزش دست

 


 

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

چه مزیتی بهتر از اینکه کرم مرطوب کننده ام کیو یک همراه همیشگی برای شما می‌شود و شما می‌توانید این محصول را در کیف، سفر و مهمانی‌ها همراه خود داشته باشید. و مواقعی که در پوست دستتان احساس خشکی یا خارش داشتید از آن استفاده کنید.

ضمن اینکه این محصول، باعث آبرسانی و مرطوب شدن ناخن‌ها می‌شود و استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهد. در نتیجه دیگر نگران شکسته شدن گاه و بی گاه ناخن‌هایتان نیستید.

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

هر زمان که احساس خشکی در پوست دست خود داشتید، می‌توانید از کرم مرطوب کننده ام کیو MQ استفاده کنید. به طور کلی 2 بار در روز، صبح و شب روی پوست دست و ناخن‌هایتان بمالید.

توجه داشته باشید که:

  • در صورت بروز حساسیت، مصرف را متوقف کنید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم مرطوب کننده MQ محدودیت خاصی ندارد و برای همه افراد (بزرگسالان) توصیه می‌شود. شما می‌توانید از این محصول برای رفع خشکی و اگزما پوست استفاده کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

 

ترکیبات

مقدار

آب

*

پارافین مایع

*

بوتیلن گلیکول

*

ایزوپروپیل پالمیتات

*

گلیسیرین

*

نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوسینات

*

ستیل الکل

*

دایمتیکون

*

گلیسریل استئارات

*

PEG 100 استئارات

*

روغن جوجوبا

*

فنو اکسیل اتان

*

فنو اکسیل اتان سدیم اکریلوئیل دی متیل تاورات کوپلیمر

*

ایزوهکزادکان

*

کلرفنسین

*

عصاره ریشه Imperata cylindrica

*

عطر (رایحه)

*

آلانتوئین

*

تترا سدیم EDTA

*

پلی سوربات 80

*

سوربیتان اولئات

*

عصاره آلوئه ورا

*

کربومر

*

PEG-8

*

 

 

 

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو
کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو
قیمت:
165,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;