0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Polo Club Heritage Oud

اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود

شناسه کالا: 822005
شناسه کالا: 822005
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود

در سال 2018 میلادی برند آمریکایی بورلی هیلز پولو، ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود را تولید و به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این عطر با رایحه ماندگاری که داشت، توانست در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب کند. برند بورلی هیلز پولو در صنعت عطرسازی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده و انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه با رایحه‌های مدرن و اسپرت تولید می‌کند.

عطر و ادکلن بورلی هیلز دارای یک رایحه تند است و برای آقایانی که نت بویایی تند سلیقه آنان است گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. شما می‌توانید انواع عطرهای برند پولو را از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروخانه آنلاین خریداری و استفاده کنید.

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود شیشه‌ای فوق‌العاده زیبا به رنگ قهوه‌ای دارد و از قسمت بالایی شیشه به سمت پایین آن رنگ قهوه‌ای به طور تدریجی کمرنگ‌تر شده و در نهایت بی‌رنگ می‌شود. همچنین یک درب طلایی با نوار چرم قهوه‌ای روی گردن این ادکلن قرار دارد و موجب زیبایی هر چه بیشتر آن می‌شود. رنگ قهوه‌ای شیشه این ادکلن ظاهری شیک و در عین حال ساده به آن بخشیده است و به خوبی نظر اطرافیان را به خود جلب می‌کند.

روی شیشه این عطر نام تجاری برند پولو و همچنین مدل آن به رنگ طلایی هک شده و به چشم می‌خورد. حجم این ادکلن مردانه 100 میل است و سبک بویی اسپرتی دارد و برای استفاده در شب مناسب است. بنابراین آقایان می‌توانند از این عطر در هر موقعیتی (محل کار، مهمانی، باشگاه و...) استفاده کنند.  

 


 

معرفی اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود

ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود رایحه‌ای گرم و طعم تندی دارد. به همین منظور شما تنها با یک اسپری از این عطر روی پیراهن یا بدن خود می‌توانید در ذهن مخاطبین خود ماندگار شوید و حس بویایی آنها را تحریک کنید. ادکلن مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود یک گزینه مناسب برای افراد خاص‌پسند است.

از سویی دیگر این ادکلن ماندگاری زیاد و قدرت پخش بو متوسطی دارد. رایحه و طبع گرم این عطر موجب شده تا افراد بتوانند از آن در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان استفاده کنند. به همین منظور شما از این عطر می‌توانید در قرار ملاقات‌ها شب نیز استفاده کنید و خاص دیده شوید.

این عطر آکوردهای اصلی ادویه و چوب را دارد و در خانواده بویایی عطرهای شرقی و ادویه‌ای قرار می‌گیرد. برخی از نت‌های تشکیل‌دهنده عطر و ادکلن مردانه بورلی هیلز پولو کلاب هریتیج عود عبارتند از:

  • نت‌های آغازین: هل، ترنج و فلفل سیاه
  • نت‌های میانی: سرو و آویشن
  • نت‌های پایانی: کهربا، وتیور، چوب صندل و روغن ارس خاردار

نحوه خرید اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود

برای خرید اُدوپرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود می‌توانید از طریق سایت اینترنتی داروخانه صبا به نشانه https://www.sabads.com/ اقدام کنید و یا برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره ۰۲۱-۴۱۹۷۱ تماس بگیرید.

 

اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود
اُدو پرفیوم مردانه بورلی هیلز مدل پولو کلاب هریتیج عود
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;