در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین

Pro Min Tonic Anti Chute For All Hair

شناسه محصول: 302113
شناسه محصول: 302113
دسته بندی: تونیک و سرم مو
تولید کننده: سریتا - Cerita سریتا - Cerita
آماده ارسال
250,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع : تونیک
  • مناسب برای : انواع مو
  • مناسب برای (جنسیت) : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

ریزش مو، نتیجه وراثت، تغییرات هورمونی، شرایط پزشکی یا بخشی طبیعی از افزایش سن است که می‌تواند موقت یا دائمی‌ باشد. این عارضه در همه افراد وجود دارد و هر کسی ممکن است موهای سر خود را از دست بدهد، اما در مردان شایع‌تر است.

طاسی معمولاً به ریزش بیش از حد مو از پوست سر اشاره دارد. ریزش مو ارثی با افزایش سن، شایع ترین علت طاسی است. ترجیح برخی از افراد این است که اجازه دهند ریزش مو آن‌ها بدون درمان ادامه یابد. برخی دیگر ممکن است این عارضه را با مدل مو، آرایش، کلاه یا روسری بپوشانند. اما دسته سوم، کسانی هستند که محصولات تقویت کننده و ترمیم کننده را برای جلوگیری از ریزش بیشتر مو یا بازگرداندن رشد آن انتخاب می‌کنند.

این محصولات در انواع مختلفی وارد بازار می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان به تونیک و سرم مو اشاره کرد. تونیک‌ها محصولاتی هستند که به دلیل برخورداری از ترکیبات قدرتمند می‌توانند چرخه طبیعی رویش و رشد موها را بهبود دهند.

یکی از پرطرفدارترین تونیک‌های ضد ریزش مو، تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین است. این محصول حاوی مواد مغذی برای فولیکول‌ها و تارهای مو است که ضمن تغذیه آن‌ها، موجب رویش مجدد مو شده و از طاسی سر جلوگیری می‌کند. این محصولات کاربردی را می‌توانید با مشورت پزشک به صورت حضوری از فروشگاه ها یا از هر داروخانه آنلاین خریداری کنید.

در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی‌ها و ترکیبات قدرتمند این محصول آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.


ترکیب اصلی تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین چیست و چه کاربردی دارد؟

تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین، یک گزینه عالی برای کاهش ریزش مو و رشد مجدد موها به شمار می‌آید. این محصول حاوی ترکیبات مفید و مغذی برای قطع ریزش مو است که از میان آن‌ها می‌توان به آمینکسیل اشاره کرد.

آمینکسیل یک مولکول شیمیایی است که به صورت انحصاری توسط شرکت فرانسه تولید شده است. این ماده جایگزین مناسبی برای ماینوکسیدیل است و عوارض بازگشت ریزش مو را ندارد. معمولا از آمینکسیل در محصولات ریزش مو قوی استفاده می‌شود. چرا که این ماده، جریان خون فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد و از این طریق باعث رشد مو می‌شود.

از دیگر فواید آمینکسیل باید به مهار هورمون دی هیدروتستوسترون و آنزیم 5 آلفا ردوکتاز اشاره کنیم که از عوامل اصلی و مهم ریزش مو هستند. در نتیجه، رشد مو افزایش می‌یابد و با توقف ریزش مو از تجمع کلاژن در فولیکول‌ها نیز جلوگیری می‌شود.


نحوه اثرگذاری تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین

تاثیرات تونیک تقویت کننده مو سریتا بیشتر در فولیکول‌ها و پیاز مو است تا به صورت ریشه‌ای، مشکل ریزش مو را حل کند. با استفاده از این محصول می‌توانید انواع ریزش مو حتی ارثی و ژنتیکی را درمان کنید و از بازگشت و رویش مجدد موهای خود لذت ببرید.

قدرت عملکرد این محصول به دلیل برخورداری از مواد و عصاره گیاهان طبیعی، بسیار عالی است و پس از یک دوره مصرف می‌توانید شاهد رویش موهای خود باشید. در واقع در ساختار این تونیک مو از موادی مانند عصاره آلوئه ورا، عصاره‌های رزماری، بابونه، گزنه، مریم گلی، نعناع فلفلی همچنین اولئانولیک اسید و بیوتین GHK استفاده شده است که در ادامه به توضیح خواص بی‌نظیر آن‌ها خواهیم پرداخت.

آلوئه ورا به عنوان یک نرم کننده و تقویت کننده برای موها شناخته می‌شود که در بسیاری از محصولات مراقبت از مو استفاده شده است. این ماده حاوی ویتامین‌های A، E و C است که با خاصیت آنتی اکسیدانی خود از مو محافظت می‌کنند و باعث افزایش گردش سلولی و رشد موها می‌شوند. ویتامین‌های B12 و اسید فولیک موجود در این ماده نیز در جلوگیری از ریزش مو موثر هستند.

بابونه سرشار از ماده موثره بیزابولول است که با برخورداری از خاصیت ضد التهابی مانع ریزش مو بر اثر التهابات پوست سر می‌شود. گزنه باعث افزایش رشد مو و نعناع فلفلی نیز خاصیت خنک کنندگی دارد. رزماری موجود در این محصول، چربی و سبوم پوست سر را کنترل می‌کند و از این طریق مانع تجمع چربی در فولیکول‌ها و ریزش مو می‌شود.

در نهایت باید به اولئانولیک اسید و بیوتین GHK اشاره کنیم. اولئانولیک اسید موجب مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و هورمون دی هیدروتستوسترون می‌شود. بیوتین GHK نیز با اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو، تولید پروتئین در ساختار مو را افزایش می‌دهد و از این طریق از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

به طور کلی، با استفاده از این محصول می‌توانید ریزش موهای ارثی، آندروژنیک و هورمونی خود را متوقف کنید و با تقویت فولیکول‌های مو باعث رویش مجدد آن‌ها شوید.


ویژگی‌های تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین

  • افزایش خونرسانی در کف سر و فولیکول‌ها
  • جلوگیری از جمع شدن کلاژن در ریشه مو
  • توقف ریزش مو بدون بازگشت (حتی ارثی و هورمونی)
  • افزایش رشد مو
  • افزایش استحکام و انعطاف پذیری مو
  • بازگشت و رویش مجدد موها
  • خنک کننده و ایجاد رطوبت در موها
  • مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و هورمون دی هیدروتستوسترون
  • حاوی اسید آمینه برای تقویت فولیکول و تار مو
  • مناسب برای انواع مو
  • تنظیم چربی سر و جلوگیری از تجمع چربی در فولیکول‌ها
  • حاوی عصاره گیاهان طبیعی و ویتامین‌های مورد نیاز مو
  • مناسب برای انواع مو


مزایای مصرف تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین

بهترین مزیت تونیک تقویت کننده مو سریتا این است که ریزش مو بر اثر ارث یا تغییرات هورمونی را کاملا متوقف می‌کند.

 این محصول، حاوی ترکیبات قدرتمند و عصاره گیاهان طبیعی است که موجب تغذیه و تقویت فولیکول مو می‌شوند و با افزایش اکسیژن رسانی، موجب باز شدن کانال‌های پتاسیم و در نتیجه افزایش رشد سلولی در موها می‌شود. این امر به رویش مجدد موها کمک می‌کند و باعث پر شدن قسمت‌های خالی سر می‌شود.

 

نحوه مصرف تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین

برای استفاده از تونیک پرومین سریتا بهتر است به صورت روزانه یک تا 2 سی سی از محصول را روی قسمت‌های خالی سر خود اسپری کنید و به آرامی‌ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • هر سی سی معادل 7 پاف اسپری است.
  • می‌تواند در کنار این محصول، از شامپو، سرم و ماسک‌های ضد ریزش مو استفاده کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.


 تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که دچار ریزش مو منطقه ای هستند و یا در روز مقدار زیادی از موهای خود را به طور غیر طبیعی از دست می‌دهند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند.


 یادداشت پایانی

برای داشتن موهای زیبا، استفاده از محصولات مراقبت از مو را جدی بگیرید. این محصولات نتیجه سال‌ها تلاش لابراتورها و شرکت ها برای اثرگذاری هرچه بهتر مو هستند و بدون آسیب به بافت و تار مو، باعث تقویت و تغذیه آن‌ها می‌شوند.

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


ترکیبات تونیک تقویت کننده مو سریتا مدل پرومین

اتیل الکل ۹۶درصد، بوتیلن گلایکول، دی آمینو پیریمیدین اکساید، پی پی جی-۲۶-بونت-۲۶، پی ای جی ۴۰هیدروژنیند کاستر اول، اولئانولیک اسید، آپیژنین، بیوتینویل تری پپتید، عصاره آلوئه ورا، عصاره گلایکولی نعناع فلفلی، عصاره گلایکولی رزماری ، عصاره مریم گلی، پیریدوکسین هیدروکلراید، آرژنین، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، عصاره گلایکولی بابونه، عصاره گلایکولی گزنه، پانتنول، سدیم پی سی ای، والين، تیرونین، سدیم لاکتات، پی سی ای ،گلایسین ، آلانین، آسپارتیک اسید، فنیل آلانین، سرین، ایزولوسین، هیستیدین، پرولین، گلیسیرین، دی سدیم ا.د.ت .ا، رنگ کد۴۴۰۹۰+۱۹۱۴۰۰، رنگ کد ۱۵۹۸۵، آب دیونیزه .

 

 

 

 

 

 

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس