در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی 30 عددی با طعم آناناس

Vitavit-c Vitamin C 1000mg

شناسه محصول: 822650
شناسه محصول: 822650
دسته بندی: ویتامین سی (C)
تولید کننده: ویتاپی - Vitap ویتاپی - Vitap
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : جعبه ای
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی 30 عددی با طعم آناناس

ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی 30 عددی یک مکمل ورزشی بسیار عالی برای ورزشکارانی است. این مکمل ویتاپی روی سیستم ایمنی بدن ورزشکار و سایر افراد تاثیرات مثبتی می‌گذارد و آن را تقویت می‌کند. به همین منظور افراد در طول مصرف این ویتامین C کمتر دچار بیماری‌های میکروبی و ویروسی می‌شوند. ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی در ایران و توسط شرکت ستارگان نیک تولید و به فروشگاه‌های مجاز فروش و همچنین داروخانه‌های سراسر کشور در بسته‌بندی جعبه‌ای عرضه می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک مکمل ورزشی خوب و با کیفیت جهت بهبود عمکرد بدن و همچنین افزایش سیستم ایمنی هستید، ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در ادامه این مطلب اطلاعات دقیق و مفیدتری را در اختیارتان قرار داده‌ایم.


نقش ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن

ویتامین C می‌تواند نقش مهم و موثری در سنتز نورآدرنالین داشته باشد. نورآدرنالین ماده‌ای است که از غدد فوق کلیوی ترشح می‌شود و تجمع چربی‌ها را محدود می‌کند. به همین منظور مربیان ورزشی به بسیاری از ورزشکاران خوردن ویتامین سی را در طی مدت تمرین پیشنهاد می‌کنند. این ریز مغذی موثر همچنین موجب جذب راحت‌تر آهن شده و خاصیت ضد خستگی دارد. به همین دلیل هنگامی که ورزشکاران از ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم مصرف می‌کنند، کمتر احساس خستگی خواهند کرد. برخی از موادغذایی مانند انگور فرنگی، جعفری، گریپ فروت و... سرشار از ویتامین C هستند. با گنجاندن این مواد غذایی در برنامه رژیم غذایی می‌توانید مقدار ویتامین سی مورد نیاز بدنتان را تامین کنید. اما اگر خوردن این مواد خوراکی برایتان کمی سخت است، برخی از مکمل‌ها مانند ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم را می‌توانید جایگزین نمایید.

به طور کلی ویتامین‌ها و همچنین مواد معدنی جزو مواد مغذی ضروری برای بدن محسوب می‌شوند. چرا که این مواد با هماهنگی یکدیگر صدها نقش مهم را در بدن ایفا می‌کنند که در نهایت باعث سلامتی و بهبود عملکرد بدن انسان‌ها می‌شوند.

استحکام استخوان، التیام زخم و تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد بدن و... از جمله مزیت‌های مصرف ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. در واقع این مواد آسیب سلولی را نیز در بدن کاهش می‌دهند. مکمل ویتاپی یکی از مکمل‌های ورزشی مفید برای بدن است که حاوی مقدار قابل توجهی مواد معدنی و ویتامین‌ها است.


ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی

ساشه ویتاویت ویتامین C ۱۰۰۰ میلی گرم ویتاپی یک مکمل ورزشی و غذایی با کیفیت جهت تامین ویتامین سی مورد نیاز بدن است. این محصول علاوه بر ویتامین سی، دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی بوده که همه آنها برای سلامت عمومی بدن و همچنین افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید و ضروری هستند. بسیاری از ورزشکاران به علت تمرینات سنگین با مشکل ضعف در سیستم ایمنی بدن روبرو می‌شوند. به همین منظور آنها با بهره و مصرف ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی 30 عددی با طعم آناناس می‌توانند به بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن خود کمک کنند.

ویتامین سی در بدن حکم یک آنتی اکسیدان را دارد و از سلول‌های آسیب دیده در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. علاوه بر این موارد این ویتامین به عملکرد بهتر سایر آنتی اکسیدان‌ها مانند ویتامین A و E نیز کمک خواهد کرد.

ویتامین ث یکی از ویتامین‌های محلول در آب است. به همین منظور بسیاری از پزشکان همیشه توصیه می‌کنند تا این ویتامین را با معده خالی مصرف کنید. بنابراین می‌توان گفت بهترین زمان مصرف ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی صبح قبل از خوردن صبحانه (به صورت کاملا ناشتا) است.


مزایای مصرف ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، مصرف ویتامین سی مزیت‌های فراوانی برای بدن دارد. برخی از مزیت‌های مصرف ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی عبارت است از:

  • پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی
  • تامین ویتامین C مورد نیاز بدن
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • حفظ سلامت عمومی

خطرات احتمالی مصرف ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی

تا کنون هیچگونه عارضه یا خطری درباره این محصول گزارش نشده است. اما به طور کلی نباید هشدارهای مصرف را نادیده گرفت. جهت جلوگیری از هر گونه عارضه یا خطر به نکات زیر توجه کنید.

  • این فرآورده تنها یک مکمل است و از آن جهت تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی‌توان استفاده کرد.
  • بیش از میزان توصیه شده در طول روز نباید از این مکمل بهره گرفت. چرا که مصرف بیش‌ازاندازه هر چیزی ضررهای فراوانی به دنبال خواهد داشت.
  • زنان باردار و شیرده قبل از مصرف ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی باید حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنند.
  • بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص، در صورت مصرف هر گونه داروی خاصی، قبل از مصرف این مکمل باید با پزشک متخصص خود مشورت کنند. چرا که ممکن است در برخی موارد نادر موجب تداخل دارویی شود.


نحوه مصرف ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی

همانطور که در بالا بیان شد، بهترین زمان مصرف این مکمل صبح ناشتا قبل از صبحانه است. در این حالت بهتر جذب بدن خواهد شد. به همین منظور نیم ساعت قبل از خوردن صبحانه این پودر را در آب حل کرده و میل کنید. در این صورت معده دریافت مایعات را در بدن خود افزایش داده و انرژی بیشتری را احساس می‌کنید.

میزان مصرف

افراد بالای ۱۴ سال، یک ساشه را در ۱۸۰-۱۲۰ میلی لیتر آب حل کرده و میل کنند.


شرایط نگهداری ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی

این پودر را باید در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد، در جای خشک و خنک، دور از نور خورشید و دور از دسترس کودکان باید نگهداری کنید. بهتر است با باز کردن هر ساشه آن را به سرعت مصرف کنید و از نگهداری ساشه با درب باز جددا خودداری کنید.


خرید ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.


جدول ترکیبات ساشه ویتاویت ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی

اسید آسکوربیک، تیامین هیدروکلرید، ریبوفلاوین ۵-فسفات، نیاسین، هیدروکلرید پیریدوکسین، فولیک اسید، سیانوکوبالامین، کلسیم پنتوتنات، کربنتات کلسیم، مونو کلسیم فسفات، کربنات منیزیم، گلوکونات روی، گلوکونات منگنز، پیکولینات کروم، شکر، مالتودکسترین، سدیم بی کربنات، تار تاریک اسید، دی اکسید سیلیکون، طعم مجاز خوراکی برخی از ترکیبات موجود در ساشه ویتامین ویتامین سی 1000 میلی گرم ویتاپی هستند.

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

کالری

۳۰

**

کربوهیدرات کل

۷,۶g

۳%

شکر

۶g

**

ویتامین C

۱۰۰۰mg

۱۱۱۱%

تیامین

۰,۳۸mg

۴۲%

ریبوفلاوین

۰,۴۳mg

۴۸%

ویتامین B۳

۴mg

۳۳%

ویتامین B۶

۱۰mg

۷۶۹%

ویتامین B۹

۱۰۰mcg

۲۵%

ویتامین B۱۲

۲۵mcg

۱۳۸۹%

پانتوتنیک اسید

۲,۵mg

۵۰%

کلسیم

۳۵mg

۳,۵%

فسفر

۷,۶mg

۱%

منیزیم

۱۷,۲۸mg

۴%

زینک

۲mg

۱۸%

منگنز

۰,۵mg

۲۸%

کروم

۱,۲۴mcg

۵%


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس