0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: سایه چشم

Velvet

سایه چشم دبورا مدل ولوت

شناسه کالا:
شناسه کالا:
مشخصات برجسته بیشتر
  • کشور مبدأ برند : ایتالیا
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سایه چشم دبورا مدل ولوت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

سایه چشم تکی دبورا مدل ولوت 24 ساعته (Deborah - 24Ore Velvet Eyeshadow)
معرفی اجمالی: سایه چشم تکی دبورا (Deborah) مدل ولوت 24 ساعته (24Ore Velvet)، با بافتی فوق العاده نرم، سبک و مخملی، از منحصر به فرد ترین سایه های چشم تولید شده توسط کمپانی دبورا می باشد. سایه چشم از محصولات آرایشی است که ماندگاری بالا برای آن خیلی مهم است چرا که به سادگی محو می شود اما برند دبورا با توجه به این موضوع، برای سایه چشم ولوت 24 ساعته ماندگاری بسیار طولانی ایجاد کرده است تا دغدغه پاک شدن و یا محو شدن سایه چشم 24 ساعته ولوت را از شما دور کند. یکی دیگر از نگرانی هایی که در خصوص سایه ها وجود دارد ریزش آن از روی پلک است که دبورا برای این موضوع نیز چاره اندیشی کرده و بافت فوق العاده ای برای سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته ایجاد کرده است تا هرگز سایه چشم شما تکان نخورد.

معرفی تخصصی: یکی از اصلی ترین بخش های آرایش، آرایش چشم است که سایه می تواند در بی عیب و نقص شدن و همچنین تکمیل شدن آن نقش مهمی را ایفا کند. از آنجا که برند دبورا همیشه محصولاتی با کیفیت عالی را تولید می کند، در خصوص سایه ها نیز محصولات بی نظیری را روانه بازار کرده است که یکی از بهتری های آن ها سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته می باشد که علاوه بر کیفیت بی نظیر دارای ویژگی های فوق العاده ای نیز می باشد.

برند دبورا برای مجموعه این سایه چشم، رنگ های بسیاری را تولید کرده است تا خانم های جوان و امروزی که به استفاده از سایه در آرایش خود تمایل دارند، بتوانند رنگ سایه خود را با لباس های متفاوتی ست کنند. پلک ها دارای پوستی حساس هستند که استفاده از لوازم آرایشی نا مرغوب می توان آسیب بسیار خطرناکی را به آن ها وارد کند. برند دبورا از معدود برند هایی که تنها محصولات آرایشی را تولید می کند و در دسترس مخاطبان خود می دهد که نه تنها به زیبایی خانم ها، بلکه اهمیت قابل توجهی را به سلامت پوست شما نیز می دهد و سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته یکی از این محصولات می باشد که به واسطه بافت مرطوب و مخملی که دارد از پوست پلک های شما محافظت می کند.

برند دبورا از برند های قدیمی و موفق در صنعت لوازم آرایشی می باشد که بیش از 100 سال است راه اندازی شده است اما در ابتدا به تولید محصولات مراقبتی پوست پرداخته و در واقع فعالیت خود در صنعت لوازم آرایشی را از سال 1962 آغاز کرده است. هدف برادران بونتی از راه اندازی کمپانی دبورا تولید محصولاتی بی نظیر بوده است که توانسته با استفاده از روش های بیو تکنولوژی و فرمولاسیون های نو آورانه کمپانی دبورا را به هدف خود برساند و به موفقیت های بسیار عالی دست پیدا کند . فرمولاسیونی که برند دبورا برای سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته ایجاد کرده است ، فرمولاسیونی منحصر به فرد است که ضد حساسیت است و از این رو اگر دارای پوست و یا چشم هایی حساس هستید، سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته مناسب چشم های حساس نیز می باشد و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

پخش شدن سایه در اطراف چشم، یکی از مشکلات استفاده از سایه ها می باشد، اما متخصصان حرفه ای دبورا، سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته را به گونه ای تولید کرده اند که ذره ای از آن در اطراف چشم های شما پخش نشود و یا بر روی گونه هایتان نریزد. از عناصر های موثر موجود در ترکیبات سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته دبورا ، باید از روغن های سیلیکونی یاد کرد که باعث می شود این محصول پوشش دهی عالی داشته باشد و به واسطه دارا بودن روغن های سیلیکونی به خوبی روی پلک شما قرار بگیرد. برس فومی که برند دبورا برای این محصول در نظر گرفته است، به پوشش دهی بهتر این سایه چشم کمک شایانی می کند، همچنین باعث می شود سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته به صورت یکنواخت بر روی پلک شما پخش شود. لازم به ذکر که سایه چشم تکی ولوت 24 ساعته دبورا ، توسط متخصصان چشم پزشک و هم چنین متخصصان پوست مورد آزمایش های متعدد قرار گرفته است تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شود و این محصول از تمامی آزمایش ها سر بلند بیرون آمده و در پایان موفق به کسب مهر تائید از جانب آن ها شده است.

مزایا و معایب: دارای ماندگاری بسیار بالا ضد حساسیت در اطراف چشم نمی ریزد و یا بخش نمی شود و دارای بافتی نرم و مخملی دارای فرمولاسیونی مرطوب کنندگی می باشد.

سایه چشم دبورا مدل ولوت
سایه چشم دبورا مدل ولوت
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;