در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

پودر کلاژن بیوتی کلاژینو 30 عددی

COLLAGINO BEAUTY 5g Sachet

شناسه محصول: 820127
شناسه محصول: 820127
دسته بندی: کلاژن
تولید کننده: کلاژینو - Collagino کلاژینو - Collagino
آماده ارسال
790,002 تومان
مقدار (بسته)
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  •    کشور سازنده : فرانسه
  •    شرکت سازنده : ویشارد
  • شرکت وارد کننده : صنایع غذایی دراژه
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

پودر کلاژن بیوتی کلاژینو 30 عددی

در دنیای امروزی، مراقبت از پوست، مو و ناخن به یکی از اولویت‌های اساسی زیبایی و بهداشت برای افراد تبدیل شده است. با افزایش آگاهی درباره اهمیت کلاژن برای سلامتی و جوانی پوست، محصولاتی مانند "کلاژن بیوتی کلاژینو" به عنوان یک راهکار موثر برای تقویت پوست، مو و ناخن وارد بازار شده‌اند. کلاژن بیوتی کلاژینو بسته 30 عددی (Collagino beauty Collagen Powder 30 Sachets) با استفاده از کلاژن ماهی که دارای ارزش غذایی بسیاری بوده و در سلامت بدن نقش مهمی دارد، به عنوان یک راهکار منحصر به فرد برای حفظ جوانی و سلامتی پوست، مو و ناخن معرفی می‌شود. پودر کلاژن بیوتی برای جلوگیری از شل شدن پوست و ریزش موها بسیار توصیه می‌شود و افراد می‌توانند در دوران میانسالی یا رژیم غذایی از این پودر بهره ببرند.


نحوه اثرگذاری پودر بهترین پودر کلاژن بر بدن

پودر کلاژینو، یک محصول یگانه از شرکت کلاژینو فرانسه است که به طور کامل برای تقویت پوست، مو و ناخن طراحی شده است. این محصول یک فرمول ۵ در ۱ منحصر به فرد است که ترکیبات اساسی برای بهبود وضعیت مو، پوست و ناخن را در خود جای داده است. از جمله ترکیبات این محصول می‌توان به کلاژن، ویتامین C، زینک، بیوتین و هیالورونیک اسید اشاره کرد که به عنوان یک ترکیب ایده‌آل برای تقویت و حفظ سلامتی پوست، مو و ناخن شناخته می‌شود. کلاژن مورد استفاده در این فرمول از ماهی به دست آمده است.

پودر کلاژن چیست؟

پودر کلاژن بیوتی، محصولی با ترکیبات استثنایی که نقش حیاتی در بهبود و سلامتی پوست و مو دارد. این محصول با ترکیب منحصر به فردی از کلاژن، ویتامین C، بیوتین، هیالورونیک اسید و زینک، ارائه شده است که هرکدام از این ترکیبات به شیوه‌ای یکپارچه و کارآمد به تقویت و زیبایی پوست و مو کمک می‌کنند.

کلاژن، به عنوان یک پروتئین اساسی، باعث افزایش انعطاف‌پذیری پوست، کاهش چین و چروک و حفظ شادابی و جوانی پوست می‌شود. همچنین، ویتامین C به جذب بهتر کلاژن کمک کرده و فرآیند تولید آن را تشویق می‌کند. این درحالیست که بیوتین به رشد مو و استحکام ناخن‌ها کمک می‌کند.

هیالورونیک اسید به عنوان یک ماده آبرسان مؤثر، رطوبت لازم برای پوست را فراهم می‌کند و باعث افزایش ضخامت فولیکول مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. همچنین، زینک با کمک به فعالیت غدد چربی از آکنه جلوگیری و به حفظ سلامت پوست و مو کمک می‌کند.

ساشه کلاژن بیوتی کلاژینو با ترکیبات بی‌نظیر خود، به عنوان یک مکمل عالی برای بهبود وضعیت پوست و مو از جمله افزایش انعطاف‌پذیری، رطوبت‌رسانی، کاهش چین و چروک و تقویت ناخن‌ها شناخته می‌شود. همچنین، این محصول توانایی حفاظت از پوست در برابر عوامل خارجی و اشعه UV را نیز داراست که باعث حفظ سلامت و جوانی پوست می‌شود.

کلاژن یکی از فراوان ترین پروتئین ها در بدن می باشد که به طور عمده در قسمت هایی از بدن نظیر تاندون ها، رباط ها، پوست و ماهیچه ها وجود دارد. کلاژن عملکردهای مهم بسیاری دارد از جمله ایجاد ساختار پوست و تقویت استخوان ها. بیش از 28 نوع کلاژن در بدن وجود دارد که مهمترین آنها چهار نوع زیر می باشد:

نوع 1 : متداول ترین نوع کلاژن است که در بافت های هم بند یافت می شود.

نوع 2 : در مفاصل و دیسک های بین مهره ای قرار دارد و به عنوان ضربه گیر در ستون فقرات عمل می کند.

نوع 3 : جزء اصلی فیبرهای شبکه ای است که در پوست و رگ های خونی وجود دارد.

نوع 4: در ترکیبات کلیه ها، گوش داخلی و قرنیه قرار دارد.

در سال های اخیر مکمل های کلاژن محبوبیت زیادی پیدا کردند و بیشتر آنها هیدرولیز شده، تجزیه می شوند تا جذب آنها آسانتر شود. مکمل های کلاژن اغلب به صورت پودر هستند و به صورت کپسول نیز موجود هستند. مکمل ها می توانند حاوی یک یا دو نوع یا حاوی پنج نوع اصلی کلاژن ها باشند.

بهترین مارک پودر کلاژن

برند کلاژینو به عنوان یکی از برترین برندهای پودر کلاژن با منشأ گیاهی و سرعت جذب بالا، توانسته است در بازار به جایگاه ویژه‌ای دست یابد. این پودر کلاژن، محصولی از کشور فرانسه است که با اصول بهداشتی و کیفیت بالا تولید می‌شود و حاوی هیچ گونه مواد افزودنی مضری مانند شکر یا کلسترول نیست.

با مصرف پودر کلاژن کلاژینو، پوست به طور قابل توجهی رطوبت بیشتری به دست می‌آورد و نشانه‌های چین و چروک به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. علاوه بر این، مصرف این پودر به حفظ سلامت استخوان و مفاصل نیز کمک می‌کند، که یکی از مزایای بارز آن است.

یکی از ویژگی‌های بارز این مکمل، عدم داشتن هر گونه بو و عطری است که از طرفی به افزایش کیفیت تجربه مصرف کنندگان کمک می‌کند. همچنین، این پودر می‌تواند به راحتی با انواع مختلف نوشیدنی‌ها مخلوط شده و مصرف شود که این امکان را برای استفاده در هر زمان و مکان فراهم می‌کند.

به طور کلی، پودر کلاژن کلاژینو با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال روشی طبیعی و موثر برای بهبود سلامتی پوست، مو، استخوان و مفاصل خود هستند.

برای اطلاعات از قیمت قرص کلاژن در داروخانه و همچنین خرید آن می‌توانید از طریق وبسایت داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید.


ویژگی‌های کلاژن بیوتی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، پودر کلاژن بیوتی دارای مزایای بسیار زیادی برای بدن، پوست، مو و ناخن است. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول عبارت است از:

  • کاهش چین و چروک پوست
  • افزایش رشد مو
  • افزایش سلامت ناخن ها
  • کمک به ترمیم زخم ها
  • رفع آکنه
  • حفظ شادابی پوست
  • فاقد شکر، چربی و نمک
  • موثر در کاهش وزن

نحوه مصرف پودر کلاژن بیوتی

برای مصرف این محصول، محتویات یک ساشه را در یک لیوان آب یا نوشیدنی طبیعی ریخته و خوب هم بزنید و سپس میل بفرمایید. حتما از یک قاشق برای هم زدن محصول و ایجاد یک مخلوط یکنواخت استفاده نمائید. طبق دستور روی جعبه می توانید روزانه یک ساشه مصرف نمایید.

شرایط نگهداری

  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • در جای خشک و خنک و در دمای 18 تا 24 درجه نگهداری شود.
  • بلافاصله بعد از باز کردن شاسه، محتویات را مصرف کنید و از نگهداری پودر باز شده خودداری کنید.
  • در صورت تغییر در رنگ و بو و مزه از ادامه مصرف خودداری کنید
  • به تاریخ تولید و انقضاء محصول دقت شود.

هشدارهای مصرف

  • این محصول جهت پیگیری و یا درمان بیماری ها طراحی نشده است.
  • در زمان بارداری، شیردهی و یا یائسگی طبق نظر پزشک مصرف شود.
  • بیماران کبدی، کلیوی، قلبی و عروقی، دیابت و فشار خون و تمامی افرادی که به طور منظم دارو مصرف می کنند، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.
  • در صورت حساسیت به ماهی و فرآورده های دریایی از این محصول استفاده نکنید.
  • بیشتر از حد توصیه شده، مصرف نکنید.


بیوتی کلاژینو بسته 30 عددی مناسب برای چه کسانی است؟

  • این محصول برای افراد بالغ و بالای 18 سال طراحی شده است.
  • سالمندان فقط در صورت تجویز پزشک مجاز به مصرف هستند.

جدول ترکیبات کلاژن بیوتی

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

انرژی

۱۹,۶kcal

**

پروتئین

۴,۹۱g

**

کربوهیدرات

۰,۲۳g

**

شکر

۰

**

چربی کل

۰

**

سدیم

۰

**

فیبر

۰

**

ویتامین C

۶۰mg

**

زینک

۵mg

**

هیالورونیک اسید

۵mg

**

بیوتین

۳۰۰µg

**

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس