0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Cellular Power Concentrate

سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک های پوست

شناسه کالا: 301283
شناسه کالا: 301283
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
2,632,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک های پوست
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسکین کد یکی از برندهای مطرح سوئیسی است که پرنس نیکلاس ماسالاسکی در سال 1998 آن را تاسیس کرد. هدف این کمپانی تولید محصولات مراقبت از پوست و در صدر آن‌ها جوان‌کننده و ضد پیری بود که توانست با استفاده از ماده‌ای به نام گلوکان-CM به آن دست پیدا کند و محصولات متنوعی با این روش تولید و عرضه کند. محصولات اسکین کد در دو گروه Essential و Exclusive تولید می‌شوند.  هر گروه از محصولات به صورت منحصر به فرد برای رفع نیازهای پوست و درمان انواع مشکلات پوستی فرموله سازی شده اند. در لاین Essential انواع محصولات مراقبتی مانند پاک کننده‌ها، مرطوب کننده‌ها، محصولات زیبایی پوست، محصولات ضد پیری و ضد لک وجود دارند و در لاین Exclusive محصولات تخصصی برای ترمیم بافت‌های پوست و پیشگیری از پیری پوست؛ در واقع محصولات ضد چروک و لیفتینگ ساخته می‌شود.  سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک‌های پوست که در ادامه قصد معرفی آن را داریم در لاین Exclusive قرار گرفته است.

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

عوامل مختلفی نظیر آلودگی‌های محیطی، سبک زندگی و غیره به شدت روی پوست تاثیر می‌گذارند و شادابی و جوانی را از آن می‌ربایند. در این برهه از زمان با وجود ماشینی شدن و کاهش کیفیت زندگی‌ها بروز چین و چروک و پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است؛ هر چند که با وجود انواع محصولات مراقبت از پوست می‌توان آن را به تعویق انداخت. کرم‌های ضد چروک و لیفتینگ صورت از جمله همین محصولات هستند که با استفاده مداوم از آن‌ها ضمن حفظ سلامت پوست می‌توان از روند پیری زودرس و بروز مشکلات پوستی نیز پیشگیری کرد. سرم کنسانتره قوی اسکین کد دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد بوده که به خوبی می‌تواند شادابی و جوانی پوست را حفظ و چین و چروک ایجاد شده را برطرف کند.

نحوه تاثیرگذاری سرم کنسانتره قوی اسکین کد روی پوست چگونه است؟

سرم کنسانتره قوی اسکین کد دارای ترکیباتی با خاصیت جوان‌کنندگی قوی، انرژی‌رسانی موثر و رطوب‌رسانی عمقی به سلول‌های پوست است و شادابی از دست رفته را به پوست باز می‌گرداند. سرم کنسانتره قوی اسکین کد حاوی کمپلکس انحصاری ACR_G2  است تاثیر به سزایی در رفع نشانه‌های پیری پوست دارد و موجب تقویت سلول‌های پوستی می‌شود. ترکیبات مرطوب‌کننده موجود در فرمولاسیون این محصول علاوه بر حفظ شادابی و طراوت پوست، موجب افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری پوست نیز می‌شود. سرم کنسانتره قوی اسکین کد دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و کلاژن سازی نیز بوده و به رفع چین و چروک و تقویت سلول‌های پوستی کمک  می‌کند.

 

ترکیبات موجود در سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک‌های پوست

مواد اولیه به کار رفته در سرم کنسانتره قوی اسکین کد عبارتند از: بیشترین میزان کمپلکس ACR-G2 با عملکردی پنج برابر قویتر از کرم ضدپیری، ماتریکس مرطوب کننده، تری پپتید، هیالورونیک اسید، جلبک قرمز و ویتامین C.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

هیالورونیک اسید

از مهم‌ترین ترکیبات موجود در سرم کنسانتره قوی اسکین کد، هیالورونیک اسید است که به عنوان عامل ضد پیری قوی و برطرف‌کننده افتادگی و شل شدگی پوست در این محصول به کار رفته و استحکام از دست رفته را به پوست باز می‌گرداند.

جلبک قرمز

از دیگر مواد موجود در سرم کنسانتره قوی اسکین کد جلبک قرمز است که به سبب آبرسانی به پوست در این محصول به کار رفته است. از دیگر دلایل وجود این ماده در محصول مورد بحث خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن است که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و در نهایت از بروز پیری پوست پیشگیری می‌کند.

ویتامین C

ویتامین C موجود در سرم کنسانتره قوی اسکین کد باعث بهبود ظاهر و بافت پوست می‌شود. از سوی دیگر، ویتامین سی باعث افزایش ساخت الاستین شده و در نهایت سبب افزایش ضخامت، خاصیت ارتجاعی، محافظت و ترمیم سلول‌های پوستی می‌شود. سفتی پوست نیز موجب حفظ رطوبت، افزایش گردش سلول‌های پوست و رفع چین و چروک می‌شود.

ویژگی‌های سرم کنسانتره قوی اسکین کد

  • حاوی کمپلکس انحصاری ACR_G2 با خاصیت ضد پیری قوی
  • سرشار از ترکیبات جوان ساز و تقویت کننده
  • حفظ رطوبت پوست برای مدت طولانی
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی
  • بهبود روند ترمیم و بازسازی پوست
  • افزایش سفتی و استحکام پوست
  • افزایش روشنی و شفافیت پوست
  • فاقد مواد مضر و حساسیت زا

 

مزایای مصرف سرم کنسانتره قوی اسکین کد

مهم‎ترین مزیت استفاده از سرم کنسانتره قوی اسکین کد فرمولاسیون منحصر به فرد آن است. ترکیبات موجود در این محصول اسکین کد موجب کلاژن سازی، حجم‌دهندگی فوری‏، شفاف و روشن‌کنندگی و بهبود رنگ و در نهایت جوان و سفت شدن پوست می‌شود.

نحوه مصرف سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک های پوست

قبل از استفاده از سرم لیفتینگ قوی اسکین کد به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف سرم کنسانتره قوی اسکین کد، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • پیش از مصرف سرم کنسانتره قوی اسکین کد پوست خود را با شوینده مناسب بشویید
  • مقداری از سرم کنسانتره قوی اسکین کد را روی پوست صورت یا گردن قرار داده و به آرامی ماساژ دهید
  • برای کسب نتیجه مطلوب روزانه دو مرتبه صبح و شب از این محصول استفاده کنید
  • برای داشتن پوستی جوان و شاداب در استفاده از این محصول مداومت داشته باشید و به صورت مرتب مصرف کنید

 

استفاده از سرم کنسانتره قوی اسکین کد برای چه افرادی مناسب است؟

سرم کنسانتره قوی اسکین کد گزینه‌ای عالی برای جوان‌سازی و زیبایی پوست برای افرادی در سنین بالای 35 سال است. این محصول یک انتخاب فوق‌العاده برای افرادی است که پوست‌هایی دچار خستگی و آسیب‌های محیطی دارند.

 

خرید سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک‌های پوست

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک‌های پوست دارای ترکیبات ضد پیری و آنتی اکسیدانی قوی است که از پوست در برابر تغییرات ناشی از افزایش سن و آسیب‌های ناشی از آلودگی‌های محیطی به بهترین شکل مراقبت می‌کند.

 

سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک های پوست
سرم کنسانتره قوی اسکین کد مناسب برای چروک های پوست
قیمت:
2,632,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;