0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

SPF15 Cellular Day Cream

کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با SPF15

شناسه کالا: 817300
شناسه کالا: 817300
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,754,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با SPF15
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

اسکین کد یکی از برندهای مطرح سوئیسی است که کار خود را در سال 1998 در زمینه تولید محصولات جوان‌کننده و ضد پیری آغاز کرد. اسکین کد برای عرضه محصولات خود نظیر کرم روز اسکین کد؛ با دارا بودن خاصیت ضد پیری از ماده‌ای به نام گلوکان-CM استفاده می‌کند.

این برند نام آشنا محصولات خود را در دو لاین Essential و Exclusive تولید و عرضه می‌کند. هر گروه از محصولات به صورت منحصر به فرد برای رفع نیازهای پوست و درمان انواع مشکلات پوستی ساخته می‌شوند. در لاین Essential انواع محصولات مراقبت از پوست مانند پاک کننده‌ها، مرطوب کننده‌ها، محصولات زیبایی پوست، محصولات ضد پیری و ضد لک وجود دارند و در لاین Exclusive محصولات تخصصی برای ترمیم بافت‌های پوست و پیشگیری از پیری پوست؛ در واقع محصولات ضد چروک و لیفتینگ ساخته می‌شود.

در ادامه قصد داریم یکی از محصولات محبوب موجود در سبد فروش داروخانه صبا را با نام کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با  SPF15 Cellular Day Cream SPF15 معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بروز چین و چروک و پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود برای هر فردی اتفاق خواهد افتاد اما امروزه با وجود انواع محصولات مراقبت از پوست می‌توان آن را به تعویق انداخت. برخی از محصولات مراقبت از پوست نظیر کرم روز و شب نیز می‌توانند با ترکیبات ضد چروک خود از بروز پیری پوست پیشگیری کنند. گفتنی است که کرم روز دارای بافتی سبک‌ بوده و حاوی SPF و مواد روشن‌کننده پوست مانند ویتامین C است.

کرم روز اسکین کد از جمله همین محصولات است که در ترکیبات آن از موادی استفاده شده که با استفاده مداوم از آن‌ ضمن حفظ سلامت پوست می‌توان از روند پیری زودرس و بروز مشکلات پوستی نیز پیشگیری کرد.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم روز اسکین کد روی پوست چگونه است؟

کرم روز اسکین کد یکی از کرم‌های حاوی ویتامین‌های A و E بوده و به طور معجزه آسایی دارای خاصیت ضد پیری است و در جوان کردن پوست تاثیر به سزایی می‌گذارد.

علاوه بر این ویتامین‌های E و C موجود در این محصول باعث شده سنتز کلاژن و الاستین پوست تقویت شده و به روند بازسازی پوست کمک می‌کند.

این کرم روز دارای فیلترهای محافظتی قوی  UVA و UVB بوده و از پوست در مقابل آثار مخرب  اشعه‌های مضر نور آفتاب مراقبت کرده و مانع از بروز انواع عوارض این پرتوهای نور خورشید نظیر خشکی، نشانه‌های پیری زودرس و غیره روی پوست می‌شود.

کرم روز سلول ساز اسکین کد با آبرسانی عمیق به سلول‌های پوست و پیشگیری از بروز خشکی و از بین رفتن رطوبت پوست، تاثیر به سزایی در رفع چین و چروک‌های پوستی، بهبود روند عملکرد حیاتی سلول‌های پوست و افزایش ترمیم آن‌ها دارد.

این محصول به سبب برخورداری از ترکیبات منحصر به فرد؛ لایه ای محافظ روی پوست ایجاد کرده و با متعادل سازی رطوبت پوست از بروز کم آبی و خشکی روی آن پیشگیری می‌کند.

گفتنی است که این کرم روز سلول ساز انرژی کافی برای بازسازی سلول‌های آسیب دیده را به پوست رسانده و در نهایت علائم پیری پوست را برطرف کرده و پوستی زیبا و جوان را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

ویژگی‌های کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با SPF15

  • حاوی آنتی اکسیدان و تقویت کننده پوست به سبب وجود ویتامین‌های E و C
  • دارای خاصیت ضد التهابی و رطوبت رسانی قوی به سبب وجود ویتامین B5
  • دارای خاصیت ضدپیری به سبب وجود کمپلکس ACR_G2
  • متعادل سازی رطوبت پوست به سبب وجود جلبک قرمز
  • مانع از بروز خشکی و آسیب‌های ناشی از آن
  • حاوی فیلترهای حفاظتی UVA و UVB
  • برطرف کننده زبری و خشکی پوست
  • کاهش دهنده چین و چروک‌های پوستی
  • افزایش سفتی و استحکام پوست
  • فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زا
  • رطوبت رسان عمیق سلول‌های پوست
  • سرشار از ویتامین‌های A و E
  • بهبود عملکرد حیاتی پوست

 


 

مزایای استفاده از کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با SPF15 چیست؟

کرم روز اسکین کد (SPF15 Cellular Day Cream) یک روشن کننده و ضدلک قوی با فاکتور حفاظتی SPF15 است که از بافتی ابریشمی و کاملا سبک برخوردار است.

ترکیبات شگفت انگیز این کرم اسکین کد قادر است هر لکی از قبیل لک‌های به وجود آمده به سبب افزایش سن، قرار گرفتن زیر نور آفتاب یا بر هم خوردن تعادل هورمون‌ها را به خوبی از بین ببرد و پوستی صاف و شفاف را برای مصرف کننده به ارمغان آورد.

از دیگر مزایای استفاده از این محصول؛ وجود فیلترهای محافظتی از اشعه‌های UVA و UVB در آن است که علاوه بر پیشگیری از آفتاب سوختگی از بروز لک و پیری پوست پیشگیری می‌کند.

نحوه استفاده از کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با SPF15

قبل از استفاده از به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف محصول، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • پیش از مصرف پوست خود را با شوینده مناسب بشویید
  • مقداری از آن را روی پوست صورت یا گردن قرار داده و به آرامی ماساژ دهید
  • برای کسب نتیجه مطلوب روزانه دو مرتبه صبح و ظهر از این محصول استفاده کنید
  • برای داشتن پوستی جوان و شاداب در استفاده از این محصول مداومت داشته باشید و به صورت مرتب مصرف کنید

 

 

 

استفاده از کرم روز اسکین کد برای چه افرادی مناسب است؟

مصرف این محصول به تمام افرادی که خواهان پوستی صاف، شفاف و بی نقص هستند توصیه می‌شود.

این محصول دارای مکانیسمی خاص است که ضمن تسریع روند ترمیم سلول و رفع انواع لک از بروز نشانه‌های پیری پوست پیشگیری کرده بنابراین گزینه ای مناسب برای افرادی است که در پی یک محصول برای جلوگیری از ایجاد لک و رفع لک‌های موجود هستند. ضمن اینکه فاقد مواد معطر، نگهدارنده، رنگ و مشتقات حیوانی بوده؛ بنابراین استفاده از آن برای پوست‌های حساس نیز مناسب است.

 


 

خرید کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با SPF15

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

استفاده از یک کرم مرغوب که علاوه بر جوان سازی پوست از آن در مقابل انواع آسیب‌های محیطی محافظت کند؛ یکی از اقدامات ضروری برای داشتن پوستی زیبا و بی نقص است.

کرم روز اسکین کد یکی از محصولات بی نظیر و مرغوب موجود در داروخانه صبا است که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با SPF15
کرم روز اسکین کد مدل سلول ساز با SPF15
قیمت:
1,754,900 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;