0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

SUPER COLLAGEN BUILDER

شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث 500 میلی لیتر

شناسه کالا: 817632
شناسه کالا: 817632
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث 500 میلی لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث 500 میلی لیتر

شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث 500 میلی لیتر (Carusos Natural Health Super Collagen Builder Oral Liquid 500 ml) یک مکمل عالی جهت تقویت و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است. این شربت حاوی ترکیبات بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. این محصول شگفت‌انگیز علاوه بر خواص فوق‌العاده با دارا بودن خواص ضدپیری، چین و چروک روی پوست را کاهش داده و از سبب سفید و شفاف شدن پوست شما می‌شود. در حقیقت شربت سوپر کلاژن کاروسوس نچرال هلث از آسیب‌های مزمن اشعه ماورای بنفش در بدن جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث

شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث 500 میلی لیتر (Carusos Natural Health Super Collagen Builder Oral Liquid 500 ml) به منظور افزایش کلاژن‌سازی، تولید بافت همبند، حفظ قابلیت ارتجاعی پوست و محافظت از آن مصرف می‌شود.

این محصول دارای فرمولاسیون قوی و قدرتمند بوده و از ترکیبات موثر و فوق‌العاده‌ای نظیر ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها ساخته شده است و بی‌شک روی پوست تاثیرات شگفت‌انگیز و چشمگیری دارد. این ترکیبات علاوه بر سلامت پوست به سلامت مو و همچنین ناخن نیز کمک کرده و موجب رشد آنها می‌شود.

با توجه به کلاژن موجود در این شربت باید حتما به نحوه و زمان مصرف این مکمل توجه کنید. این محصول به عنوان یک آبرسان قوی از خشکی و ایجاد چین و چروک روی پوست نیز جلوگیری خواهد کرد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به فاقد لبنیات، لاکتوز، گلوتن، مخمر، رنگ و طعم‌دهنده‌های مصنوعی اشاره کرد.

در ترکیبات این محصول پوست درخت کاج دریایی فرانسوی به کار رفته است. به همین منظور آنتی‌اکسیدان بسیار بالایی دارد و بدن را در برابر آسیب‌های سلولی ناشی از صدمات رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. علاوه بر این ویژگی، آستاگزانتین استری شده در این محصول دارای خواص ضدپیری، سفیدکنندگی، شفاف‎کنندگی پوست و کاهش‌دهنده چین و چروک پوستی است. این محصول از آسیب‌های مزمن اشعه ماورا بنفش بر بدن نیز جلوگیری خواهد کرد.

سیلیکون موجود در ترکیبات این محصول عنصر حیاتی جهت فعال‌سازی آنزیم‌های هیدروکسیله کننده لیزین، پرولین و سنتز بهینه کلاژن در بدن است. در حقیقت با وجود کمبود سیلیکون افراد دچار شکننده شدن ناخن‌ها و ضعیف شدن تار موها می‌شوند.

ویتامین C به عنوان یک ترکیب طبیعی و آنتی اکسیدانی قوی در این محصول شناخته می‌شود. ویتامین ث موجود در این محصول از تولید طبیعی کلاژن در بدن و همچنین حفظ بافت‌های همبند حمایت می‌کند. در نتیجه فرد کمتر دچار التهابات و همچنین خشکی پوست می‌شود. ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده نیز با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد.

بیوتن یا همان ویتامین ب 7 موجود در ترکیبات اصلی شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث موجب رویش و رشد موها شده و از علائم ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 

 


 

مزایای مصرف شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این محصول یکی از مکمل‌های دارویی مفید برای سلامت مو، ناخن و پوست است. به همین منظور شما این شربت را می‌توانید از داروخانه‌ها به ویژه فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری و استفاده کنید. برخی از مزایای مصرف این شربت به شرح زیر است:

  • فاقد طعم دهنده‌های مصنوعی و رنگ
  • تقویت و حفظ سلامت ناخن
  • تقویت و حفظ سلامت مو
  • حفظ الاستیسیته پوست
  • حاوی پتاسیم سوربات
  • تحریک ساخت کلاژن
  • با طعم دلچسب انار
  • داروی گیاهی

نحوه مصرف شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، نحوه و مقدار مصرف این شربت به دلیل وجود کلاژن موجود در آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. به همین منظور بزرگسالان می‌توانند هر روز به مقدار 10 میلی لیتر معادل 2 قاشق چایخوری را به همراه وعده غذایی خود نوش جان کنند. اگر تمایلی به مصرف آن حین غذا خوردن ندارید، می‌توانید آن را در طول روز به همراه آب یا آبمیوه بخورید و از فواید آن بهره‌مند شوید. فراموش نکنید قبل از مصرف باید حتما بطری شربت به خوبی تکان دهید.

شرایط نگهداری

شربت را باید در دمای زیر 25 درجه سانتی‌گراد و در جایی خشک و خنک و به دور از تابش نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. پس از بازکردن درب محصول، فرآورده را حتما باید در یخچال قرار دهید تا فاسد نشود. محصول مناسب کودکان نیست، بنابراین آن را در یخچال در جایی به دور از دسترس اطفال قرار دهید.

هشدارهای مصرف

در صورتی که هر گونه بیماری خاص دارید یا از داروهای دیگر استفاده می‌کنید، قبل از مصرف این مکمل دارویی حتما با پزشک خود مشورت کنید. مصرف این مکمل در دوران بارداری و شیردهی ممنوع بوده و باید قبل از مصرف حتما به پزشک خود اطلاع دهید و با دستور او آن را استفاده کنید.

 

 


 

شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث مناسب برای چه افرادی است؟

شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث مناسب برای تمامی افراد بزرگسال است. اگر شما دچار ریزش مو، شکنندگی ناخن و خشکی پوست هستید و به طور کلی سلامت پوست، مو و ناخن‌هایتان برایتان حائز اهمیت است، این محصول یک انتخاب عالی برای شما محسوب می‌شود. با مصرف روزانه مقدار مشخصی از این شربت علاوه بر همه این موارد می‌توانید سیستم ایمنی بدنتان را نیز تقویت کنید.

جدول ترکیبات شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

نیاز مصرف روزانه

عصاره گیاه معادل پودر گیاه از پوست درخت کاج دریایی فرانسوی

۱۰۰۰ میلی گرم

**

آستاگزانتین استری شده از جلبک هماتوکوکوس پلوویالیس

معادل آستاگزانتین

۶۰ میلی گرم

۳ میلی گرم

**

سیلیکا کلوئیدال انهیدروس

معادل سیلیکون

۳۵۰ میلی گرم

۱۶۴ میلی گرم

**

ویتامین C

۱۰۰ میلی گرم

**

بیوتین

۵/۲ میلی گرم

**

 

 *از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث 500 میلی لیتر
شربت سوپر کلاژن بیلدر کاروسوس نچرال هلث 500 میلی لیتر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;