0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Matex Rejuvenating Sunscreen Cream Spf50

کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس مناسب برای انواع پوست با SPF50

شناسه کالا: 300248
شناسه کالا: 300248
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
259,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس مناسب برای انواع پوست با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پریم از آن دسته از محصولات آرایشی بهداشتی است که طی مدت زمانی کوتاه توانست به خوبی نظر مشتریان را به خود جلب کند. این برند داخلی توسط دکتر اخوی در سال 1396 تاسیس شد و کار خود را با هدف تولید محصولات با کیفیت با توجه به معضلات پزشکی و مراقبت ویژه از پوست آغاز کرد.در فرمولاسیون محصولات پریم ترکیبات منحصر به فردی به کار رفته است که مورد تایید متخصصین پوست قرار گرفته است. این نیز گفتنی است که این برند داخلی، موفق به کسب گواهینامه‌های SASO،ISO و HALAL شده است.

از مهم‌ترین ویژگی محصولات پریم برابری آن با برندهای مطرح اروپایی و قیمت مناسب و پایین آن است.

پریم سعی داشته است که لوازم آرایشی بهداشتی را عرضه کند که مناسب انواع پوست و مو و تمام سنین باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین محصولات موجود در سبد فروش پریم را با نام کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس مناسب برای انواع پوست با SPF50 معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها از جمله کرم‌های مراقبتی هستند که هر متخصص پوستی استفاده از آن را توصیه می‌کند. هنوز بسیاری از مردم به ضرورت استفاده از ضد آفتاب پی نبرده‌اند و از فواید مصرف آن بی‌خبرند.

قرار گرفتن زیر نور آفتاب مزایای زیادی دارد اما در کنار آن مضراتی نیز برای پوست به همراه دارد؛ پیری زودرس، چین و چروک عمیق، ایجاد لک‌های قهوه‌ای و کک و مک، آفتاب سوختگی، بروز بیماری‌های پوستی نظیر سرطان پوست از عوارض قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید است. قطعا با بیان این عوارض به ضرورت استفاده از ضد آفتاب پی برده‌اید.

ضد آفتاب‌های با اس پی اف بالای 30 قدرت بالایی در محافظت از پوست در برابر انواع اشعه‌های مضر خورشید دارند. کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل متکس به خوبی از پوست در مقابل پرتوهای ماورا بنفش مراقبت کرده و از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم بر پوست چگونه است؟

ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل متکس یک کرم با بافتی سبک و فاقد چربی است که با برخورداری از  SPF50 به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر UVA ،UVB ،IR محافظت کرده و با برخورداری از ترکیبات خاص عملکردی همچون بوتاکس داشته و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.

خواص آنتی اکسیدانی موجود در ویتامین E و عصاره تاک علائم پیری و چین و چروک پوست را کاهش می‌دهد و موجب شادابی و جوانی پوست می‌شوند.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس

مواد اولیه به کار رفته در ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل متکس عبارتند از:

اکتینوکسات، آووبنزون، Ethylhexyl Triazone و تینوسرب اس (Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine)، تیتانیوم دی اکساید، عصاره هسته انگور،  الکل نارگیل ،گلیسیرین، ویتامین E،  ستیل الکل.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره در این محصول را آورده‌ایم:

اتیل هگزیل متوکسی سینامات (اکتینوکسات)

اولین ترکیب فعال کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم،‌ فیلتر اشعه UVB است که با جذب این اشعه از پوست محافظت می‌کند. این فیلتر دارای تاییدیه FDA بوده و تا غلظت ۷.۵٪ برای استفاده در ضدآفتاب‌ها مجاز است.

آووبنزون

این ترکیب ضمن اینکه از پوست در برابر موج‌های نوری UVB نگهداری می‌کند بلکه باعث بازتاب و پخش موج‌های نوری UVA نیز می‌شود. این در حالی است که آووبنزن در مدت ۳۰ دقیقه در برخورد با نور آفتاب شکسته خواهد شد، بنابراین باید برای پایداری آن از اکتوکرایلن استفاده کنند.

تینوسرب اس

دیگر فیلتر به کار رفته در این کرم ضد آفتاب تینوسرب اس بوده که یکی از بهترین فیلترهای شیمیایی ضدآفتاب‌ها است و از پوست در برابر همه طیف‌های دو اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند. تینوسرب اس برخلاف فیلترهای قدیمی‌تر (مانند آووبنزن) در برابر نور پایدار بوده و تغییر شکل نمی‌دهد (Photostable است) و به پایداری سایر فیلترها کمک می‌کند. تینوسرب S جذب پوست نشده و باز برخلاف نسل قبلی فیلترهای اشعه UV دارای اثرات هورمونی و استروژنی نیست. تینوسرب اس نسل جدید فیلترهای اشعه UV است که برای ایجاد SPF بالا همراه با محافظت کافی در برابر UVA طراحی شده است.

تیتانیوم دی اکساید

دیگر فیلتر به کار رفته در این محصول تیتانیوم دی اکساید است که از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض بوده که با بازتاب اشعه فرابنفش همچون سپری عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند.

عصاره هسته انگور

از دیگر مواد موجود در ضد آفتاب پریم عصاره هسته انگور است که معمولا به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی در محصولات مراقبتی پوست به کار می‌رود. این ماده حاوی مالیک اسید است که با لایه برداری سطحی پوست سرعت ترمیم و بازسازی پوست را افزایش داده و رطوبت پوست را افزایش می‌دهد .

 

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس

  • محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB و IR
  • حاوی فیلترهای ضد آفتاب، عصاره تاک و ویتامین E
  • دارای مکانیسم شبه بوتاکس و جوان‌کننده
  • دارای بافتی سبک و فاقد چربی
  • ضد چروک قوی و شاداب کننده
  • رطوبت رسان قوی

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس

طراحی فرمولاسیون این کرم موجب شده که دارای عملکرد چندگانه باشد به بیان دیگر محصول مورد بحث تنها یه ضد آفتاب نیست بلکه با برخورداری از ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و به عنوان یک کرم ضد چروک، ضد لک و رطوبت رسان نیز کارایی دارد. علاوه بر این  کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس به عنوان یک پایه آرایش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم برای چه افرادی مناسب است؟

مواد به کار رفته در ساخت این محصول به گونه‌ای است که استفاده از آن را برای همه افراد با انواع پوست مناسب کرده است. ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل متکس بی رنگ بوده بنابراین گزینه خوبی برای مصرف آقایان و بانوانی که دوستدار کرم‌های ضد آفتاب بی رنگ هستند است. ضمن اینکه این کرم برای زیر ساز آرایش نیز انتخابی عالی است.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

شرکت Prime با تولید کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس محصولی را عرضه کرده که علاوه بر محافظت و تقویت پوست برای جوان‌سازی، رفع لک‌های صورت، جلوگیری از افزایش لک‌ها و حتی در برخی موارد تغییر رنگ پوست نیز بسیار عالی عمل می‌کند. این نیز گفتنی است که محصول مذکور در مقایسه با کرم مشابه خارجی قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس مناسب برای انواع پوست با SPF50
کرم ضد آفتاب جوان کننده بی رنگ پریم مدل متکس مناسب برای انواع پوست با SPF50
قیمت:
259,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;